Kızlar yeni bölüm gecikti o yüzden tekrardan Özür dilerim.Umarım beğenirsiniz.
İyi okumalar:)
"Ayaz."
-Ayaz "Selam güzellik. Bu arada bu senin dediğin şahsiyet mi? Hani bana sevgilim dediğin. Ayrıca sen hemen Melis'i kucağından indir yoksa bu gördüğün elim senin suratında güzel..." demeden lafını kestim ve:
- "Geç içeriye geliyorum ben Ayaz."
- Ege "Sen kimsin de bana emir veriyorsun ve sevgilimin evinde ne işin var? Ve ayrıca sen beni mi dövüceğini sanıyorsun? Melis bu kim?"
Neeeee biraz önce Ege bana sevgilim mi dediiii. Allahtan bozmadıda salak Ayaz anlamadı.
- Ayaz "Efendim sevgilim mi?"
- "Evet sevgilim."dedim ve Ege'nin elini tuttum. Ege anlamayan gözleriyle bana bakarken bana karşılık verdi ve elimi tuttu.
Ayaz'ın sinirlendiği çok belliydi. Çünkü dişlerini sıkıyordu.
- "Ve ayrıca Ege bu Ayaz. Benim eski sevgilim."dedim ve Ayaz yumruğunu Ege'ye geçirdi.
Ege düşmedi ama geriledi...
- "Ayazzz napıyosun sen ya kendine gel."
- "Sen benimsin Melis ona bunu göstericem."dedi ve dudaklarıma yapıştı...
Tabikide hemen omuzlarından tutup onu ittirdim ve sonra hemen Ege yumruğunu Ayaz'a geçirdi ve sanırım Ege çok sinirlenmiş olucak ki çok sert vurmuştu ve Ayaz yere yapışmıştı.
Ve ben ağlamaya başlamıştım. O yüzsüz çocuk nasıl olurda beni öperdi aşağılık herif!!!
Ondan nefret ediyorum hemde çok.
Benim seslerimi duyan ablam kapıya gelmişti ve:
- "Noluyor burda? Melis neden ağlıyorsun? Ve siz ikiniz neden kavga ediyorsunuz."dedi ve
Ege Ayaz'ın üstünden kalktı. Ayaz da üstünü silkeledi ve:
- "Senle sonra görüşücez."dedi ve asansöre bindi.
- Ege"İyi misin?"dedi ve yere yanıma oturdu.
- Ablam"Noldu burda Ege?"
- "Abla içeri gir sen ben birazdan gelicem anlatırım sana."dedim ve ablam beni dinleyip içeri girdi ve kapıyı kapattı.
- Ben "Ege çok özür dilerim. Gerçekten. Sana bu konuyu daha önceden anlatıcaktım ama o piç herif aklıma geldikçe..."dedim ve yeniden ağlamaya başladım.
Ege beni kendine çekti ve kafamı göğsüne koydum.
- Ege "Şişt. Geçti artık ben burdayım."
Ben hala ağlıyordum. Kafamı kaldırdım ve:
- "Teşekkür ederim." Ege bana ne için teşekkür ediyorsun bakışlarını attığında:
- "Şeyyy yani sevgili olmadığımızı söylemediğin için..."
Ege kafasını kaldırdı:
- "Önemli değil külkedisi. Her zaman."dedi ve yine bakışmaya başladık.
- Ben "Şeyy çok oluyo biliyorum ama şeyy..."
- Ege "Söyle Melis."
- Ben "Tabi istersen..."
- Ege "Melis söyleyecek misin?"
- Ben "Ayaz gidene kadar sevgili numarası yapmaya devam etsek olur mu? Ama sen istersen tabiki."
Ege'nin suratından anladığım kadarıyla bu dediklerime şaşırmıştı. Acıkça söylemek gerekirse bu dediklerime bende şaşırmıştım. Sonunda Ege cevap vermek için ağzını açmıştı ki lanet olası telefonu mun sesi duyulmaya başladı...
- Ben "Efendim."
- Annesi "Kızım nasılsın?"
- Ben "İyiyim anne sen?"
- Annesi "İyiyim bende tatilin nasıl geçiyo?"
- Ben "İyi burda arkadaşta edindim."
- Annesi "Tatlım haftaya okul başlıyor biliyorsun. O yüzden sana yarın akşam 10'a bilet aldık. Yarın akşam İstanbul'a geliyorsun."
KIZLAR BÖLÜM BİRAZ KISA OLDU AMA DEDİĞİM TARİHE YETİŞMEK İÇİN KISA OLDU...
NE DİYOSUNUZ SİZCE MELİS NE YAPACAK İSTANBUL'A GERİ DÖNECEK Mİ??
EGE VE DİĞERLERİ BU KONUDA NE DÜŞÜNECEK.
AYAZ'INİZMİR'EGELMESİYLE İLGİLİ NELER DÜŞÜNÜYORSUNUZ?
SİZCE MELİS ONU AFFEDECEK Mİ??
OKULLAR BAŞLIYCAĞI İÇİN BÖLÜMLER GEÇ GELEBİLİR...
YENİ BÖLÜM +25 VOTE OLUNCA GELECEK.
SİZLERİ ÇOK SEVİYORUMMM...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Notalarda Saklı (Askıda)
ChickLitGüven diye fısıldadı kız. Güldü. Çünkü güven görmeyen birine gökyüzünü anlatmak gibi. Melis, Ayaz yüzünden güveni sarsılmıştı."Güven ruh gibidir, terkettiği bedene geri dönmez." demiş Shakespeare. Peki Aslı Ayaz'a tekrar güvenebilecek miydi ? Yoksa...