2.4

3.5K 161 7
                                    

{Milou}

Ik weet niet eens wie Noah allemaal heeft uitgenodigd, ik weet alleen dat het er veel te veel zijn. Ons hele appartement staat vol. Ik hoop oprecht dat er niks kapot gaat. Nu weet ik hoe ouders zich voelen als hun kinderen een feest geven.

'Milou!' Een walm van alcohol dringt mijn neus binnen als Noah bij me komt staan. Hij is dronken. 'Waarom feest je niet gezellig mee?'

'Omdat iemand op moet letten dat er niks kapot gaat' zeg ik. 'En aangezien jij dronken bent blijf ik over. Wie zijn al deze mensen überhaupt?'

'Er zijn er een paar van de middelbare school' vertelt Noah. 'En een paar heb ik ontmoet met die kennismakingsdag. Het zijn gewoon chille gasten.' Ik kijk hem met opgetrokken wenkbrauwen aan.

'Chille gasten?' vraag ik. 'Ze zien eruit alsof ze ons huis slopen.' Noah slaat zijn armen om me heen.

'Ik let wel op ze' zegt hij. 'Goed?' Ik zucht, maar knik dan.

'Hier.' Noah duwt zijn drankje in mijn handen. 'Drink op en maak wat plezier.' Hij drukt een kus op mijn wang en loopt dan naar zijn nieuwe vrienden toe.

'Heb je het een beetje naar je zin?' Ik kijk op en zie Hayley staan. Ik haal mijn schouders op.

'Noah is bezopen' mompel ik. 'En ik wil niet dat alles gesloopt wordt.'

'Samuel en ik letten ook op' zegt Hayley. 'Dus maak wat plezier. Het is jullie feestje!'

'Je hebt gelijk' zeg ik waarna ik de beker drank leegdrink.

'Kom.' Hayley pakt mijn hand vast en trekt me mee de mensenmassa in. Snel zet ik de rode, plastic beker ergens neer. Al snel beginnen Hayley en ik te dansen.

Na een aantal drankjes begin ik al wat losser te komen. Ik laat mijn handen over mijn lichaam glijden en grinnik wanneer mijn jurkje per ongeluk wat naar boven kruipt.

'Je wilt me echt dood hebben, hè?' Ik voel zijn warme ademhaling in mijn nek en zijn lichaam drukt tegen het mijne aan. De geur van zijn parfum laat me hem meteen herkennen, Noah.

'Hoezo?' vraag ik hem.

'Kijk hoe je erbij staat' mompelt hij terwijl zijn hand over mijn bovenbeen glijdt. 'Je kleedt jezelf bijna uit voor iedereen hier. En ik moet zeggen, het windt me enorm op.' Ik grijns even, maar al snel vallen mijn ogen dicht als Noah zijn vingers onder mijn jurkje laat glijden.

'Noah' breng ik uit. Met moeite haal ik zijn hand weg. Hoe graag ik het ook wil, het kan nu niet. Ik druk mezelf wat dichter tegen hem aan waardoor mijn kont tegen zijn kruis duwt.

'Fuck' vloekt hij. Hij trekt mijn jurkje terug naar beneden. 'Blijf zo staan.' Ik grinnik als ik iets hards tegen mijn rug voel.

Ik kan niet laten om tegen hem aan te dansen.

'Milou' sist hij. 'Waarom doe je me dit aan?'

'Had je niet dronken moeten worden' grijns ik. Noah zucht diep en duwt zijn lippen in mijn nek.

'Noah!' hoor ik iemand roepen. Ik zucht geïrriteerd en zet een stap bij hem vandaan.

'Wat?' vraagt Noah aan de jongen die hem riep.

'Kom.' Noah kijkt me even aan en ik knik als teken dat het goed is. Hij geeft me een korte kus en loopt dan met de jongen mee het balkon op. Ik heb geen idee wie het is, maar het zal wel. Ik ga op de bank zitten en luister mee naar de gesprekken.

'Hij is zo goed in bed' verzucht Nova. 'Echt waar, als je ooit de kans krijgt om met Ethan naar bed te gaan, doe het.'

'Dat geloof ik best' lacht Chloe. 'Hij is ook super knap.'

'Ik snap echt niet dat Hayley hem heeft laten gaan' zegt Nova. 'Al was hij 100 keer vreemdgegaan. Ik had hem zo vergeven als hij ook maar zijn lippen in mijn nek zet.'

'Milou, heb jij het ooit gedaan met Ethan?' vraagt Nova plotseling.

'Ik?' lach ik. 'Hayley is mijn beste vriendin en Ethan is de beste vriend van Noah. Dus nee, Ethan en ik hebben nooit iets gedaan en dat zijn we ook niet van plan.'

'Ethan is beter dan Noah' zegt ze dan. 'Ik heb wel eens iets met Noah gedaan op de middelbare school. Maar hij wist niet zo goed wat hij deed.'

'Misschien omdat jij gewoon slecht was' zeg ik. 'Ik heb nog nooit problemen gehad met Noah.'

'Hij is zo soft' zegt Nova waarop ik grinnik.

'Bij jou misschien' lach ik. 'Noah houdt van hard, hoor.' Nova haalt haar schouders op.

'Vroeger niet' mompelt ze. Ik rol met mijn ogen en sta op. Net op dat moment komt Noah binnen vanaf het balkon. Hij loopt nogal wankel richting de keuken. Wanneer ik naar hem toeloop weet ik al genoeg. De geur van wiet hangt om hem heen.

'Sinds wanneer rook je wiet?' vraag ik hem.

'Sinds vandaag' zegt Noah. 'Is best wel leuk, eigenlijk. Moet je ook proberen.'

'Nee, bedankt' zeg ik. Noah haalt zijn schouders op en vult een beker met water die hij meteen leegdrinkt.

Tegen vijf uur is iedereen naar huis. Ik heb echt geen energie om nu nog alles op te ruimen, dus dat komt later wel. Eerst ga ik slapen.

In de slaapkamer trek ik mijn jurkje uit en voor ik iets anders kan doen heeft Noah me op bed gegooid en zijn lippen op de mijne gedrukt. Wanneer zijn handen afdwalen naar onderen hou ik hem tegen.

'Wat is er?' vraagt hij.

'Ik ga nu geen seks met je hebben' zeg ik.

'Hoezo niet?'

'Je bent dronken en stoned, dus nee dankje.' Ik kruip onder hem vandaan en stap uit bed.

'Milou, doe niet zo kinderachtig en neuk me gewoon' zucht Noah. 'Ik heb zin.'

'En ik niet' zeg ik simpel. 'Dus of je zet je eroverheen of je gaat liggen doordrammen als een klein kind.'

'Jezus, doe niet zo chagrijnig' mompelt Noah. 'Ik help mezelf wel.' Hij staat op en loopt de badkamer in. Ik trek mijn bh uit en trek mijn slaapshirt aan waarna ik in bed stap. Niet veel later komt Noah de kamer weer in en stapt ook in bed.

Hij kruipt tegen me aan en sluit zijn ogen. Vrijwel meteen is hij in slaap gevallen en het duurt niet lang voor ook ik in slaap ben gevallen.

(Ik vind het echt irritant dat Wattpad geen duidelijke toplijst meer heeft. Like, alles staat maar een beetje door elkaar. Toen ik Roommates schreef was er gewoon een duidelijke toplijst voor bijvoorbeeld romantiek maar dat is dus niet meer. Echt sad)

More Than One Night ~Night series~Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu