🎞️closer
Dördümüz de duraksadık.
"Bu adama güvendiğimiz an yalan söylediği ortaya çıkıyor demiştim." dedi Dennis, iç çeker gibi bir tonda.
Chalsea gülüyordu, ben de gülmeye başladım. Zach, Gavin'in arabasının anahtarlarını sallaya sallaya son derece rahat bir tavırla yürürken onu izledik.
Zach ıslık çala çala sürücü koltuğunun kapısını açtı. "Bu arada, kız gerçekti ama diğer bilgileri götümden attım. Biriniz de işaret ettiğim yere bakmadınız. Orada seviştiğimin kızın bana bakan arkadaşları vardı. Bu kadar da umurunuzdayım işte."
Gavin beni arka koltuğa yatar halde yerleştirirken hala gülüyordum. Bana tersten baktı. "İyi misin? Kusacaksan-"
"Kusmayacağım." dedim, kıkırdarken. "Zach komik biri."
Bir an arkadaşına bakarak duraksadı. Ardından da iç çekerek kapıyı kapattı. Öne geçtiğinde Zach arabayı çalıştırdı. Gavin'in "Üzgünüm." dediğini duydum.
"Ne için? Hakaretler için mi yoksa kız arkadaşın yerine benim ölmemi tercih edeceğin gerçeği için mi?" Sessizlik olduğunda Zach güldü. "Sorun değil, tepkileriniz beni eğlendirdi."
"Cidden üzgünüm."
"Sorun değil dedim ya. Biri geçtim, iki kere art arda özür diledin lan."
"Özür dilemedim. Üzgün olduğumu söyledim."
"Öyle misin?"
"Hayır. Bu yüzden de özür dilerim."
"Dostum, dalga geçiyorum ya. Takılma bu kadar."
"Kendimi bok gibi hissediyorum şu an."
Gülerek doğruldum. "Şimdi de Zach'ten teselli mi istiyorsun?" Kollarımı gelirken yaptığım gibi sürücü ile yanındaki koltuğun kenarına koydum. "Teşekkür ederim Zach. Bir an korkmuş olabilirim ama eğlendim açıkçası."
"Rica ederim, Novella. Tek duymak istediğim buydu."
"Nasıldı?"
"Ne nasıldı?"
"Seks. Nasıldı?"
Zach'in sırıtarak Gavin'e baktığını gördüm. "Neden soruyorsun, Novella?"
"Merak."
"Seksin nasıl olduğunu mu merak ediyorsun yoksa bana nasıl hissettirdiğini mi?"
"Bilmem." diyerek gerinerek arkama yaslandım. "Uzun zaman oldu."
"Ne?"
"İyi bir seks yapmayalı uzun zaman oldu."
Zach güldü, kahkahalarla. "Gavin, Novella ne diyor?"
Gavin mırıldandı: "Beni utandırmaya çalışıyor."
"Doğruyu söylüyorum." dedim.
"Ve Gavin de utanmış görünüyor. Tebrikler."
Dışarıyı izlerken memnuniyetle gülümsedim. "Teşekkürler."
Zach, "Zaten dışarıdan yatakta iyiymiş gibi görünen, sadece öyle görünmekle kalıyor." diye arkadaşına takıldı.
"Açıklama bile yapmayacağım, Zachy. İyi olmadığımı düşünmek seni eğlendiriyorsa öyle yap çünkü bunu hak ettin." Gavin'in sırıttığını sesinden duyabiliyorum. "Ama bu gece sadece bir kere, birinin içindeyken boşaldığını unutma. Sen eline kalmışken ben gerçeğini birkaç kez yapacağım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
bir zehir gibi
Ficção Adolescente(5) Gavin Drew, gözlerinin tüm kadınları tavlayabileceğine inanıyordu. Ne var ki Novella Flores, mavinin her tonundan nefret ederdi.