Capitolul 8

235 25 18
                                    

•KILLING ME •

CAPITOLUL 8

"OCHII IN CARE MA PIERD DE FIECARE DATA"

Mirosul de alcool si glasul sau, pronuntand cuvinte intortochiate il dadeau de gol .
—Baekhyun, spune-mi ca inca ma iubesti ! Spune-mi ce am nevoie sa aud .
—Te rog,aseaza-te esti ametit .
Spun facandu-i loc sa intre .
—Nu sunt ametit deloc . Sunt foarte bine si constientizez cu fiecare secunda cand nu sunt langa tine ca imi este dor de tine . Am nevoie de tine Baekhyun.
Imi spune apropiindu-se de mine, asezandu-si palmele pe obrajii mei, tuguindu-mi putin buzele .
—Chanyeol nu stiu ce sa zic despre asta . Eu ...
Spun privindu-l pe Luhan ce asista la scena fara sa scoata vreun sunet .
—Oh corect . Ai uitat sa iei ceva de la magazin. Voi merge eu .
Spune luandu-si telefonul si portofelul de pe masuta joasa din sufeagerie si iese rapid pe usa .
Ii prind mana roscatului din fata mea, tragandu-l dupa mine pana la canapea asezandu-ne impreuna .
—Eu nu ma simt foarte bine stiindu-te in situatia aceasta Chanyeol . De ce ai baut ? Tu urasti alcoolul .
—Pentru ca doar asa as fi putut uita pentru cateva ore de tine , insa tot ce am facut a fost sa agravez situatia.
—Imi este foarte greu sa trec peste ce s-a intamplat intre noi.
Spun tinandu-l inca de mana .
—Stiu asta . Imi pare rau ca nu te-am oprit atunci . Trebuia sa fi mers impreuna , sa ramanem impreuna in tot acest timp, sa iti vad chipul in fiecare dimineata, sa te imbratisez, sa te protejez . Imi pare rau Baekhyun . Pentru tot defapt .
—Chanyeol cred ca ...
Spun eu fiind gata sa il accept din nou in viata mea , insa sunt intrerupt .
—Nu. Am inteles. Nu ma mai poti accepta si chiar daca asta ma raneste, o sa inteleg . O sa incerc sa inteleg ca ti-a fost greu si te rog sa ma ierti pentru ca te-am deranjat la ora asta . Nu se va mai intampla .
Spune ridicandu-se rapid insa , mana lui fiind inca impreunata cu a mea, il trag la fel de rapid spre mine, cazand pe canapea .
—Esti un idiot !
Spun apoi imi lipesc imediat buzele de ale lui, tragandu-l cat mai aproape, intr-un sarut lung,spatiul dintre noi fiind inexistent . Oare greseam ca l-am iertat atat de repede ? Daca voi suferii din nou? Daca nu va mai fi ca inainte ? Mii de ganduri imi treceau prin cap, insa in loc sa ma opreasca, ele ma ambitionau si mai tare . Parfumul sau se amesteca cu mirosul de alcool. Stateam in poala lui, jucandu-ma cu suvitele usor ondulate de par, fara a oprii sarutul . Mainile lui cadeau pe talia mea, atingandu-mi subtil din cand in cand fesele , ceea ce imi provoca o senzatie de excitare usoara.Incercam sa ma abtin cat de mult puteam , incercam sa imi stapanesc actiunile, gandurile si corpul .
—Scuza-ma. M-a luat valul .
Spun retragandu-ma la locul meu.
—Este in regula . Adevarul este ca imi place cand te ia valul .
Spune el chicotind usor .
Am zambit in coltul gurii subtil apoi l-am privit pentru cateva minute .

Perspectiva lui Luhan.

—Siii cu ce te ocupi?
Il intreb pe vanzatorul tanar de acum cateva seri .
—Cred ca se vede cu ce ma ocup .
Chicoteste el zgomotos, facandu-ma sa il remarc .
—Oh, voiam sa spun ce faci in timpul liber.
—Nu te-ai exprimat foarte corect . De aici confuzia . Citesc . Tu ?
Spune el, dandu-si jos sapca neagra.
—Oh, intelectual . Cant .
Spun scurt .
—Poate imi vei canta si mie odata .
Spune asezand cateva pungi de cipsuri pe rafturi .
—Oare sa mai stau sau a plecat ?
Ma intrebam privindu-mi ceasul ce arata ca au trecut cateva ore de cand am plecat de acasa .
—Cine sa plece ?
—Prietenul tau e la mine acasa .
—Chanyeol ? Oh, brunetul era acel "el" despre care nu mai inceteaza sa vorbeasca .
—El e Baekhyun . Spui ca vorbeste despre el ?
—Oh, mi-a povestit de la inceput .
—Nu stiam ca esti prieten cu Chanyeol .
—Hmm nu stii multe despre mine inca dragule .
Spune facandu-mi cu ochiul .
—O sa plec. El sigur a plecat acasa .
Spun incercand sa ies .
—Stai ! Ai putea sa mai treci pe aici ?
—Hmm de ce ?
Intreb suspicios.
—Ma simt singur aici .
—Ma voi gandii la asta .
Spun apoi ies, lasandu-l in ceata .Asta e farmecul meu . Mereu merge.

Perspectiva lui Baekhyun .

Imi deschid ochii incet, dupa ce atipisem. Trecusera cateva ore bune . Privesc in jos si il observ pe Chanyeol stand cu capul in poala mea dormind . Parul lui roscat, usor buclat era insirat in toate directiile, caramiziul ochilor sai nu se mai vedeau acum, fiind inchisi. Ochii in care m-as putea pierde de fiecare data cand ii privesc. Genele lungi si negre erau asezate una peste alta, nasul usor alungit, buzele crapate, rozalii spre sangeriu formau un mic zambet in coltul gurii, pielea fina, fara imperfectiuni, toate alcatuiau trasaturile unui om atat de perfect in viziunea mea . Totul la el era atat de frumos . Intradevar, Chanyeol este un barbat frumos si greu de cucerit, insa oare cum el s-a putut oprii la mine ? Ii ciufulesc incet parul, trecandu-mi mana prin el, gestul meu facandu-l sa se foiasca putin .
—Buna dimineata . Mormaii el cu ochii inca inchisi . Dimineata ?! Se intreaba ridicandu-se imediat .
—Ai adormit .
Spun zambind calm.
—Iarta-ma ca te-am deranjat. Spune-mi te rog ca nu ai dormit atat de inconfortabil toata noaptea.
Spune prinzandu-mi talia, masandu-ma usor pe spate.
—Amm, nu am dormit inconfortabil .
Spun chicotind .
—Yaaa! Nu ma mintii! Vrei sa iti i-au ceva de la farmacie ? Te doare spatele ?
Intreaba agitandu-se .
—Sunt bine . Chiar sunt bine .
Spun zambindu-i dulce .
—Atunci , voi pleca..
Spune masandu-si ceafa timid .
—Oh, da ..
—Si...?
Ma intreaba jenat .
—Si?
—Acum... sunt iertat ?
—Hmmm, nu stiu ce sa zic . Ce primesc in schimbul raspunsului meu ?
Intreb rusinat, zambind .
—Ce spui de ...

Va urma...
💋❤️

Uuuuu fix 1000 de cuvinte 😂😂❤️

Vreau sa spun doar ca MV acesta este genial

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Vreau sa spun doar ca MV acesta este genial . Vizionare placuta pentru cei ce nu il stiu ❤️❤️❤️

Killing Me - chanbaekUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum