KILLING ME
Capitolul 1
"O SCHIMBARE"
Plangeam. Nu stiam cum mai exact as putea reactiona intr-o asemenea situatie . Eram parasit de singura persoana pe care o mai aveam, singura in care ma puteam increde, singura care imi putea sterge lacrimile atunci cand plangeam , insa a ales.
— Nu plange, eu te voi iubii mereu.
Imi spuse pentru ultima data, sarutandu-mi obrazul rosu, stergandu-mi lacrima cu degetul sau mare.
— Nu mintii!
Rabufnesc eu, secat de puteri, apucandu-i gulerul tricoului.
— Daca imi permiti, o sa imi iau la revedere acum. Pastreaza locul acesta liber pentru ziua in care ne vom revedea.
Spuse punandu-si mana pe pieptul meu, simtindu-mi inima batand intr-un ritm alert .
— Deci asa se termina totul . Atat de usor a fost pentru tine sa iti iei ramas bun!
Strig, lovindu-l cu pumnul in piept.
—Intr-o zi, cand te astepti mai putin, ma voi intoarce la tine . Te voi iubii mai mult ca la inceput .
—Esti un mincinos ! Daca m-ai iubii, asa cum spui, ai ramane aici! Nu vreau sa te mai vad vreodata! Am sa uit de tine !
Strig plangand, apoi ma intorc fugind cat ma tin picioarele cat mai departe . Daca as mai fi stat o secunda nu i-as fi putut da drumul .—Nu din nou!
Spun constatand ca visasem din nou . Aceleasi vise de luni intregi. Ma ridic in sezut, tragandu-mi picioare la piept.
—Din nou el ? Se auzii vocea ragusita din patul de visavi.
—De ce nu mi-l pot scoate din minte ? Spun aproape soptind.
Ma intrebam in fiecare noapte, la ore tarzii, ascunzandu-mi fata in palme, stergandu-mi lacrimile . Nu aveam puterea de a-mi stapanii lacrimile . Eram atat de slab.
—Sa bem un ceai.
Spuse el, ridicandu-se din patul sau calduros, luandu-si papucii in picioare, apoi imi prinde mana tragandu-ma dupa el .Era aproape dimineata.Priveam cum rasaritul isi face simtita prezenta in casa, luminand incaperea in care ne aflam de cateva ore bune .
—Acelasi vis ?
Ma intrebă el, luand o gura din ceaiul sau de lamaie ce se racise fara a ne da seama de notiunea timpului .
—Da. In fiecare noapte este la fel .
Spun privind fix spre fereastra de langa mine , lasand briza rece sa patrunda in camera .
—Cred ca este momentul sa treci peste . A venit momentul sa faci o schimbare .
Spuse ridicandu-se de pe canapea apropiindu-se de mine .
—Ce vrei sa spui ?
—O sa petrecem o zi minunata astazi.
—C-ce schimbare ?
Intreb timid, fiind constient de ce il ducea capul .
—Surpriza .
Spuse el entuziasmat, mergand in bucatarie .
—Uneori cred ca eu sunt cel normal.
—Vi sau ce faci ?
Striga din bucatarie .Fara Luhan viata mea ar fi atat de deprimanta . Este deja, dar el imi insenineaza ziua de fiecare data cu zambetul sau . Modul sau de a privii viata este unul aparte ce il face cu adevarat o persoana speciala .
Va urma...
CITEȘTI
Killing Me - chanbaek
RomansaProlog: Un suflet de copil ce zace in corpul unui adolescent de 19 ani. Un copil speriat de propriile gandiri, propriile sentimente si mai ales, de propria persoana . Speriat ca parintii sai nu ii vor putea intelege vreodata sentimentele, ca il vor...