Capitolul 16

160 23 6
                                    

KILLING ME

CAPITOLUL 16

"CE SA FAC?"

—Voi merge acasa .
Ii spuse Baekhyun ridicandu-se de pe prag .
—Te voi conduce .
—Ma descurc .
—Baekhyun treci in masina .
Spune Chanyeol pe un ton autoritar ce l-a facut pe brunet sa asculte .

Ajunse repede in fata casei lui Baekhyun. Acesta a incercat sa iasa din masina, insa mana lui Chanyeol il impiedica .

—Ce se intampla cu tine?
Il intreaba Chanyeol tinandu-i mana in a sa .
—Nu se intampla nimic .
—Baekhyun, mi-am promis ca nu te voi mai ranii, de ce imi ingreunezi munca ?
Il intreba roscatul mangaindu-i mana .
—Chanyeol nu vreau sa pierd sansa asta . T-tu ai spus acum mult timp ca ar trebuii sa fac asta cu cineva pe care iubesc mai mult decat orice pe lume si care ma iubeste inapoi aproape la fel de mult . Acum simt asta ! Simt ca ma iubesti aproape la fel de mult cum te iubesc si eu . Simt ca ... asta ne va apropia mai mult .
—Normal ca te iubesc ! Insa, ca sa faci asta trebuie sa fi foarte sigur pe tine, pentru ca nu poti da timpul inapoi pentru a repara o greseala .
—Tu nu intelegi . Nu consider asta o greseala ! Te iubesc Chanyeol! Vreau sa fiu al tau. Vreau sa fi fericit . Si ... am crezut ca ... asta este un mod de a-ti arata asta .
—Poftim ? De ce ai crezut asta ?
—Cand erai la cafenea cu Xiumin acum mult timp, am auzit fara sa vreau o conversatie intre voi doi . Tu ii spuneai ca iti doresti sa facem asta .
—Of Baekie !
Spune Chanyeol tragandu-l la pieptul sau, sarutandu-i fruntea .
—Imi pare rau pentru ca am fost atat de insistent .
Spune brunetul facandu-se comod in bratele lui Chanyeol .
—Asta trebuie sa fie cea mai speciala noapte din viata noastra . Se va intampla atunci cand trebuie .
—Chanyeol ?
—Hm?
—Ai trecut testul.
—Despre ce vorbesti ?
Intreaba Chanyeol privindu-l confuz .
—Eu mi-am dorit sa aflu daca chiar ma iubesti si daca ma cunosti cu exactitate .
—Yaa! De ce ma pui in asemenea situatii ?
Intreaba el .
—Te iubesc !
Spune brunetul sarutandu-l .

—Am.. am ajuns .
Spune Luhan timid .
—Voi pleca .
—Da si eu voi pleca .
—Bine .
—Bine .
—Luhan ?
—Da?
—Te voi astepta la magazin .
—Oh... b-bine . Yaa! Baietii astia !
Spune Luhan apropiindu-se de masina lui Chanyeol ce era langa casa lor . Se uita atent prin barbrizul masinii incercand sa vada daca este cineva in masina apoi bate de doua ori in capota facand un zgomot puternic . Cei doi tresar, departandu-se din sarut imediat apoi coboara din masina .
—Yaa ce faci ?!
Intreaba Chanyeol analizand locul unde a lovit Luhan .
—Oh nu stiam ca sunteti acolo .
—Ei bine asta nu e o scuza buna pentru a-mi lovii copilul .
Spuse Chanyeol uitandu-se urat la blond .
—Oh haide ca nu am dat tare . Baekhyun sa mergem acasa e tarziu .
—Chanyeol crezi ca ...
Incerca Sehun sa spuna.
—Urca.
—Mersii.
—Iubire voi merge in casa .
—Ne vedem maine .
Spune Chanyeol punandu-si mana pe talia lui tragandu-l in bratele sale .
—Yaaaa! Ati terminat acum cateva secunde ! Incepeti iar ?
—Cauta-ti si tu pe cineva .
Spune Chanyeol intrerupand sarutul cateva secunde .
Luhan privii spre Sehun apoi se rusina . Ii apuca mana lui Baekhyun apoi il trase incet spre el .
—Ne vedem maine.
Ii spune Baekhyun iubitului sau apoi merge in casa .

—Ce se intampla cu tine ?
Intreaba Baekhyun aruncandu-se in patul sau .
—Baekhyun e mai grav decat credeam !
Spune Luhan asezandu-se langa el .
—Ce spui?
—Cred ca sentimentele mele s-au amplificat .
—Yaa! Ce tot spui ?
—Cred ca e momentul sa iti spun despre cine este vorba .
—Bine...
Baekhyun se temea ca Chanyeol sa nu aiba dreptate. Mu voia sa fie el .
—E Sehun.
—Poftim ? Cum asa ?
Se simtii el usurat.
—Am petrecut atat de mult timp cu el ... Baekhyun ... el m-a sarutat .
—Omoo!! Siii? I-ai raspuns ?
—Oh Da ! Dar dupa cateva minute bune , l-ar respins spunand ca vreau acasa . Sigur va crede ca nu imi place de el . Ce sa fac ?

Va urma

Killing Me - chanbaekUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum