Önemli- Dönüm Noktası Öncesi

197 11 0
                                    

Önemli olmasa yazmazdım lütfen okuyun. Bu yeni bölüm değil not.

Bölüm hazır. Sabah uyanınca yayınlayacağım.

Dün yazdıklarımın üstüne bugün saat 23:00' dan beri yazıyorum ve şu an saat 04:35 bitti.

Bölüm Word'de 11 sayfa tutuyor.

Şunu söylemeliyim ki Wattpad'de doğru düzgün konusu bile olmayan nice hikayeler bölüm başına en az 15-20 vote alırken benim hikayemin 3-4 vote alması beni üzüyor.

Her bölümü yazmam en az 6 saat sürüyor ve aldığım sadece 3-4 vote.

İlk bölümlerde oldukça fazla olan vote sayım gün geçtikçe daha da azalıyor. 

Böyle devam ederse yazmaya devam eder miyim bilmiyorum çünkü insan emeğinin karşılığını istiyor. Biraz da kendinizi benim yerime koyun

Sizden tek isteğim bu bölümden sonra biraz daha katılımcı olmanız, yorum yapmak istemeyebilirsiniz anlarım ama bari vote verin. Sadece bir tık ;)

Ayrıca siz fark etmeseniz de yaptığınız en ufak yorum bile beni çok mutlu ediyor.

Unutmayın, yorumlarınız sizin düşüncenizi ifade etme biçimlerinizdir. Kendinizi ifade edin. Bir şeyler yazın. Kısa da ola olur kendinizi ifade edin yeter.

Yorum yazın ki ben de birilerinin hikayemi okuduğunu, önemsediğini anlayayım.

Önmüzdeki bölüm için çok uğraştım sizden emeğimin karşılığı olarak vote istiyorum.

Ayrıca yorumlarınızı bekliyorum.

Özellikle bu bölüm için inanın yorumlarınız çok önemli.

Çünkü sizin bunu nasıl karşılayacağınızı merak ediyorum.

Belki de sizin yorumlarınıza göre hikaye şekillencek.

KARANLIKLAR  ALTINDAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin