KILLING ME
CAPITOLUL 12
"—NU ESTE CEVA RAU SA FII DIFERIT"
M-am aruncat in pat, trantind usa in urma mea . El m-a ranit din nou . Cum voi mai putea trece peste asta ?
—Esti bine ?
—Pot sa fiu cateva minute singur ? O sa iti povestesc .
—Bine . Te astept jos .
Spune Luhan parasind camera .
Telefonul suna ."Babe 🔥" te apeleaza .
Raspunde/ Respinge .
Raspunde/Respinge . ✔️"Babe 🔥" te apeleaza.
Raspunde/ Respinge .
Raspunde ✔️ / Respinge .—Baek am vazut ca m-ai sunat. S-a intamplat ceva ? Am fost putin ocupat .
—Sa ne despartim.
Spun adunandu-mi toata puterea .
—Poftim ? Glumesti nu ?
—Nu glumesc deloc. Iti vei putea petrece timpul cu cine vrei, fara sa existe cineva care sa te deranjeze, sunandu-te .
—Iubire plangi ?
—Doar accepta asta si te rog sa nu ma mai cauti bine ?
— Baekhyun...
Tarziu . Foarte tarziu . Deja inchisesem apelul. Imi fac curaj si ii trimit poza facuta astazi, apoi imi inchid telefonul aruncandu-l pe marginea patului . Imi ascund fata in perna , pentru a putea plange cat am nevoie.Perspectiva autoarei.
Se auzii un ciocanit .
—Vin acum .
Striga blondul intreptandu-se spre usa.
—Buna. Unde este Baekhyun ?
—Ahaa ! Din cauza ta plange ! Ce vrei ?
—Sa vorbesc cu el . Ma lasi te tog sa intru ? Mi-am riscat slujba pentru a venii aici . Te rog .
—Bine . Spune Luhan privindu-l cu ochii intre deschisi . E in dormitor .
—Oh, am nimerit intr-un moment prost ?
Intreaba Sehun aparand in fata usii.
—Sehun .... b-buna .
Se balbai blondul .
—Am venit sa te intreb daca vrei sa mergem la biblioteca . Am facut un schimb de tura pentru a avea dupa-amiaza libera .
—Ai facut asta pentru merge la biblioteca ? Asa mult iti place sa citesti ?
—Defapt... am vrut sa stam impreuna . Daca ai timp , desigur .
Spune, masandu-si ceafa timid .
—Normal. Adica ... am timp . Sa mergem .Chanyeol crapa putin usa cat sa vada ce se petrece in dormitorul brunetului . Suspinele sale, il atentiona pe Chanyeol ca acesta nu dormea .
—Pot sa intru ?
Intreaba el calm .
Brunetul se intoarse rapid pentru a vedea cine se afla in camera sa , intorcandu-se la fel de repede cand a descoperit ca era defapt Chanyeol . Si -a ascuns fata sub patura, fara sa spuna nimic cateva secunde .
—Pleaca ! Ti-am spus sa nu mai mai cauti!
—Nu pot pleca pana nu iti explic .
—Nu cred ca ai ce .
—Uita-te la mine .
Spune roscatul dandu-i patura de dupa fata, fiind in genunchi langa marginea patului .
—Nuu.
Spune brunetul acoperindu-si fata .
—Baekhyun, ochii tai .
Spune Chanyeol ingrijorat de ochii umflati ai baiatului . Isi trece degetul peste obrazul sau stergandu-i lacrimile , apoi ii saruta usor obrazul drept.
—De ce mi-ai facut asta ?
Intreaba brunetul, ridicandu-se in sezut.
—Iubire, ea doar o prietena din copilarie . A venit din Europa . Nu am vazut-o de foarte mult timp. A stat langa mine cand parintii meu au fost plecati , luni intregi .[ — Ăăă, Chanyeol draga, prieteni din copilarie am fost si noi si tot am ajuns impreuna. ( Baek din KISS ME AGAIN) ]
—Atunci este importanta pentru tine. Nu stii cand te poti indragosti!
— Nu stiu cand, insa stiu ca ma voi reindragosti de tine de fiecare data. Simt asta cand te privesc in ochi.
Brunetul se emotionase, lasandu-si privirea sa cada in pamant.
—De unde stiu ca nu spui doar asa ?
Intreaba brunetul,cat timp Chanyeol se aseaza langa el.
— Dupa ce am simtit cand te-am pierdut, mi-am promis ca voi incerca sa nu te mai ransesc vreodata.
Spune, Baekhyun punandu-si apoi capul pe pieptul sau . Roscatul isi pune mana de dupa gatul sau,imbratisandu-l.
Chanyeol isi scoase telefonul din buzunar pentru a-i putea arata mesajele dintre ei doi .
—Priveste poza, spuse el.
—Ea... ea este .
Recunoscu brunetul fiind stanjenit de exagerarea lui .
—Ma crezi acum ?
Intreaba Chanyeol punandu-si mana in parul brunetului, invartind cateva suvite pe degetul sau aratator.
—Iarta-ma . Am fost prea gelos .
Glasuii brunetul.
—Te rog sa nu imi mai spui vreodata ca vrei sa ne despartim .
—Voi incerca . Ma simt prost acum .
—Este in regula . Data viitoare, intreaba-ma prima data. Dar Baekhyun, stii ca nu as calca gresit fata de tine, nu ?
—Acum stiu .
Spune brunetul , lipindu-si buzele scurt de cateva ori pe gatul roscatului.
—Yaa, ce faci ?
Intreba roscatul, dandu-si capul pe spate un moment.
—Nimic ?
Spune Baekhyun, facandu-i de data aceasta un semn vinetiu.
—Aishh .
Marai roscatul punandu-se peste el, sarutandu-l pe neasteptate. Sarutul era lung si pasional, mana drepta a lui Chanyeol plimbandu-se acum pe piciorul stang al brunetului. Ii stranse foarte usor fesa stanga, cat sa ii provoace acestui o senzatie usoara de excitare. Se indrepta spre linia maxilarului sau, ajungand la gat, facandu-i la randul sau un semn destul de evident , trecandu-si limba peste acesta, se apleca spre clavicula, plasandu-i apoi un sarut scurt peste locul unde il muscase , pentru a-i ameliora durerea ce i-o provocase . Se ridica din nou spre gat, ajungand la buze, plimbandu-si mainile peste tot corpul firav al baiatului.
— Trebuie sa plec .
Spuse roscatul muscandu-i buza inferioara.
—Unde ?
Intreba Baekhyun respirand greoi .
—La lucru .
—Mai stai putin .
Spune brunetul , sarutandu-l mai pasional decat la inceput, tragandu-l in transa pentru cateva minute .
—Iubire chiar trebuie sa plec .
Spune Chanyeol, intrerupand sarutul .
—Tu... chiar o sa pleci?
Intreaba Baekhyun, observand ca iubitul sau se ridicase, fiind gata sa plece.
— Chiar trebuie. As vrea sa mai stau insa o sa fiu concediat daca nu voi ajunge in zece minute. E a doua abatere si nu as vrea sa risc.
— De ce? La prima abatere ai fost cu prietena ta din copilarie?
Intreaba brunetul incrucisandu-si bratele la piept, privind in directia opusa.
— Oh, Baekhyun iar incepi?
— Nu voi termina prea curand.
Roscatul ofta.
—Hai sa iesim in seara asta. Ce spui?
Intreba el, stiind ca brunetul nu avea sa refuze.
— Unde?
Intreba el curios.
— Putem merge la film, spune prinzandu-i mainile in ale sale tragandu-l spre el astfel incat sa se ridice din pat, ne putem plimba prin parc, spune punandu-i mainile pe obrajii sai dandu-i o suvita de par din ochi, putem lua inghetata sau le putem face pe toate.
— Ce aroma de inghetata?
— Caramel .
Spune sarutandu-l scurt.
— Ma voi gandii serios la propunerea ta. Poti sa pleci.Intre timp:
— M-am plictisit. Mergem acasa?
Intraba Luhan plictisit citind o revista.
— Mai asteapta 5 minute, inca nu am terminat capitolul acesta. Te plictisesti cam repede. Ma intreb ce spune iubita ta despre asta.
Spune Sehun, privindu-si ceasul.
— N-nu am o iubita.
Spune blondul ridicandu-si ochii din revista.
— Oh, imi pare rau.
— Incerc sa imi descopar orientarile. In ultima vreme sunt confuz.
Recunoscu el.
— Oh, te-ai simtit atras de un baiat?
Intreaba Sehun, fiind distras de la cartea pe care o citea.
— Poate.
— Nu este un lucru rau sa fi diferit.
Spuse Sehun punandu-l pe blond pe ganduri. Oare si Sehun era atras de un baiat?
— Tu ai o iubita?
Intreaba Luhan, lasand revista pe masa, fiind atent la brunet.
— Da. E o fata minunata.
— Oh, m-ma bucur pentru tine.
Spuse blondul prinzand din nou revista cu degetele sale lungi si subtiri.
— Oh, sunt atat de draguti impreuna.
Se auzii aceeasi voce de data trecuta. Parea ca se apropie.
Luhan isi trage scaunul rapid langa Sehun, fiind speriat.
— Asa este. Lor le-ar sta bine impreuna .
De data aceasta era si o voce masculina.Ce se petrecea defapt in aceasta biblioteca?
— Iarasi tu? Ti-ai gasit un partener de bantuit?
Spuse Sehun, fara a-si lua privirea din carte.
—Draga cred ca ar trebui sa stam de vorba cu ei ca niste oameni obijnuiti. Nu crezi?
— Dar este atat de amuzant sa le vad fetele speriate.
Spuse ea razand.
— Puteti sa va arati odata ? Cred si eu ca e momentul.
— Tada!! Suntem aici in fata voastra pentru prima data.
— Cine sunteti voi?
Intreaba Luhan .
— Eu sunt Chen. Ea este prietena mea, Mari.
—Va urma...
CITEȘTI
Killing Me - chanbaek
RomanceProlog: Un suflet de copil ce zace in corpul unui adolescent de 19 ani. Un copil speriat de propriile gandiri, propriile sentimente si mai ales, de propria persoana . Speriat ca parintii sai nu ii vor putea intelege vreodata sentimentele, ca il vor...