KILLING ME
CAPITOLUL 4
"O INTALNIRE INTAMPLATOARE"
La fel ca in oricare zi de duminica, imi petrec ziua lenevind pe canapea . Au trecut deja cateva zile bune de cand el m-a sunat . Luhan mi-a fost aproape, incercand sa ma faca sa zambesc, reusind.Ma gandesc cateodata, daca el inca ma iubeste, daca inca se mai gandeste la mine sau daca a facut-o pana acum . Toate gandurile, mi le-a pus pe o hartie din jurnalul meu, care ma ajuta sa imi imbunatatesc starea, eliberandu-ma de gandurile negative .
Daca as avea posibilitatea sa ii trimit scrisoarea. Daca as avea suficient curaj sa o fac, ca el sa inteleaga prin ce am trecut in acest timp, sa inteleaga de ce si cat l-am iubit, totul ar fi mult mai usor .
—Baekhyun merg la magazin, nu mai avem nimic de mancare . Mergem impreuna ?
—Vin imediat .—Buna seara. Spune politicos Luhan intrand in supermarket.
—Buna seara . Ii raspunse tanarul vanzator analizandu-ne miscarile indeaproape .
—Ce ai vrea sa mancam in seara asta ? Ma intreaba Luhan uitandu-se printre rafturi .
—Hmm, nu stiu alege tu ceva . Spun eu analizandu-i miscarile vanzatorului . El ne privea ciudat . Poate prea ciudat pentru a ne supraveghea sa nu furam ceva .
—S-a intamplat ceva?
—Oh, nu . Spun ajutandu-l sa caute cateva alimente.
—Acestea sunt toate ? Ne intreaba vanzatorul scanand codurile produselor .
—Da acestea sunt . Spune blondul de langa mine zambind politicos.
—Stati aproape ? Ne intreba el .
—De ce ar trebuii sa stii tu asta?
Il intreb eu suspicios .
—Eu doar...
—Baekhyun nu fi asa de aspru . Da stam aproape, la cateva blocuri .
—Oh, eu sunt Sehun . As vrea sa ne mai intalnim , imi pari foarte cunoscut .
Spune el aratand spre mine .
—Poate m-ai vazut prin oras. Altceva nu poate fi .
—Hmm posibil . Spuse el .
—Hei Sehun am ajuns cam tarz... oh, n-nu stiam ca vei fi aici .
Din nou . Era el din nou . Inima imi bate inexplicabil de rapid, corpul incepand sa isi schimbe temperatura .
—Va cunoasteti ?
Intreaba Sehun confuz .
—Nu! El e un strain . Spune Luhan, prinzandu-mi mana, trantindu-i banii pe ghiseu lui Sehun, apoi ma trage dupa el pana la iesire .
—Nu pot sa cred ca te-ai intalnit iar cu el . Ce se intampla ? Te urmareste cumva ?
Se agita Luhan, marind pasul .
—Nu stiu . Pare ca il cunoaste pe vanzator, care iti cam facea ochi dulci la ghiseu .
—Ce tot vorbesti acolo ? Se opri el pentru doua secunde .
—Ei haide, ai vazut si tu cum te-a privit .
—Daca seamana cu prietenul sau nu vreau asa ceva . Si in plus imi plac fetele.
—Te-ai crezut cand ai spus asta ? Ai spus ca nu iti plac fetele .
—Imi plac de acum .
Spune el amuzat de propria afirmatie .
—De ce drumurile noastre trebuie sa se intersecteze ? De ce nu putem fi doar niste straini de acum incolo ? Ma doare inima cand il privesc in ochi. Cand ii simt prezenta.
—Baek scumpule, cred ca a venit momentul sa te gandesti la altcineva . Este mai bine pentru tine .
Imi spune el deschizand usa .
—Cred ca ai dreptate. Stiu cum voi termina asta .
Spun lasand cumparaturile pe blatul din bucatarie, indreptandu-ma spre camera mea. Singura solutie de a scapa de trecut este de a-i trimite scrisoarea. El trebuie sa stie ca totul s-a terminat pentru mine . Totul s-a terminat . Nh mai poate continua .Va urma...
Happy birthday BTS Jimin ! ❤️❤️❤️❤️❤️
사랑해 😍
CITEȘTI
Killing Me - chanbaek
RomanceProlog: Un suflet de copil ce zace in corpul unui adolescent de 19 ani. Un copil speriat de propriile gandiri, propriile sentimente si mai ales, de propria persoana . Speriat ca parintii sai nu ii vor putea intelege vreodata sentimentele, ca il vor...