{Noah}
*Heey, zin om vanavond weer af te spreken?* krijg ik binnen van Layla. Ik zucht. Waarom begrijpen sommige meiden niet dat ze maar voor één keer zijn? Ik heb geen zin meer in haar. Ze kan het niet eens goed.
*Ik heb geen tijd.* stuur ik terug. Vervolgens stuur ik een bericht naar Ethan.
*Heb je echt Eden geneukt terwijl je met Hayley bent?*
*Nee, dat zou ik nooit doen. Maar Hayley heeft blijkbaar geen vertrouwen in me, dus het is klaar voor mij.* stuurt hij terug.
*Ga je het nu zomaar opgeven?*
*Hayley heeft de hele vakantie al niks van zich laten horen. Ik heb niks fout gedaan deze keer. Ik ben niet die persoon die zijn excuses aanbied als ik niks fout heb gedaan. Als Hayley het goed wil maken komt ze maar naar mij toe.*
*Ja, ik begrijp je wel.* Ik sluit het gesprek af en stuur dan Milou een bericht. Hopelijk kan zij Hayley overhalen om ervoor te vechten. Ethan was eindelijk weer gelukkig.
*Hey, ik ben het, Noah. Ik heb met Ethan gepraat en hij is echt niet met Eden naar bed geweest.*
*Waarom probeert hij haar dan niet te overtuigen? Hayley is er echt kapot van.* krijg ik binnen van Milou.
*Ethan zegt dat als Hayley hem niet genoeg vertrouwt het klaar is voor hem. En aangezien hij vindt dat Hayley nu fout zit, gaat hij niks doen om het goed te maken. Dus het is nu aan Hayley.*
*Ik ga haar proberen over te halen. Bedankt x*
*Geen probleem x*
{Milou}
Vrijwel meteen bel ik Hayley. Na een aantal keer overgaan neemt ze op.
'Met Hayley' mompelt ze met een krakende stem.
'Hayley!' roep ik door de telefoon. 'Eden heeft gelogen. Ze is nooit met Ethan naar bed geweest. Ze wilde gewoon opscheppen. Noah vertelde het me.'
'En hij is zo betrouwbaar?' lacht Hayley schamper.
'Ja, hij heeft met Ethan gepraat' leg ik uit. 'Luister, als je ook maar iets om Ethan geeft kom je je bed een keer uit en ga je naar hem toe. Je moet je excuses aanbieden.'
'Je hebt gelijk' zegt Hayley. 'Ik ga naar hem toe.' Met die woorden hangt ze op. Tevreden leg ik mijn telefoon weg. Hopelijk komt het goed.
Ik kleed me om in mijn sportkleding en doe mijn oortjes in. Vervolgens begin ik aan mijn hardlooprondje.
Als ik bijna klaar ben met mijn rondje zie ik Ethan tegen een muurtje aan zitten met zijn gezicht in zijn armen. Even kijk ik om me heen. Er is verder niemand te bekennen.
'Ethan...' zeg ik terwijl ik voor hem ga staan. Hij kijkt verschrikt op. Zijn ogen zijn dik en rood van het huilen. 'Gaat het?' Hij schudt zijn hoofd.
'Ik heb het verpest' fluistert hij. 'Ze haat me.'
'Wat is er gebeurd?' vraag ik terwijl ik naast hem ga zitten.
'Ik ben vandaag naar bed geweest met Eden' mompelt Ethan. 'Hayley kwam naar mijn huis, en ik deed open. Eden vroeg wie er was en kwam achter me staan. De blik in Hayleys ogen... Ik ben zo'n eikel.' Er rolt nog een traan over zijn wang.
'Waarom ben je met Eden naar bed geweest?' vraag ik.
'Hayley liet niks van zich horen' zegt Ethan zacht. 'Ik dacht dat ze klaar met me was. En ik had afleiding nodig.'
'Jullie moeten beter communiceren' zucht ik. 'Dan had dit voorkomen kunnen worden.'
'Weet ik' fluistert Ethan. 'Maar misschien is het wel beter zo. Misschien horen we niet bij elkaar.' Ergens heb ik wel met hem te doen. Maar ik ga het niet toelaten dat hij zomaar alles weggooit.
'Oke, stop' zeg ik. 'Ga je het nu zomaar opgeven? Jullie houden van elkaar. Ze heeft je door alles heen gesteund. En door één kleine tegenslag laat jij je wegjagen? Je moet voor je relatie vechten.'
'Je hebt gelijk' mompelt Ethan. 'Maar ik weet niet wat ik moet doen.'
'Laat haar zien dat je van haar houdt en dat je spijt hebt. Hayleys vertrouwen is klein, maar ze is wel vergevingsgezind.'
'Waarom is haar vertrouwen klein?' vraagt Ethan waarop ik zucht.
'Het is niet aan mij om dat te vertellen' zeg ik dan. 'Als ze het wil vertellen doet ze dat vanzelf.' Hij knikt.
'Bedankt' glimlacht hij. 'Ik moet gaan.'
'Succes' zeg ik nog voor hij wegloopt. Ik kan echt de nieuwe dokter Phill worden. Ik sta op en loop dan richting mijn huis. Hopelijk komt alles goed.
(Ik was helemaal vergeten om foto's van Noah en Milou toe te voegen. Dus bij deze
Noah
Milou
Fijne pakjesavond nog als je dat viert x)
JE LEEST
More Than One Night ~Night series~
RomanceDit is een spin-off van One Night. Je hoeft niet eerst One Night te hebben gelezen om dit te snappen, maar soms is het wel handig om dingen beter te kunnen begrijpen. Dit is het verhaal van Noah en Milou. Noah en Milou ontmoeten elkaar door het café...