ARKADAŞLAR GEÇİKME İÇİN ÖZÜR DİLERİM...
UMARIM BU BÖLÜMÜ BEĞENİRSİNİZ :)
-Ben "Abla ben eve gidiyorum sen takıl. "
-Ablam "Tamam canım. "
-Ben "Ege ben eve gidiyorum sen gelcek misin???"
-Ege "Olur bekle eşyalarımı alıyim."
Ege eşyalarını aldı ve yürümeye başladık. Ege tam bir şey diyecekti telefon çaldı. Nee arıyan Ayazzz tabiki açmadım meşgule bastım...
-Ege "Kim??"
-Ben "Boşver sonra anlatırım. Sen bir şey söylüycektin."
-Ege "Bu akşam bizim okuldan Selim'in doğum günü partisi var sende gelmek ister misin?"
-Ben "Olur saat kaçta?"
-Ege " Saat 8'de ben seni 7'de alırım."
-Ben "Tamam."dedim ve bloğun içine girdik. Ben asansörü çağırdım.
Ege "Görüşürüz Sinderalla."
-Ben "Görüşürüz."
.....................................Offf saat 7 ve ben hayla hazırlanmamıştım. Hemen dolabımı açtım ve Kırmızı bir elbise, beyaz platform topuklu ayakkabılarımı vee beyaz, kırmızı çantamı alıp çıktım.
Asansörden indiğimde karşımda Ege'nin bakışlarıyla karşılaştım.
-Ege "Çokk güzell olmuşsun. Harika görünüyorsun. Sanırım bu akşam bütün erkeklerin gözü bizde olucak."
-Ben "Çok teşekkürler Ege sende çok yakışıklı olmuşsun."
İkimiz yürümeye başladık. Ama hayla Ege'nin gözü bendeydi:):):) Tam biz Berk'lerin yanına gelmiştik ki bir den telefonum çaldı. Amaa olamaz arayan yine AYAZZ... Tabiki telefonu açmadım meşgule bastım.
Ne istoyo bu salak benden bana yaptıkları yetmedi mi hayatımı mahvetti beni bunalıma soktu. Tabi yaa onu affetmemi... Ama sadece bunu rüyasında görür...-Ege "Kim arayo seni sabahtan beri."
-Ben "Boşver önemsiz biri işte sonra anlatırım dedim yaa."
.......................Ve sonunda gelmiştik. Selim'ler baya zenginler sanırım eve bak havuzlu ve deniz manzaralı. Tam benlik hayalimdeki evvv:) :)
-Ege "Hazır mısın sinderella??"
-Ben "Evet."dedim ve içeri girdik. Nedense herkes bize bakıyorduu;) Ve bunların arasındada Özlem...
Sonra yanımıza bir çocuk geldi ve;- "Selam gençler ooo bu kızda kim?"
-Berk "Bu bizim sinderalla Melis gurubumuza yeni katıldı."
-Ben "Merhaba ben Melis."
-Selim "Merhaba bende Selim tanıştığıma memnum oldum.Çok güzel olmuşsun Melis."
-Ben "Teşekkürler canım."
Bu arada Selim bana yavşıyo mu ne... Faretmedim değil Selim benle konuşurken Ege Selim'e pekte dostça bakmıyodu;) :)
Biz Selim'le konuşurken Ege konuşmamızı böldü ve;
- "Selim bize evi gezdirsene."
-Selim "Olur bayanlar önden." dedi ve ben öne geçtim. Ege'nin o anki suratını görçektiniz ;)
Selim bizi ilk önce terasa çıkardı.-Ben "Vayy canına burdan nerdeyse tüm İzmir gözüküyo."
-Çınar "Gerçektende öyledir biz Selim'lere her geldiğimizde buraya çıkarız."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Notalarda Saklı (Askıda)
ChickLitGüven diye fısıldadı kız. Güldü. Çünkü güven görmeyen birine gökyüzünü anlatmak gibi. Melis, Ayaz yüzünden güveni sarsılmıştı."Güven ruh gibidir, terkettiği bedene geri dönmez." demiş Shakespeare. Peki Aslı Ayaz'a tekrar güvenebilecek miydi ? Yoksa...