KILLING ME
CAPITOLUL 11
"IMPREUNA"
Cei doi plecasera. Ma aflam in patul meu privindu-mi geamul, apoi imi dau seama ca am gresit fata de Luhan in aceasta seara . Ma simteam atat de prost .
—Lulu.
—Hm?
Mormaii el somnoros .
—Iarta-ma .
—Pentru ce ?
Spune ridicandu-si capul .
—Pentru ca te-am trimis la magazin, seara tarziu. Puteai fi in pericol . Au fost multe arestari in zona aceasta .
—Baek sunt bine . Sunt aici .
—Mi-am facut griji .
Spun, facandu-l sa ofteze. Se ridica din patul sau, luandu-si perna asezand-o pe patul meu, punandu-se sub patura langa mine .
—Ce faci ?
Intreb amuzat .
—Vreau sa dorm cu tine .
Spune punandu-si o mana sub perna, iar pe cealalta pe talia mea.
—Yaa! Esti prea aproape .
—Gandeste-te ca sunt Chanyeol . Tot ce iti cer este sa nu ai fantezii cu el in seara aceasta . Nu vreau sa fiu violat sau ceva .
Spune razand zgomotos.
—Yaaa! Spun lovindu-l usor in umar . Te iubesc Luhan !
—Si eu te iubesc . Acum hai sa dormim .
Spune, sarutandu-mi fruntea apoi isi pune capul pe perna .
—Baekhyun ?
—Da ?
—Am o problema. Nu stiu daca sa iti spun acum sau cand voi fi sigur de asta .
—Ce s-a intamplat?
—Cred ca ... cred ca sunt atras de un barbat .
— Poftim? Cum asa ?
—Nu stiu cum de simt asta . Stii bine ca nu aveam astfel de orientari. Simt ca pot avea incredere in el, ca sunt protejat. Isi face griji pentru mine .
—Cine este el?
—As prefera sa pastrez asta secret pana cand voi fi sigur de sentimenetele mele .
—Ok.
Spun fiind putin speriat .
— Cum stiu daca simt ceva pentru el ?
—Daca iti bate inima tare tare cand stai langa el.
—Bifat .
—Daca ii simti lipsa .
— Mmm aproape bifat.
—Daca simti nevoia sa il vezi . Sa ii vorbesti .
—Bifat .
—Daca ti-ar placea sa stati mereu impreuna .
—Bifat din nou .
—E mult mai mult decat credeam eu .
Spun gandindu-ma la cine ar putea fi acest baiat care i-a furat inima prietenului meu .
—Oh. Cred ca ii voi cere sfatul lui Chanyeol maine daca va veni aici . El vine ?
—Il pot chema .
—Bine atunci sa dormim .A doua zi , asa cum i-am spus prietenului meu, il chem pe Chanyeol pentru a-i da sfaturi in dragoste . Cei doi statea la masa savurandu-si ceaiul, iar eu stateam pe canapeaua din fata lor .
—Bun . Sa incepem. Spune Chanyeol luand o gura de ceai. Spune-mi cum te simti cand stai langa el .
—Mmm, sunt agitat. La inceput eram foarte relaxat, insa acum acum imi bate inima foarte tare, imi tremura mainile. Cand ii privesc ochii simt ca toata lumea a disparut. Ca suntem doar noi doi .
Spune el, privindu-ma cateva secunde. Chanyeol si-a indreptat privirea spre mine, observand ca Luhan se uita in aceeasi directie .
—Te intelegi bine cu el ?
—Da . Cred ca ii pot povestii orice .
—Simti ca poti avea incredere in el ? Te simti protejat ?
—Da . Ciudat, dar da .
—Ochii lui sunt caprui?
Intreaba Chanyeol privindu-ma . Eram atat de curios . Trebuia sa aflu cine este . Dupa privirile pe care mi le arunca Chanyeol si descrierile facute de Luhan, parea ca acel baiat sunt eu . Insa ... nu imi pot imagina ca Luhan sa aiba sentimente pentru mine .
