KIZLAR YENİ BÖLÜM BİRAZ GEÇİKTİ. KUSURA BAKMAYIN.
KIZLARIN ELBİSELERİ VE KENDİLERİ MEDYA DA BAKABİLİRSİNİZ. MELİS'LERİN DÖRTLÜ DANS ETTİĞİ ŞARKI DA MEDYA DA DİNLEMEK İSYETEN BAKABİLİR. OKUMA SAYILARINA GELİRSEK GAYET İYİ HER GÜN ARTIYOR. BU BENİ ÇOK MUTLU EDİYOR.
SİZLERE BU BÖLÜM KARNE HEDİYESİ OLSUN.
BAKALIM BEĞENİCEK MİSİNİZ? İYİ OKUMALAR :)
+ "Aslı ben duşa giricem sen de istersen duş alabilirsin."
- "Tamam canım sen keyfine bak."
Üstümdekileri çıkarttım. Suyu açtım ve küvetin dolmasını bekledim. Aynaya baktığımda kendimi süzdüm. Yeşil gözlerim vardı. Sarı saçlarım. Ellerimle yüzümü kapattım. Böyle olmaması gerekiyordu. Yanlış bir şeyler vardı. Kendimi kötü hissediyordum. Küvet dolunca kendimi sıcak suyun içine bıraktım. Suyun içine ilk girdiğimde ürpermiştim. Sıcak su yavaşça vücudumu sararken biraz daha rahatlamıştım.
Gözlerimi kapattım. Birden ela gözler ve sigarayla karışık vanilya kokusu aklıma geldi. Hemen gözlerimi açtım. Şimdi neden aklıma Hazar gelmişti ki. Yoksa.... Hayır. Daha yeni tanıştığı çocuktan hemen bu kadar çabuk etkilenemezdi. Hem o Ege'den hoşlanmıyormuydu. Gözlerimi tekrar kapadım. Peki Ege Melis'i seviyor muydu? Sevseydi şu ana kadar Melis'e çıkma teklifi etmezmiydi. Belki de sevmiyor diye düşündüm.
Eğer hoşlanmasaydı dün asansörün önünde olanlar neydi. Belki de Ege beni kullanıcaktı. Eğer böyle bir şey olursa daha fazla dayanamazdım. Yeterince acı çekmiştim. Aslında Ayaz'a teşekkür etmeliydim. Onun sayesinde acılara daha dayanıklı olmuştum. Ege beni bu enkazın altından kaldırmış, yardım etmişti. Yaralarıma merhem olmuştu. Ege olmasaydı çoktan yıkılmış olurdum. Belki de Ege'den hoşlandığımı sanıyordum. Kendimi kandırıyordum. Belki sadece Ege benimle çok ilgilendiği için hoşlanmıştım. Ben çok ilgiye alışık değildim. Annem ve babam benle hiç ilgilenmezlerdi. Bu hislerimi aşk zannetmiş olabilirdim. Kafam çok karışmıştı.
Peki birden bana bunları düşündüren sebeb neydi? Okul başlamadan önce Ege'ye olan hislerimi sorgulamıyordum. Sıkıntıyla nefes aldım. Ayağa kalktım. Suyu açtım. Şampuanı saçıma döktüm. Saçlarımı duruladıktan sonra nedensizce vanilyalı duş jelini elime aldım. Vücuduma sürdüm. Suyu tekrar açtım ve son kez durulanıp çıktım. Çok zaman kaybetmiştim. Odama girdiğimde Aslı çoktan hazırlanmıştı.
- "Melis çabuk ol geç kalıcaz."
+ "Tamam ben saçlarımı kurutup geliyorum."
Banyoya girdim. Dolaptan saç kurutmayı aldım. Prize taktıktan sonra hızlı bir şekilde kuruttum. Odaya geri döndüğümde Aslı makyaj yapıyordu. Bana doğru döndüğünde kolumdan tuttu ve makyaj yapmaya başladı.
+ "Elbiseleri seçme-"
- "Ben ayarladım. Birazdan gelir."
İşimiz bittiğinde aynaya baktım. Aslı fazla sürmüştü. Gözlerim güzel olmuştu. Yeşil gözlerimi daha çok ortaya çıkarmıştı. Aylaynır güzel yapmıştı. Ben pek yapamazdım. Ama dudaklarım çok kırmızı olmuştu ve bu beni rahatsız etmişti.
+ "Aslı ruju çok sürmüşsün."
- "Hayır. Melis gayet iyi oldu." Kapı çalınca Aslı hemen kalktı.
- ".Ben bakarım. Elbiseler geldi herhalde."
2 SAAT SONRA
KASLI ÇOCUK (Ege)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Notalarda Saklı (Askıda)
ChickLitGüven diye fısıldadı kız. Güldü. Çünkü güven görmeyen birine gökyüzünü anlatmak gibi. Melis, Ayaz yüzünden güveni sarsılmıştı."Güven ruh gibidir, terkettiği bedene geri dönmez." demiş Shakespeare. Peki Aslı Ayaz'a tekrar güvenebilecek miydi ? Yoksa...