Pied Piper | 피리 부는 사람 |

287 31 9
                                    

🌟 WARNING: rozdział zawiera sceny erotyczne! 🌟

🌙 Polecam posłuchać " BTS - Pied Piper " podczas czytania (ღ˘ω˘ღ) 🌙

Żadnemu z nich nie chciało się zbytnio spać po dzisiejszym dniu. Byli zbyt rozbudzeni przez emocje, które plątały w ich głowach, a poza tym o wiele bardziej woleli spędzić ze sobą trochę czasu. Tak po prostu. W ciszy.

Siedzieli w salonie - Yoongi rozłożony na kanapie i leniwie przeglądający jakieś portale społecznościowe w telefonie, a Taehyung oparty o niego i również nieco w niego wtulony, czytający książkę. Włączone były tylko małe lampki, a z wieży leciała muzyka stworzona przez Yoongiego, którą Taehyung zdążył już pokochać. Stwierdził, że starszy słusznie został muzykiem, gdyż ma do tego ogromny talent. Poza muzyką towarzyszył im również odgłos deszczu, którego krople obijały się o okna i dach. Jednak to tylko dodawało uroku całej sytuacji i tylko bardziej ich relaksowało.

W pewnym momencie Taehyung nieco powiercił się pod okrywającym ich kocem i zmienił nieco pozycję, wzdychając cicho i wracając do książki. Jednak Yoongi odwrócił jego uwagę. Tae uniósł wzrok i spojrzał na niego - dokładnie oglądając rysy jego twarzy, zarys różowych ust i ciemne oczy wyłaniające się spod gęstych rzęs. Blondyn nigdy nie myślał, że zwykli ludzie mogą być piękni.. Jednak przed sobą miał Yoongiego, który był cudowniejszy niż ktokolwiek, kogo Taehyung widział. W pewnym momencie powrócił do tego, co wydarzyło się kilka godzin temu, a mianowicie o pocałunku Yoongiego i Hoseoka. Przygryzł wargę i zapaliła się w nim chorobliwa zazdrość. Skoro przyjaciele mogą w ten sposób się całować, to dlaczego oni tego nigdy nie robili?

W tym momencie do jego uszu dotarły słowa kolejnej z piosenek.

It’s bad so it’s better
You know on the inside
You can’t stop it now, you can’t stop
So be honest with me

Odłożył książkę na bok i sprawnie wdrapał się starszemu na kolana, dłonie kładąc na jego bladych polikach a czoło przyciskając do jego. To był najwyższy czas, aby to jego emocje wzięły górę.

I know, you can’t help what you like
But stop, interpret the music video later

Yoongi spojrzał na niego zdziwiony z lekko rozszerzonymi oczami, jednak jego ręka sama z siebie odłożyła gdzieś telefon, a on skupił całą swoją uwagę na blondynie.

You’re not being punished
Come here, I’m your paradise
Can’t close your eyes
Can’t close your eyes
You can throw a fit but it’s no use
Don’t reject me
Just close your eyes, tune your ears

Oboje zamknęli swoje oczy i pozwolili instynktom działać. Taehyung przybliżył się jeszcze trochę i w końcu złączył ich usta w namiętnym pocałunku, zatapiając palce w ciemnych włosach, a Yoongi w tym czasie odwzajemnił go z równie wielkim pragnieniem, ręce owijając wokół jego bioder i przyciskając ich ciała do siebie.

Follow the sound of the pipe, follow this song
It’s a bit dangerous but I’m so sweet

Oddali się sobie w całości, przelewając wszystkie ukryte uczucia na siebie i coraz bardziej pogłębiając zachłanny pocałunek. Blondyn gładził ciemne włosy partnera opuszkami swoich palców, a starszy wodził swoimi po jego plecach. Mimo pożądania, które zdążyło się w nich zebrać przez tyle czasu, teraz wszystko działo się powoli, tak, aby mogli się tym jak najbardziej nacieszyć.

 wings Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz