KILLING ME
CAPITOLUL 5
"O SCRISOARE...DE DRAGOSTE?"
Deschid scrisoarea recitind-o, inainte a o trimite, simtind cum mainile incep sa imi tremure :
"Draga Chanyeol,
stiu ca nu am avut niciodata ocazia de a-ti spune asta, insa acum, ca tu esti la mii de km distanta, imi dau defapt seama ca imi lipsesti enorm si ca am ajuns sa te iubesc. Te iubesc, cum nu am mai iubit vreodata.
Zilele petrecute impreuna erau atat de frumoase. Zambetul tau imi dadea putere sa trec peste toate greutatile ce imi apareau in cale. Sfaturile tale, erau atat de inteligent gandite, dar atat de clare. Inima mea o i-a razna. Aveam sa iti trimit aceasta scrisoare scurta, insa m-am gandit mai bine si iti voi scrie in fiecare zi, cafeva ganduri pe care le voi aseza intr-o singura scrisoare. Doar asa poti asculta cap coada ceea ce voiam atat de mult sa iti spun cand ai plecat .
In primul rand, ma bucur ca te-am cunoscut. Ca ti-am cunoscut personalitatea, felul de a gandi, senzatia in urma atingerilor tale, buzele, dar mai ales ma bucur ca am experimentat acest sentiment numit iubire .
Eram la tine acasa. Plangeam din cauza parintilor mei din nou .
"Ei nu vor intelege! Ei ma vor ura pentru totdeauna, insa nu ma pot schimba . Nu este vina mea ca am alte orientari sexuale , chiar nu este !" ti-am spus atunci, descarcandu-ma in bratele tale, ce imi mangaiau spatele cu atata fermitate si caldura .
"Nu am spus niciodata ca este gresit .Tu asta crezi ?" M-ai intrebat .
"Sunt sigur .Vreau sa fiu privit ca pe un om normal." Am spus, departandu-ma putin, cat sa iti privesc ochii caprui, ce imi alinau durerea.
"Eu cred ca tu esti defapt unic. Esti normal. Dar ai o personalitate aparte."
Mi-ai spus . Asa este , am tinut minte acea conversatie, la fel ca toate celelalte. Poate par ciudat, insa nu am putut uita niciodata .
Felul in care a inceput totul. Cand am venit sa iti dau vestea promovarii examenului meu, am fost socat cand ti-a lipit buzele de ale mele, scuzandu-te apoi ca a fost un impuls . Buzele tale erau atat de reci si tremurau atat de tare . Mainile, ce le aveai pe talia mea ma trageau mai aproape de corpul tau, simtind cum imi arde trupul cu fiecare secunda ce trecea.
Felul in care relatia noastra a decurs timp de un an . Primul film vazut impreuna, prima ta intalnire cu Luhan, prima gelozie, toate au ramas in memoria mea construind acum un zid ce ma chinui de cand ai plecat sa il daram, insa orice as incerca, intr-un final el ramane intact .
Intr-o zi, cand voi avea curajul de a-ti trimite aceasta scrisoare, sper sa iti dai seama cat de tare m-a durut plecarea ta . Faptul ca m-ai abandonat . M-ai last singur in lumea asta rea, in care nu as putea traii fara sprijin .
Tot ce trebuie sa stii, acum in final, este ca vei ramane iubirea vietii mele.Al tau,
Baekhyun."Este mai bine asa . O sa ii trimit chiar acum asta prin posta . Ies rapid din casa, punandu-mi gluga in cap, intrucat ploua destul de tare, apoi ma indrept spre posta ce era deschisa pana la ora 20 . Era 19:45 . Aveam timp sa ajung, posta fiind aproape. Zis si facut.
Perspectiva lui Chanyeol*
Va urma ...
CITEȘTI
Killing Me - chanbaek
RomanceProlog: Un suflet de copil ce zace in corpul unui adolescent de 19 ani. Un copil speriat de propriile gandiri, propriile sentimente si mai ales, de propria persoana . Speriat ca parintii sai nu ii vor putea intelege vreodata sentimentele, ca il vor...