—Da.
—El e blond ?
—Brunet .
—Scund sau inalt?
—Cred ca am dat prea multe detalii cu privire la infatisarea sa. Este o persoana destul de apropiata si nu as vrea sa stie.
—Am inteles . Cred ca mai bine mai astepti putin . Sa iti dai seama de sentimente tale .
—Oh, bine .
Spune el, ridicandu-se. Se indreapta spre bucatarie, trecand pe langa mine . Imi prinde o secunda mana , rosindu-se in obraji .
Imi maresc ochii la gestul sau apoi il privesc pe Chanyeol, care se pare ca vazuse si el .
—Cred ca te-ai prins si tu nu ?
—Nu cred ca este chiar asa .
—Baekhyun, el te-a descris pe tine .
—Poate fi oricine.
Spun cautandu-mi scuze.
—Si tu crezi acelasi lucru ca mine. Stiu ca ai aceasi parere. O sa ... o sa merg la lucru . Spune lundu-si jacheta.
—Chanyeol...
Spun urmandu-l pana la usa.
—Te sunt mai tarziu bine ?
Spune pasind spre iesire . El intotdeaua isi ia la revedere dandu-mi un sarut, insa de data aceasta nu a mai facut-o.
—Oh Chanyeol ... de ce nu ma asculti ?
Ma intrebam mergand spre camera mea . Interviul meu este astazi . Trebuie sa ma concentrez doar la asta . Am nevoie de sustinerea lui .In cateva ore, interviul se termina . Spre uimirea mea, am reusit sa fiu ales printre finalisti . Daca voi reusi, voi putea canta in acest local de acum . Salariul este destul de bun, avand in vedere ca pot canta ce vreau . Imi scot telefonul apelandu-l pe Chanyeol. Astept cateva secunde , insa nu raspunde . Asta este ciudat . Il apelez pe Luhan, care imi raspunde imediat .
—Deci? Intreaba el prelungind e-ul. Cum a fost ?
—Mmm... am fost ales printre finalisti .
—Uuuu! Super ! Striga el in telefon .
—Stiu sunt asa de fericit !
—Trebuie sa sarbatorim ! In seara asta ? La restaurantul tau preferat . Doar noi doi .
—Doar... doar noi doi ?
Intreb amintindu-mi de baiatul misterios din viata lui Luhan .
—E vreo problema ?
—Nu... doar ca am crezut ca ai planuri cu baiatul acela de care imi povesteai .
—Asta este secret .
Chicoti el .
—Atunci ne vedem ac.... asa ..
Ma balbai atunci cand pe aleea parcului il vad pe Chanyeol, tinand de mana o fata cam de aceeasi inaltime ca mine, cu parul lung si brunet.
—Alo? Baekhyun ?
—Luhan te sunt mai tarziu .
Spun inchizand apelul . Ii fac cat de repede pot o poza, pentru a nu avea scuze atunci cand va avea timp de mine . Cum era posibil ? El... el ma inseala . Eu am fost prostul care l-a iertat, iar el ... el ma inseala . Ia luat si flori . Cum a putut sa imi faca asta ?
Alergam spre casa, lasandu-mi lacrimile sa cada libere.
—Baek ce s-a intamplat ?
—Vreau sa fiu singur .Va urma ...
Ati vrea ca capitolele sa fie mai lungi sau e suficient atat ?
a) 600 cuvinte
b)1000 cuvinte
c) 1300 cuvinte
CITEȘTI
Killing Me - chanbaek
RomanceProlog: Un suflet de copil ce zace in corpul unui adolescent de 19 ani. Un copil speriat de propriile gandiri, propriile sentimente si mai ales, de propria persoana . Speriat ca parintii sai nu ii vor putea intelege vreodata sentimentele, ca il vor...