⚘bir

12.3K 430 126
                                    

//dördüncü hikayedir. serinin isimleri sırayla o gece, hep sen/ masum ve yasak/ tenimin altındasın şeklindedir.
//kısa hikaye şeklinde, kısa bölümlerden oluşacaktır; texting değildir.
//cinsellik içerir.
//medya: gavin drew

iyi okumalar⏳

yayımlanma tarihi: 20 Mayıs, 2020

GavinDrew size bir gönderi gönderdi.

GavinDrew: Merhaba, fotoğrafınız çok güzel

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

GavinDrew: Merhaba, fotoğrafınız çok güzel. Adeta parlıyorsunuz. Sizi tanıyorum hissi de veriyor. Doğru mu?

novellafl: Evet, geçen ay tanıştık sayılır.

GavinDrew: Anlamadım?

novellafl: Anlamayacak bir şey söylemedim.

GavinDrew: Aslında... Güzel bulduğum kızlara yürümek için yaptığım bir taktikti. Gerçekten tanıdık olduğunu düşünmedim.

novellafl: Beni hatırlamıyorsun yani?

GavinDrew: Gece için özür dilerim.

novellafl: Hangi gece?

Dur bir saniye.

Biz yatmadık.

GavinDrew: O zaman seni nerede gördüm?

novellafl: Maçta. Wrag Üniversitesi'ndeyim ve Kobe Lee'nin sevgilisiyim.

GavinDrew: Hadi ya, kendine yazık etmişsin.

novellafl: Pardon?

GavinDrew: 'Anlamayacak bir şey söylemedim.'

novellafl: Dışarıdan aptal görünüyordun, içeriden de öyleymişsin.

GavinDrew: Sen de dışarıdan oldukça sinsi görünüyorsun ama içeriden ultra ateşli bir şey çıktın, biraz da söndürülmeye ihtiyacın var gibi.

Kobe Lee denen sıkıntılı heriften ayrılırsan haberim olsun.

novellafl: Laflara bak, içi boş özgüvenin var. Emin ol, şu dünyada bir tek sen ve ben kalsak kendimi öldürürdüm.

GavinDrew: Madem öyle sözüm olsun: Sana bir gün dünyadaki tek erkekmişim gibi hissettireceğim ve beni delicesine isteyeceksin.

Baya güzel kızsın ha bu arada.

ATEEEEEŞ (;

GavinDrew sizi takip etmeye başladı.

bir zehir gibiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin