2.6

3.8K 146 10
                                    

{Noah}

Ik zucht diep als Milou het dekbed van zich afslaat. Een koude windvlaag bereikt mijn huid.

'Wat ga je doen?' vraag ik haar, zonder mijn ogen te openen.

'Naar de wc' antwoordt ze. Ik draai me nog een keer om en trek het dekbed verder over me heen. Ik heb geen idee hoe laat het is, maar ik weet wel dat het nog geen tijd is om op te staan.

Niet veel later stapt Milou het bed weer in en kruipt tegen me aan.

'Dat is koud' mompel ik als haar koude voeten mijn been raken.

'Sorry' verontschuldigt ze zich. Ik draai me naar haar toe en open even mijn ogen. Mijn vriendin kijkt me glimlachend aan.

'Wat is er?' lach ik.

'Niks' zegt ze schouderophalend en ze drukt een snelle kus op mijn lippen. Ik sla mijn armen stevig om haar heen. Milou strijkt zacht over mijn borstkas en legt dan haar hoofd ertegen aan.

'Noah' begint Milou. 'Vind je me saai?'

'Saai?' vraag ik verbaasd. 'Waarom zou ik je saai vinden?' Ze haalt haar schouders op.

'Gewoon' mompelt ze. 'Soms heb ik dat gevoel.'

'Wat? Dat ik je saai vind?'

'Dat ik saai bén' zegt ze. Ik draai me op mijn zij zodat ik haar aan kan kijken.

'Milou, je bent allesbehalve saai' zeg ik haar. 'Twijfel niet zo aan jezelf.'

'Soms denk ik dat je beter verdient' geeft ze toe terwijl ze haar ogen neerslaat. Ik ga boven haar hangen en leg mijn hand op haar wang.

'Wat denk je van mij?' vraag ik. 'Soms vraag ik me af hoe je het nog uithoudt met me. Ik ben verreweg van perfect. Maar ik hou zóveel van je. Vergeet dat niet.' Milou glimlacht klein en pakt mijn hand vast die op haar wang ligt.

'Heb je niet soms behoefte aan iemand anders?' vraagt ze dan voorzichtig. Meteen schud ik mijn hoofd.

'Ik heb alleen behoefte aan jou' zeg ik. 'Ik wacht toch ook een maand op je als je geen zin hebt? Als ik behoefte had aan een ander was ik daar wel naartoe gegaan.' Voor een aantal seconden is het stil.

'Heb jij behoefte aan een ander?' vraag ik dan.

'Nee, natuurlijk niet' zegt Milou. Ik knik en laat mijn lippen even de hare raken. Vervolgens ga ik weer naast haar liggen. Milou slaat haar armen stevig om me heen en legt haar hoofd tegen mijn borstkas. Ik strijk zacht door haar bruine haren heen. Plotseling voel ik iets nats op mijn borst.

'Hé, wat is er?' vraag ik aan mijn vriendin. Ze haalt haar schouders op. Ik trek haar iets meer naar boven en vouw mijn armen rond haar middel. Milou verbergt haar gezicht in mijn nek en houdt me stevig vast.

'Ik ben gewoon bang dat ik je kwijtraak' fluistert ze dan.

'Hé, je raakt me niet kwijt' verzeker ik haar. 'Ik zou niet weten wat ik zonder je zou moeten. Ik hou van je, we wonen net samen. Ik zie een hele toekomst voor me met jou. Je bent echt geweldig. Op een dag sta ik bij het altaar op je te wachten om de rest van mijn leven met je te delen.' Ik meen elk woord wat ik zeg. Ik hou zoveel van haar. Ik wil niemand anders.

'Je kan niet beloven dat je me niet zal verlaten' mompelt Milou.

'Dat kan ik wel' zeg ik haar. 'Het maakt niet uit wat er gebeurt, ik zal altijd aan je zijde staan. Ik zal je altijd volgen. Als jij naar de andere kant van de wereld vertrekt, ik zal met je meegaan.'

'Nederland is je thuis' zegt Milou.

'Nee, jij bent mijn thuis' verbeter ik haar. 'Zonder jou voelt het niet als thuis. De plek maakt me niet uit, als jij er maar bent.' Milou kijkt op. Tranen staan in haar groene ogen. Ik druk een zachte kus tegen haar voorhoofd.

'Waar heb ik je aan verdiend?' fluistert ze. Ik glimlach alleen maar en druk haar dicht tegen me aan. Ik wil niet dat Milou aan zichzelf twijfelt. Ze ziet zelf niet in hoe mooi ze is, van binnen en van buiten.

'Wil je iets eten?' vraag ik aan Milou na een aantal minuten zo gelegen te hebben. Ze schudt haar hoofd. 'Hoezo niet?'

'Geen honger' mompelt ze.

'Je moet wel goed eten' zeg ik terwijl ik uit bed stap. 'Ik ga wat te eten voor je maken.'

'Noah' verzucht Milou. 'Kom terug.' Ik knipoog snel naar haar en trek mijn boxer aan voor ik de slaapkamer verlaat. Het zal niet lang duren voor Milou ook het bed uitkomt. Ik ken haar onderhand wel. Ze haat het om alleen in bed te liggen. Het liefst valt ze ook elke avond in mijn armen in slaap, maar dat gaat niet altijd. Ik heb ook nog vrienden waar ik aandacht aan moet besteden en soms ben ik tot diep in de nacht bezig voor mijn studie. Ik vind het oprecht interessant. Voor de middelbare school hoefde je me echt niet uit bed te sleuren. Maar nu ik studeer is alles anders.

In de keuken pak ik een pan uit een van de vele kastjes en zet die op de kookplaat. Milou en ik koken nog best wel veel, meer dan ik had verwacht. Maar we hebben natuurlijk ook niet al het geld van de wereld om iets te bestellen elke dag. Bovendien vinden Milou en ik het allebei niet zo erg om te koken, dus we doen het om de beurt.

Ik bak twee eieren in de pan en pak ondertussen twee borden en wat bestek. Na een aantal minuten komt Milou de slaapkamer uit. Ze heeft mijn shirt aan, dat tot halverwege haar bovenbenen reikt. Haar haren heeft ze in een knot gedaan. Ik glimlach breed als ze aan de bar komt zitten.

'Wat is er?' vraagt Milou. Ik kijk haar vragend aan. 'Waarom kijk je zo naar me?'

'Gewoon' zeg ik schouderophalend. 'Je bent mooi.' Haar wangen krijgen een lichte kleur en ze bijt op haar onderlip.

Ik leg de eieren op de boterhammen en schuif dan een bord naar Milou toe. Vervolgens neem ik naast haar plaats en begin aan mijn eten.

Nadat we hebben gegeten beginnen we aan de afwas. Ik wil echt een vaatwasser. Ik haat afwassen. Maar we hebben geen geld voor een vaatwasser op dit moment. Zodra we dat wel hebben komt die er.

Terwijl ik een bord afdroog voel ik Milous ogen in mijn rug prikken. Ik kijk haar vragend af waardoor ze haar ogen neerslaat. Ik droog de laatste borden en glazen af en pak Milou dan bij haar heupen waarna ik haar naar me toetrek. Ik glimlach even voor ik mijn lippen de hare laat raken. Milou beantwoordt mijn kus meteen en laat haar handen naar mijn haren glijden. Het zat toch al niet, dus ze mag ermee doen wat ze wilt. Langzaam laat ik haar lippen gaan.

'Ik hou zoveel van je' fluister ik. 'Vergeet dat niet.' Ze glimlacht even voor ze haar lippen weer de mijne laat raken. Ik til haar op en zet haar op het aanrecht waar ik tussen haar benen in ga staan. Milou klemt daarop haar benen om mijn middel. Haar vingers glijden over mijn rug naar beneden, richting de zwarte band van mijn boxer. Wanneer Milou me even loslaat kijkt ze me recht in mijn ogen aan. Haar groene ogen hebben een twinkel gekregen. Mijn hele lichaam gloeit en ik voel mijn hart sneller kloppen.

'Je bent zo geweldig' fluister ik.

'Jij ook' mompelt Milou, waarna haar lippen weer de mijne vinden. Ik laat mijn hand over haar, mijn, shirt glijden en duw het kledingstuk een stukje omhoog bij haar bovenbenen waardoor haar kanten slipje zichtbaar wordt. Ik klem mijn vingers even om de lichtroze stof voor ik het loslaat en Milou optil. Al zoenend lopen we naar de slaapkamer waar we ons weer verliezen in elkaar.

(Vanaf nu kan het wat langer duren voor er updates komen. Ik heb namelijk niks meer vooruit geschreven en school is weer volgende week. En aangezien ik ook nog aan In between our secrets schrijf gaat niet mijn volledige aandacht naar dit boek. Dus hopelijk hebben jullie hier een beetje begrip voor x)

More Than One Night ~Night series~Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu