Jak się poznaliście- Michael

847 32 15
                                    

Siedziałam na zapleczu jednego z lepszych salonów fryzjerskich. O tej godzinie mieliśmy mało klientów. Często przychodzili tu różni celebryci, łatwo spotkać jakąś gwiazdkę w LA.
Usłyszałam dzwonek w drzwiach. Dziewczyny popatrzyły na mnie wymownie, więc wstałam nakładając na twarz służbowy uśmiech.

-Dzień dobry- powiedziałam nie patrząc na osobę stojąca przede mną. Podeszłam od razu do fotelu.

-Hej- powiedział zdziwiony, sądząc po głosie, chłopak. Usiadł na fotel fryzjerski. Wtedy dopiero zobaczyłam w nim tego Michael'a Clifforda.

-Co, chciałby pan zrobić z włosami?

-Nie tak oficjalnie- zaśmiał się Clifford- Michael

-Wie... [T.I]- odpowiedziałam- To co robimy z tym sianem?

-Jakim sianem-powiedział dotykając włosów- No może trochę- zaśmiał się.

-To co robimy?- spytałam trzeci raz już zirytowana.

-Malujemy na czerwono- uśmiechnął się.

-Okej- odeszłam od chłopaka, by wziąć odpowiedni kolor.

Godzinę pózniej suszyłam już włosy dla Michaela.

-Gotowe- patrzyłam z satysfakcją na swoje dzieło i podeszłam do biurka by wydrukować rachunek. Clifford obejrzał się w lustrze podchodząc, żeby zapłacić za nowa stylizację.

-Mógłbym zaprosić cię na kawę?

Tak szczerze czy mam coś do stracenia? Nie

-Pewnie- uśmiechnęłam się pisząc swój numer ma kartce- zadzwoń.

Preferencje || 5SOSOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz