•Part 14: Him•

2.1K 24 0
                                    

Ik zucht diep en ga met mijn handen door mijn haar van frustratie. Ik ben al uren bezig aan het fotoproject en net toen het bijna af was viel mijn computer uit. Daardoor moet ik nu helemaal opnieuw beginnen. Maar dat is niet het enige dat me frustreert. Julliette is gisteren op date geweest met Jack. Toen ze thuiskwam was ze helemaal in de wolken en ze vertelde honderduit over de date. Hoe tof hij wel niet was, hoe lief hij was voor haar, hoe goed hij haar verzorgde... Een jaloerse steek gaat door mijn borst als ik eraan terugdenk. Ik heb geen gevoelens voor Julliette, maar we hebben nog steeds wel gekust. Ik wou haar daar vandaag op aanspreken, maar ze was op stap met Alex, haar beste vriendin.

Het is ondertussen vroege avond en ik hoor mijn buik grommen. Ik besluit eten te halen en loop de trap af. Mijn vader is weer eens op café, wat betekent dat ik alleen thuis ben. Again. Laat dat nu al de vierde avond op rij zijn waarin hij niet thuis is. Ik weet de toestand tussen hem en Alice niet eens. Met een kom muesli ga ik terug naar boven. Ik ga weer achter mijn computer zitten, die weer is opgestart.
Ik ga deze opdracht vanavond nog afmaken, of het nu nog lang duurt of niet.

Het is 11 uur, de opdracht is eindelijk af. Julliette is al gaan slapen, mijn vader is nog steeds niet thuis. Ik druk op de knop opslaan en sluit mijn computer af, waarna ik mijn gsm vastpak. Henri heeft me 10 minuten geleden een bericht gestuurd.

Henri: dude, 1 voor jou 1 voor mij. Ik heb je al even niet meer gezien, kom af.

Me: omw, 5 min.

Dat stuur ik terug voor ik de trap afstorm, mijn jas meegris en de deur achter me sluit.

***

Een zachte hand gaat over mijn buik naar de rand van mijn onderbroek. Ik voel hoe mijn vriend harder en harder wordt. Hij gaat bijna ontsnappen als ze er nu niets aan doet.

Een ondeugende glimlach siert haar lippen als ze doorheeft wat ze met me doet. Ze doet mijn boxer naar beneden en gaat met haar hand rond me. Wanneer ook haar lippen me omvatten, houd ik het niet meer. Een grom verlaat mijn mond, waarna ze nog sneller beweegt.

Ik stop haar net voor mijn hoogtepunt en leg haar onder mij. Ik glijd zacht bij haar naar binnen. Ze zet haar nagels in mijn rug en kreunt van genot. Ik neem haar handen vast en pin ze boven haar hooft. Ze gooit haar hoofd in haar nek en de kreunen blijven zich opvolgen. We bereiken beiden ons hoogtepunt met luide kreunen.

***

Ik leg me hijgend naast haar. Na enkele minuten sta ik op en begin ik mij aan te kleden. Zij doet hetzelfde en we verlaten samen de kamer.

Het feestje is nog op volle gang, maar toch heb ik niet echt iemand waar ik bij kan gaan staan. Ik loop even rond en ga dan drinken halen, waarmee ik op een bank ga zitten.

Plots zit Henri naast me. "Was ze goed?" Vraag ik. "Dude, ze was geweldig. Was die van jou goed?" Ik knik en stem in.

"Ik heb je al een tijdje niet gezien." Zegt Henri plots. Hij moet roepen om boven de muziek uit te komen. "Hoe komt dat eigenlijk?" Ik sta op. "Ik zal het je uitleggen op een plaats waar het wat rustiger is."

Hij knikt en volgt me naar buiten. Daar gaan we aan de rand van de tuin, tegen het hek, staan. "Mijn ouders gaan misschien uit elkaar. Ze hebben nu een break en Alice woont tijdelijk bij een vriendin van haar. Maar mijn vader is dus al de hele week elke avond weg. Hij gaat naar het café met zijn vrienden en komt dronken terug thuis, waarna hij altijd boos wordt op mijn stiefzus. Ik wil gewoon thuis zijn als hij thuiskomt of hij doet haar nog iets aan."

Teach meWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu