Capitolul 18
"PENTRU PRIMA DATA"
—Baekhyun a fost perfect ! Sa fiu aici cu tine si cu toti prietenii mei, a fost minunat. Iar acum ca te pot tine in brate cat dormi este si mai bine.
—Cadoul tau i l-am dat lui Sehun alaturi de celelate.
—Nu aveam nevoie de un cadou. Imi este de ajuns ca esti aici .
Spune Chanyeol sarutandu-i varful nasului .
—Doar atat merit ?
Spuse el punand un botic de catelus .
—Nu imi face asta .
Spune ascunzandu-si fata sub palme .
—Ce ?
—Stii cat ador cand faci boticul ala .
—Adica asa ?
Spune facand din nou aceeasi expresie, insa de data aceasta Chanyeol il saruta imediat . Era un sarut lung si lent, buza lui Baekhyun tremura cateva minute . Mereu face asta cand are emotii si Chanyeol stia asta. Roscatul zambii in coltul gurii apoi se oprii putin .
—De ce esti emotionat?
Il intreba sarutandu-l pe obraz.
—N-nu sunt .
—Mereu iti tremura buza cand esti emotionat .
—Oh serios ?
—Baekhyun tu inca vrei ?
—Nu am glumit niciodata cu ce am spus .
Chanyeol il privii in ochi cateva secunde bune apoi il saruta din nou la fel de lent .
Isi puse mana sub tricoul sau , incercand sa il ridice. Isi trece mana foarte lent pe abdomenul brunetului, facandu-l sa tresara . Buza lui nu reationa inca, insa dupa ce tricoul lui Chanyeol a disparut , aceasta incepu din nou sa ii tradeze sentimentele baiatului , tremurand . Chanyeol chicotii imediat, apoi ii saruta gatul . Era deasupra lui. Se apleca spre piept sarutandu-l, observand semnele facute de el cu putin timp in urma. Cand mana lui Chanyeol a atins siretul pantalonilor sport ai brunetului, cel mic trecuse la o stare usoara de excitare, dar si de teama .
—Vreau sa stiu ca e bine ce fac .
Ii spuse Chanyeol cand ii simtii teama baiatului.
—Sunt bine, doar continua .
Spuse brunetul .
—Esti sigur ?
—Mai sigur ca oricand .
Spuse increzator. Trebuia depasii aceasta teama . Trebuia sa se intample la un moment dat .
Isi arcuise spatele imediat cum Chanyeol intrase in el , gemand usor . Desi a crezut ca nu mai poate rezista prea mult durerii, cand aceasta se transformase in placere se relaxa complet. Strange cu putere in pumnul sau asternutul de pe pat , gemand . Chanyeol se straduia sa nu il raneasca. Era atat de fragil si inocent .
Pentru Baekhyun era ceva total nou . Nu mai experimentase niciodata aceste sentimente, insa pentru Chanyeol nu era prima data . El facuse o greseala in trecutul sau . El facuse dragoste pentru prima data cu o fata, ce ii era vecina pentru a-si demonstra lui ca nu este atras de baieti, insa a avut neplacerea sa afle ca desi facuse asta, orientarile sale erau diferite fata de cum ar fi trebuit. Era atras de baieti . Asa se explica si faptul ca fiind aici, cu Baekhyun, s-a simtit al naibii de bine si parca nu ar fi vrut sa se mai termine .
Dimineata ii gasii pe cei doi in patul micul al brunetului, stand imbratisati. Erau imbracati, parca prevazand scena de dimineata .
—Trezireeeeeea!
Striga Luhan intrand peste ei in camera tragand patura de pe ei .
—Yaa! Mi-e frig !
Striga Baekhyun
—Hai aici .
Soptise Chanyeol somnoros, traganadu-l pe brunet langa el, acesta cuibarindu-se in bratele lui .
—Hai sa mancam . Ati dormit destul . E ora 12 .
—Daca spui tu .
Spune Chanyeol, facandu-l pe brunet sa roseasca usor .
—Mi-e foame!
—Mananca .
—Vreau sa mananc cu voi!
—Oh bine. Haide Chanyeol .
Spune Baekhyun rudicandu-se in sezut, insa este tras inapoi de catre roscat care isi pune piciorul peste el pentru a nu pleca .
—Inca 5 minute .
Spune Chanyeol sarutandu-i obrazul celui de langa el .
—In 5 minute ma intorc sa stiti!
Ii ameninta Luhan .
—Esti bine ?
Il intreba Chanyeol pe brunet dupa ce Luhan plecase .
—Cred ca da.
—Cum crezi ?
Intreba Chanyeol ridicandu-si capul de pe perna imediat .
—Yaaa, ma simt putin ciudat, insa sunt bine .
—Ciudat bine sau ciudat rau ?
—Chanyeol ce vrei sa stii mai exact ?
Spuse intocandu-se cu fata spre el.
—Ca nu te-am ranit .
Spune el sincer, emotionandu-l pe Baekhyun ce se rusineaza ascunzandu-si capul la pieptul sau .
—Yaa, ce faci acolo? Nu iti pot vedea obrajii rosii.
Spune Chanyeol razand de comportamentul copilaresc al lui Baekhyun.
—Nici nu trebuie!
Chicotii el .
—Haiide . Luhan ne asteapta .
—Bine .
Spune ridicandu-se, insa se intoarce cand observa ca Chanyeol nu se miscase .
—Nu vii?
Intreba el .
—Ha!! Te-am vazut !
Spune Chanyeol ridicandu-se, venind langa baiat sarutandu-i obrajii.
Baekhyun se emotiona atunci cand buzele lui Chanyeol ii atinse pielea fina , facandu-l sa zambeasca .Va urma...
Mi-am permis sa scriu mai putin la capitolul acesta, deoarece am postat la ambele carti cate un capitol , deci ....
lectura placuta incontinuare . :)))))
CITEȘTI
Killing Me - chanbaek
RomanceProlog: Un suflet de copil ce zace in corpul unui adolescent de 19 ani. Un copil speriat de propriile gandiri, propriile sentimente si mai ales, de propria persoana . Speriat ca parintii sai nu ii vor putea intelege vreodata sentimentele, ca il vor...