11. Bölüm- Acı Gerçek

255 16 13
                                    

Vee nihayet beklenen bölüm geldi... Olay blümün sonunda. Heyecanlı mısınız :D  ?

Bu bölüm çok önemli ve yorumlarınızı bekliyorum. Hepsi benim için çok değerli.

Bu bölüm şu an Almanya'da dostuma, kardeşime, biriciğime gelsin. @RanaCan seni çok seviyorum dostum.. Seni çok özlicem. En güzel günlerimi seinle geçirdim, hikayemin en güzel bölümü de senindir ;)

Salonda oturmuş nefes egzersizleri yaparak kendimi sakinleştirmeye çalışıyordum.

 Annem sırtımı okşuyor, babam da yanımda oturmuş bana bir konuşma yapıyordu ama  dinlemiyordum. Kendi iç dünyamdaki düşüncelerle boğuşmakla meşguldüm.

Bir anda aklıma Doruk geldi. Ben şu an bu haldeysem Doruk nasıldı acaba?

Yerimden hızla kalktım ve odama çıkıp onu aradım. Uzun uzun çaldıktan sonra açtı.

"Doruk" dedim titreyen sesimle

"Biliyorum. Sesine bakılırsa sen de öğrenmişsin."

"Ben... Ben ne diyeceğimi bilmiyorum"

"Benim yüzümden"

"Senin yüzünden olduğuna emin olamıyorum"

"Neden ?"

"Melisa o gün bana açıkça ' bir erkek için kendimi kesecek kadar mal değilim ' demişti."

"Eğer benim yüzümden değilse neden bunu yapsın ki ? "

"Ailevi sorunları da vardı"

"Emin değilim."

"Doruk bu işte bir terslik var, eğer  Melisa'yı tanıyorsam  kesinlikle senin için kendi canından vazgeçecek bir kız değildi. Sana garanti verebilirim."

"Bu kendimi suçlu hissetmeme engel olmuyor."

"Biliyorum ve seni anlıyorum"

"Şimdi neden sana benden uzak durman gerektiğini söylediğimi anladın mı? Beni seven insanlar zarar görüyor Eylül. Ben sana da bir şey olsun istemiyorum."

"Öyle deme sen öldürmedin ya kızı! Kendi kendini öldürdüyse bunda senin suçun ne?"

"Belki ona karşı daha nazik olabilirdim."

"Yeterince nazik oldun zaten. O kendini kesti diye beni bıraktın."

"Eylül..."

"Ne var?"

"Sadece, benden uzak dur" dedi ve telefonu suratıma kapattı.

"Yapamam ki..." dedim kapattığını bildiğim halde.

Telefonu kapadıktan bir iki dakika sonra Doruk'tan mesaj geldi.

"Gelmek ister misin bilmiyorum ama yarın cenazesi var"

Gitmeli miydim? Ondan bu kadar nefret ederken cenazesine gitmeli miydim ?

***

Sabah ter içinde uyandım. Rüyamda ne gördüğümü tam net olarak hatırlamasam bile rüyamda Melisa vardı.

KARANLIKLAR  ALTINDAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin