HERKESE MERHABA :D
ÖNCELİKLE SİZE UFAK BİR ŞEYDEN BAHSEDECEĞİM. OKUMA SAYILARI OLDUKÇA DÜŞMÜŞ. BU MORALİMİ BOZDU. HİKAYEDEN Mİ SIKILDINIZ ? YOKSA TEOG OLDUĞU İÇİN UZUN SÜRE YAZMADIĞIM İÇİN Mİ ? YA DA HAZAR MELİS AŞKI İSTEDİĞİNİZ İÇİN Mİ ?
HİKAYEDEN SIKILDIYSANIZ BİR ŞEY DİYEMEM. AMA TEOG BAHANESİ İSE ARTIK BİTTİ. VE BÖLÜMLERİ DAHA SIK PAYLAŞACAĞIM. HAZAR MELİS AŞKINA GELİRSEK. BUNUN OLUP OLMAYACAĞINI SÖYLEMEYECEĞİM. ÇÜNKÜ SÖYLERSEM GERİSİNİ OKUMAK İSTEMEZSİNİZ. BÖLÜMLERDEN ANLAYACAĞINIZI DÜŞÜNÜYORUM ;)
UZUN SÜRE WATTPAD'E GİREMEDİM. BU YÜZDEN MESAJ ATANLARA CEVAP VEREMEDİM. MESAJLARA TEK TEK OKUYUP CEVAPLADIM. EĞER ATLADIKLARIM VARSA DA KUSURA BAKMASIN LÜTFEN.
İYİ OKUMALAR...
Merdivenlerden inmeye başladığımda zil çalmıştı. Bizim kata geldiğimde sınıflar çoktan boşalmıştı. Sınıfa girdiğimde Aslı ve birkaç kişi vardı.
"Neredeydin ?"
"Hocanın yanına gittim."
"Bana niye haber vermedin ?"
"Söyleyecektim ama sen telefonunla çok meşguldün." Suratı pembeleşti. Gözlerini kaçırdı.
"Hadi gidelim bizi bekliyorlar." Yanımdan geçeceği zaman kolundan yakaladım.
"Aslı ?"
"Efendim."
"Bana söylemek istediğin bir şey var mı ?"
"Hayır. "
"Nasıl olsa öğreneceğim biliyorsun dimi ?"
"Aa Melis hadi çok beklettik." Kolunu bıraktım. Sınıftan çıktığımızda koridor bomboştu. Merdivenlerden inmeye başladığımızda tek düşündüğüm Ege ve Hazar'ı görmemekti. Hazar'ı görürsem ona hayran hayran bakıcağıma emindim. Hala çaldığı şarkı aklımdaydı. Ve doğrusunu söylemek gerekirse benden daha iyi çalıyordu.
Dışarıya çıktığımda korktuğum başıma gelmişti. Ege ve Hazar kapının önündeydi. Cemler bir konu hakkında konuşuyorlardı. Hazar ise siyah arabasının üstüne oturmuş, sigara içiyordu.
Sigaradan nefret ederdim. Ama alışkındım. Ayaz da hep sigara içerdi. O yüzden alışmıştım. Ayaz içerken onu hep dikkatle izlerdim. Ona hiç yakışmazdı. Eline aldığında miğdem bulanırdı. Beceriksizce tutup o zehri içine çekerdi. Onun içme sebebi bariz olarak belliydi. Hava atmak ve cool görünmek için içerdi.
Hazar'a doğru baktığımda sanki hissetmiş olacak ki bana bakmaya başladı. Bakışlarımı başka yere çevirmek yerine o ela gözlere bakmaya devam ettim. Gözleri kahverenginin en güzel tonuydu sanki.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Notalarda Saklı (Askıda)
ChickLitGüven diye fısıldadı kız. Güldü. Çünkü güven görmeyen birine gökyüzünü anlatmak gibi. Melis, Ayaz yüzünden güveni sarsılmıştı."Güven ruh gibidir, terkettiği bedene geri dönmez." demiş Shakespeare. Peki Aslı Ayaz'a tekrar güvenebilecek miydi ? Yoksa...