23. Bölüm

3.8K 220 101
                                    

HERKESE MERHABA :D



BÖLÜM GECİKMESİ İÇİN ÜZGÜNÜM. ASLINDA DAHA ÖNCE YÜKLEYECEKTİM. AMA BİR ÖNCE Kİ BÖLÜMÜN OKUNMA SAYISI ÇOK DÜŞÜKTÜ. O YÜZDEN AÇIKÇA SÖYLEMEK GEREKİRSE YAZMAK HİÇ İÇİMDEN GELMEDİ. YAZSAYDIM BİLE KÖTÜ OLACAKTI.



BAZI YORUMLAR ATANLAR VARDI. CİDDEN SİNİRLENDİM. SONUÇTA BENİM ELİMDE OLMAYAN NEDENLERDEN YAZAMADIM. BUNUN BAŞINDA SAĞLIK. LÜTFEN ANLAYIŞLI OLUN...



NEYSE Kİ İYİLEŞTİM. SİZE SONUNDA BÖLÜM YAZABİLDİM. BUNU ÇOK İSTİYORDUM. AMA YAZAMADIM. OKULUN SON SINAVLARI VE TATSIZ OLAYLAR. NEYSE UZATMAYACAĞIM. SİZİ SIKMAYAYIM.



MEDYADA MELİS VAR BAKABİLİRSİNİZ.



İYİ OKUMALAR...





Gözüme giren güneş ışığıyla gözlerimi açtım. Gerindim. Dün akşam çok rahat uyumuştum. Sebebi aklıma gelince gülümsemeden edemedim.



Kafamı sol tarafa çevirdiğimde, gözlerimin yuvalarından çıkacağını hissettim. Çünkü Hazar'ın üstünde tişört yoktu. Ve biz neredeyse yapışmış bir durumdaydık.



Yataktan hızla kalktım. Gözlerim istemsizce kaslarına gittiğinde sinirle cam kenarının yanına gittim.



Yanlış olan şeyler vardı. Mesela benle Hazar gibi. Mesela şuan Hazar'ın yarı çıplak olması ve ikimizin beraber uyuması gibi.



Ondan uzak durmaya çalışıyordum. Ama bu bir işe yaramıyordu. Onda, beni ona çeken bir şey vardı. Sanki o bir mıknatıstı ve beni sürekli kendine çekiyordu.

Bu tuhaftı. Garipti. Ve en tuhafı bu benim hoşuma gidiyordu...



Pencereyi yavaşça açtım. Dışarısı tam bir sonbahar sabahıydı. Ne fazla soğuk ne fazla sıcak...



Hafif bir rüzgar çıktığında, yüzümü yalayıp geçti. Bu ürpermeme yetmişti bile.

Sonbahar olduğu için ağaçların yaprakları dökülmeye başlamıştı. Ve şuan ki manzara tek kelimeyle harikaydı.



Üşüdüğümü hissettiğimde, pencereyi kapatacağım sırada saçıma konan yaprakla elim saçıma gitti.



Saçımdan yavaşça çıkarttığımda gözlerimi inanamadım. Gözlerimi açıp kapattım. Çünkü yaprağın rengi elaydı. İlk defa böyle bir yaprak görüyordum. Büyülenmiştim.

Notalarda Saklı (Askıda)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin