BÖLÜM BİRAZ GEÇİKTİ. ASLINDA DAHA ERKEN YAYIMLIYCAKTIM. AMA DAHA UZUN OLSUN İSTEDİM.
MEDYADA BÜTÜN KARAKTERLER VAR.
YENİ KAPAK NASIL OLMUŞ?
YORUMALARINIZI BEKLİYORUM.
YAVAŞ YAVAŞ OKUMA SAYILARI DA ARTIYOR.:)
UMARIM BEĞENİRSİNİZ.
İYİ OKUMALAR:)
Gözlerimi açtığımda bir odadaydım. Nerde olduğumu anlamamıştım. Dikkatlice baktığımda Revir'de olduğumu anladım.
Birden kapı açılınca huzursuz olmuştum. İçeri Ege'ler girince rahatladım. Ama Hazar yoktu. Nedense sinir olmuştum. Hem beni bu hale o getiriyo hem de ziyarete gelmiyordu. Ne kadar sinir bozucu bir çocuk bu böyle.
- "İyi misin Melis?"
+ "İyiyim sağol Ege."
Berk yanımda ki sandalyeye oturdu.
- "İyi olduğuna emin misin Melis tuhaf gözüküyorsun."
+ "İyiyim Berk gerçekten."
- "O çocukla daha işim bitmedi. Öldürücem onu bit-"
+ "Yeter artık Ege çok abarttın."
- "Ne! Abarttım mı. Melis şu haline bak. İlk gününden ne haldesin bileğin morardı. Yüzün... Neyse."
Bir dakika yüzüm mü! Hayır olamaz yüzüm. Sen bittin Hazar.
Bunu sanırım sesli düşünmüş olucağım ki herkes bana bakmaya başladı. Uf rezil oldum. Tabi bende dururmuyum hiç hemen ayağa kalktım.
Çınar kolumdan tuttu.
- "Melis dinlen biraz." Çınar'ın kolunu ittirdim.
+ "Yeterince dinlendim. Çınar sağol."
Ben ayakkabımı giydim ve ayağa kalktım.
Ege bana daha çok yakınlaştı.
- "Melis dinlen biraz daha ben zaten hocanla konuştum."
+ "Hayır Ege iyiyim ben."
Kapıyı açıp ilerlemeye başladım. Acilen tuvalete gitmem gerekiyordu. Arkamdan bağırıyorlardı ama ben cevap vermiyordum. Hemen bu katta ki tuvalete girdim. Aynanın karşısına geçtim. Girmemle çığlık atmam bir olmuştu. Suratım aman tanrım. Yüzüm mosmor olmuş. Ablam görürse Hazar'ı kesin öldürürdü. O yüzden hemen birinden fondöten almam lazım. Şimdi ben kimden bulucam fondöteni ya tabi ya kesin Özlem ve Çağla'da vardır.
Ama şimdi o sürtükler bana vermez ki. Of Allahım ya. Sinirle tuvaletin kapısını kapattım ve merdivenlerden çıkmaya başladım.
Biri kolumdan tutup beni çevirince dengemi kaybettim ve düşücekken beni tuttu. Ben korkudan gözlerimi açamamıştım. Ama kim beni tuttuysa çok yakındık nefesini hissedebiliyordum. Gözlerimi açtığımda o koyu kahverengi gözlerle karşılaştım. Bu Hazar'dı. Kokusu vanilyayla karışmış sigara kokuyordu. Bu koku bana hiçte yabancı gelmemişti.
Hazar hiç tepki vermeden bana bakıyordu. Bende ona bakıyordum. Gözlerini gözlerimden çekti ve dudaklarıma bakmaya başladı. İşte bu çok utanç vericiydi. Kesin suratım kızardı.
Hazar'ı ittirdim. Nedense bu haraketim karşısında afalladı.
+ "Ne yapmaya çalışıyorsun sen?! Senin yüzünden düşüyordum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Notalarda Saklı (Askıda)
ChickLitGüven diye fısıldadı kız. Güldü. Çünkü güven görmeyen birine gökyüzünü anlatmak gibi. Melis, Ayaz yüzünden güveni sarsılmıştı."Güven ruh gibidir, terkettiği bedene geri dönmez." demiş Shakespeare. Peki Aslı Ayaz'a tekrar güvenebilecek miydi ? Yoksa...