1.YILIMIZ...

2K 135 50
                                    

Herkese Merhaba :)

Öncelikle ,yeni bölüm bekleyenler için üzgünüm. Cidden yazmaya çalışıyorum ama olmuyor aklım çok karışık. Kelimeler bütünleşmiyor. Kafamda bir şeyler düşünüyorum. Ama yazıya dökülmüyor. Lise tercihleriyle uğraşıyorum. Bu yüzden ikisini bir arada yürütemiyorum. Sanki beynim durdu. İlham perilerim mola verdi. 

Ama üzülmeyin bırakmıyorum. Bugün az da olsa yazmaya başladım. Yeni bölüm, bu hafta kesin gelecek. 

Sanırım daha çok yazabilmem için sizin o pozitif enerjinize ve yorumlarınıza ihtiyacım var ;) 

Geçelim asıl konuya...

Bugün 11 TEMMUZ. Bugün NOTALARDA SAKLI'NIN 1. YILI. Bugün ilk defa yazmaya başladığım gün. 

Cidden şaka gibi. Yazmaya başlayalı 1 sene olmuş. Koskoca bir sene. Hala inanamıyorum. Sizlerle tanışalı bir yıl olmuş. 

Ve 165K olmuşuz. Kocaman bir aile olmuşuz. Hepinizi tanımasam da...

Bana destek olan, yardımlarını, düşüncelerini eksik etmeyen herkesi çok seviyorum. İyi ki benim 2. ailemsiniz. Sizleri tüm kalbimle seviyorum. Wattpad ailem. 

Tabi bu kocaman ailemin içerisinde görünmez olanlar da var ;) Sizlere sesleniyorum. Oylarınızı ve yorumlarınızı benden ve kitabımızdan esirgemeyin... 

Evet kitabımız dedim. Bu sadece benim kitabım değil. Hepimizin, NOTALARDA SAKLI ailesinin...

Ayrıca bir şeyi fark ettim. İlk bölümleri okudum. Sonra şu an yazdıklarımı. Dağlar kadar fark olduğunu gördüm. O yüzden onları da uygun bir zamanda tekrar yazacağım. Birkaç ay önce ilk bölümü düzenlemiştim. Sırayla hepsini düzenleyeceğim...

Söyleyeceklerim bu kadar. Kendinize iyi bakın. Ve bana dua edin iyi bir lise kazanayım. 

Hepimiz için NOTALARDA SAKLI'NIN 1.YILI KUTLU OLSUN. 

Hepiniz öpüldünüz ♥


Instagram kullanıcı adı :NOTALARDASKL takip etmeyi unutmayın...


Notalarda Saklı (Askıda)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin