MERHABA ARKADAŞLAR, LÜTFEN VOTELERİ VE YORUMLARI ARTTIRALIM İYİ OKUMALAR... "Melis git kapıyı aç" uffff yaaa hep ben hepp bir de kapıyı açtığımda karşımda kim duruyo tahmin etmenize gerek yok ben söyliyim EGE...
- "Selam"
-"Selam"
-" Biz arkadaşlarla dışarıya çıkıyoruz.Sende gelmek istermisin diye sorcaktım."
-"Bilmem yani olabilir, ben ablama soriyim." " Ablaaaa Egelerle dışarı çıkabilir miyim???"
-Hıı "Olur canım çık 12’den önce evde olmaya çalış,zaten ben Ege’ye güveniyorum.Dimi Ege."
-"Tabikide 12’den önce eve getiricem." "Melis ben seni aşağıda bekliyorum."
-"Tamam" Ben hala şok içindeydimki ablam bu güzel anı bozup hadi git hazırlan dedi.Ben, üstüme çok sevdiğim kot rengi eteğimi ve beyaz askılı tişörtümü giydim. Ayakkabı olarakda tabiki de converse giydim ve evden çıktım.
-Ege " Çok güzel görünüyorsun dedi."ve bunu derken gözlerini benden alamadııı :D
-Ben " Teşekkürler" dedim ve birlikte yürümeye başladık.Yürürken gözlerimi ondan alamıyordum.Ben ona böyle bakarken çoktan sitenin dışına çıkmıştık ve Berk’lerin yanına gelmiştik.Sebebini anlamadım ama benle Ege’ye tuhaf tuhaf bakıyorlardı.
-Ege "Selam gençler, Melis’i hatırlıyorsunuzdur."
-Berk " Tabiki hatırlıyoruz.Meraba Melis.Eee nereye gidiyoruz."
-Ben " Meraba "
-Çınar "Sahildeki kafeye"
-Cem"Aynen sahildeki kafeyeee.Melis gitceğimiz yere alışsan iyi olur artık bizle takılıcağın için,biz hep buraya gideriz." Cem artık bizle takılcağın için mi dediii yaşasınnn♥
-Ege" Eee hadi gidelim ne bekliyoruz."
........................
-Berk " Nasıl buldun bizim mekanı Melis??"
-Ben "Çok hoş bir yer hem denizin karşısında hemde canlı müzik varr."
-Çınar " Bencede çok hoş güzel bir yer."
-Ege "Aaa ben bu şarkıyı çok severim." Çalan şarkıda DUMANN SENDEN DAHA GÜZELL
-Ben " Aaa ne tasadüf bende çok severim bu şarkıyı..."
- Cem " O zaman bu şarkıyı aramıza yeni katılan Melis’e gelsin." biz böyle konuşurken yanımıza bir kız geldi ve "Ege aşkım dedi." sonrada sarıldı. Ben minik bir sinir kırizi yaşarken
-Ben "Bu kız kim Berk."
-Berk "Ege’nin eski sevgilisi Özlem."
-Ben "Niye o zaman aşkım dedi."
-Berk "Mal işte ayrıldılar ama kız sakız gibi Ege’yi nerde görse böyle yapıyo."
-Ben "Niye ayrıldılar???"
-Berk "Ege’yi aldattı." ben bu kızı yolarım haa güzelim çocuğu aldatmış MALL.
-Ege "Ben sana ne dedim Özlem niye geldin yine anlamıyo musun beni biz ayrıldık çoktan bir daha bana sakın aşkım diyip sarılma anladın mı? Git beni aldattığın çocuğa de bunları..." Aferin Ege ne güzel verdin şu sürtüğe azının payını helal olsun sana...
-Özlem "Niye böyle yapıyosun aşkım aaaa bu kız da kim böylee??"
-Ben "Meraba ben Melis tanıştığıma memnun oldum."
-Özlem "Ben pek memnun olmadım hemen sevgilimin yanından ikilemessen kötü olur canım."
- Ege "Ne saçmalıyosun sen yaa sen asıl ikile burdan yoksa bence senin için kötü olucak Özlem."
-Ben "Ne diyosun kızım sen yaa hem çocuğa aldatmışsın hemde yüzsüz yüzsüz burda konuşuyosun sen ikile burdan senin seviyene düşmem ben anladın mı ama istersen senin dilinden de konuşmasını bilirim..."
Ben böyle dediğimde herkes bana baktı. Berk, Cem ve çınar "Aferin Melis şu sürtüğe ne güzel cevap verdin." dediler.
-Ege "Artık daha fazla burda kalıp huzurumuzu bozma Özlem."
-Özlem "Senle sonra görüşücez MELİSS." dedi ve kafeden çıktı.
-Ege "Çok özür dilerim Melis Özlemin kusuruna bakma bu arada laf sokmada sanırım yeteneklisin."
Ege böyle dediğinde içim bi tuhaf oldu.
-Çınar "Artık kalkalım dedi."
ARKADAŞLAR YENİ BÖLÜM 2,3 GÜNE GELİR...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Notalarda Saklı (Askıda)
ChickLitGüven diye fısıldadı kız. Güldü. Çünkü güven görmeyen birine gökyüzünü anlatmak gibi. Melis, Ayaz yüzünden güveni sarsılmıştı."Güven ruh gibidir, terkettiği bedene geri dönmez." demiş Shakespeare. Peki Aslı Ayaz'a tekrar güvenebilecek miydi ? Yoksa...