Capitolul 3

291 29 18
                                    

KILLING ME

CAPITOLUL 3

"NUMELE LUI"

—Tu.
Spun oprindu-ma brusc , punandu-mi pauza in ganduri.
—Tu...
Spuse.
—E-eu ... Pa!
Spun incercand sa plec cat de repede as fi putut.
—Stai!
Spuse el, prinzandu-mi mana .
—Lasa-ma sa plec . Te rog .
Spun fara a-i privii fata.
—Trebuie sa vorbim. Am atatea de explicat.
—Nu. Tu nu ai nimic sa imi explici. Totul este in aceeasi situatie ca acum un an , nimic nu s-a schimbat de atunci .
—Eu m-am schimbat . Acorda-mi doar o ora .
—Am spus nu. Acum , o sa plec .
Spun tragandu-mi mana agresiv . Eram atat de dezgustat de puterea lui, dar si atat de ranit . Cel mai rau lucru era defapt ca, atunci cand i-am privit ochii, dupa atata timp, am simtit ca m-am indragostit din nou . Din nou de aceeasi persoana care mi-a facut cel mai mult rau .
Alergam. Alergam de cateva minute bune, doar pentru a ma indeparta cat de mult posibil .
—Oh buna ! Ai venit repede.
Spune Luhan de pe canapea.
—Buna .
Spun eu respirand greu.
—S-a intamplat ceva ?
—El... el s-a intors .
Spun privindu-l speriat .
—P-poftim?!
Ma intreaba ridicandu-se de pe canapea cat ai clipii.
—Oh Luhan! Ce o sa fac ?!
Ma plang eu .
—Ai vorbit cu el ?
—El mi-a cerut o ora, sa vorbim.
—Poftim?! Dupa ce iti frange inima si pleaca are tupeul sa ce ?! O sa il omor pe tipul ala!
Spune pregatindu-se sa iasa pe usa, insa il impiedic.
—Nimic nu este de facut .
—Cum sa nu ? O sa il fac sa plece de aici .
—Sa plece ?
Intreb eu, evitandu-i privirea .
—Stai. Tu ... tu nu vrei sa plece ? Il vrei aici sa iti faca si mai mult rau ?
—Nu vreau asta. Dar nu vreau sa plece. Nu din nou .
—Baekhyun... e foarte nesanatos pentru tine sa gandesti asa .
—Imi faci un ceai asa cum sti tu ?
—Desigur .
Spune Luhan, punandu-si mana dupa gatul meu, mergand impreuna spre bucatarie .

Dupa atata timp de lipsa, el a aparut . Nu mai stiu ce sa fac , ce sa simt ? Ar fi mult mai usor daca i-as putea ordona inimii ce sa simta . Nimic nu mai este ca la inceput. Eram atat de fericit in bratele lui, protejandu-ma tot ce era rau in jurul meu, felul in care imi tinea mana, felul in care ne petreceam timpul impreuna, serile tarzii petrecute in fata televizorului impreuna, dar si cele petrecute in masina lui, plimbandu-ne. Noi doi si muzica . Totul a luat sfarsit. Gandurile negre a pus stapanire pe mintea mea, facandu-ma sa fiu mai trist decat acum cateva minute .

*Ding ding*

—Cine poate fi la ora asta ?
Intreb privindu-mi telefonul . Cand raspund, era liniste, ca in cateva secunde persoana respectiva sa isi dreaga vocea, parca pregatindu-se de un discurs lung.
—Alo ? E cineva acolo?
Intreb eu confuz .
—Imi era doar dor.
Spuse apoi inchide apelul . Cerul imi cazuse in cap. Era vocea ce o puteam recunoaste dintr-o mie.Ce a fost asta ? Inima mea a luat-o iarasi la trap. El a sunat doar sa spuna asta ? De ce ma chinuie asa ? Ii face oare placere sa ma faca sa sufar ? Ma intrebam, ascunzandu-mi fata umeda in perna .
Oh Chanyeol, cu ce ti-am gresit atat de mult ?

Va urma...

Killing Me - chanbaekUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum