YENİ BÖLÜM DÜN GELİCEKTİ AMA YETİŞMEDİ.
ARABADA BERABER SÖYLEDİKLERİ ŞARKI MEDYADA.
UMARIM BEĞENİRSİNİZ.
İYİ OKUMALAR:)
Gözlerimi yavaşça açtım. Etrafıma baktığımda güneşin daha yeni doğmaya başladığını farkettim. Her zaman güneşin doğuşunu izlemek istemişimdir.
Yataktan kalktım ve banyoya gittim. Aynadan kendime baktığımda gerçekten korkmuştum. Ege bu halimi görse kesinlikle benden kaçardı. Şimdi Ege ne alaka ya? Gerçi onu gördüğüm ilk zamandan beri ona karşı boş değildim. Onun adı ne zaman geçse kalbim sıkışıyor, hızlı hızlı atıyordu. Biraz daha Ege'yi düşünürsem kesinlikle okula geç kalıcaktım. Musluğu açtım. Elimi yüzümü yıkadım.
Odama geçtiğimde komidinin üzerindeki telefonumu elime aldım. Saat daha 05:30'du daha çok erkendi. Sanırım hayatımda bir ilkimi gerçekleştirip bu kadar erken kalkmıştım. O yüzden ben de duş almaya karar verdim.
Odamda ki banyayo girdim. Üzerimdekileri çıkarıp bir kenara koydum. Sıcak suyu vücudumda ilk hissedince irkilmiştim. Ama yavaş yavaş vücudum suya alışmıştı. Şampuan'ı elime sıktım ve saçlarımı köpükledim. Saçlarımı duruladıktan sonra çikolatalı duş jelini aldım. Nedeni bilmiyorum ama çikolatalıyı almıştım. Vücuduma yavaşça sürdüm. Sürdükten sonra vücudumu güzelce duruladım ve suyu kapattım. Bornozumu üzerime giydim.
Odama geçtim. Telefonumu elime aldığımda saat 06:00 olmuştu. Dolabımı açtım. İç çamaşırlarımı çıkardım. Siyah dar paça kotumu ve üzerine kırmızı kareli gömleğimi çıkardım. Üstümü giydiğimde kendime aynadan baktım. Bu kot ve gömlek gayet güzel olmuştu. Gömleğin kollarını kıvırdım.
Odamın kapısı birden açılınca korkmuştum. Karşımda ablamı görünce rahatladım.
+ "Abla niye sessiz sessiz geliyorsun korktum."
- "Melis sen iyi misin?"
+ "Evet de niye?"
- "Bu saat de ayaktasın. Kafana bir şey düşmedi dimi."
Tabi kendine göre haklı şahsen ben ablamın yerinde olsam ben de inanmazdım.
- "Neyse tamam ben kahvaltıyı hazırlıycam. Birazdan gel."
+ "Tamam. Saçımı kurutup geliyorum."
- "Tamam canım."
Ablam odadan çıkınca rahatlamıştım. Yüzümü görücek diye ödüm kopmuştu. Hemen fondöten'i aldım. Yüzüme ve boğazıma sürdüm. Boğazımda çok bir şey yoktu çok az bir morarıklık vardı o da dikkatlice bakınca gözüküyordu. Bileğimi görmesin diye de koluma kalın siyah bilekliğimi takmıştım.
Hemen saç kurutma makinesini prize taktım ve saçlarımı kurutmaya başladım. İşim bittiğine. Odamdan çıktım.
Mutfağa indiğimde ablam masaya oturmuş, kahvaltıya başlamıştı.
- "Melis al canım bu senin tostun."
Ablamın uzattığı tabağı aldım ve tostumu yemeye başladım.
- "İlk günün nasıl dı bakalım?"
Hiç sorma abla ya süper geçti. Onur bileğimi morarttı. Ege bunu duyunca Hazar ile beraber Onur'la kavga ettiler. Hazar Onur'a yumruk atacağı zaman önüne geçtim yumruk bana geldi. Gözlerimi revirde açtım. Sonra Hazar boğazımı sıktı. Çağla bana bulaşınca saçlarına yapıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Notalarda Saklı (Askıda)
ChickLitGüven diye fısıldadı kız. Güldü. Çünkü güven görmeyen birine gökyüzünü anlatmak gibi. Melis, Ayaz yüzünden güveni sarsılmıştı."Güven ruh gibidir, terkettiği bedene geri dönmez." demiş Shakespeare. Peki Aslı Ayaz'a tekrar güvenebilecek miydi ? Yoksa...