005;{President}

1.5K 162 34
                                    

[The last President]

Pada tahun 1900 , sebuah buku yang bertajuk The Last President
telah ditulis dan dikarang oleh seorang penulis yang sangat terkenal pada ketika itu iaitu Ingersoll Lockwood .

Buku yang bertajuk The Last President ini menceritakan tentang ramalan sesuatu perkara yang akan berlaku pada masa hadapan .

Beliau telah menuliskan bahawa dunia akan menjadi huru-hara suatu hari nanti apabila seorang President Amerika Syarikat yang bernama Trump mula dilantik menjadi president pada suatu hari nanti .

Buku yang telah ditulis oleh Ingersoll Lockwood mula menjadi terkenal kerana ramalan di dalam bukunya yang tepat dan telah berlaku pada masa kini .

Sebagai contoh manusia akan menggunakan sebuah alat kecil yang akan di bawa kemana sahaja dan komunikasi antara manusia berkurangan . [Telefon]

Di dalam buku The Last President beliau menuliskan selepas President  Trump diumumkan sebagai President Amerika Syarikat yang baru , Satu demonstrasi akan mula berlaku di Bandar New York .

Perkara ini benar-benar berlaku pada tahun 2017 selepas pengumuman Donald Trump President Amerika Syarikat
ianya telah mencetuskan kemarahan kepada pelbagai pihak lalu mereka mengadakan tunjuk perasaan di bandar New York .

Selain itu , Lockwood juga turut meramalkan bahawa Hotel Fifth Avenue akan menjadi tempat pertama yang akan dipenuhi oleh umat manusia selepas Trump diumumkan sebagai president .

Perkara ini juga turut berlaku kerana jalan di hadapan hotel ini telah dipenuhi oleh ramai manusia yang datang ke situ untuk berdemonstrasi .

Ramalan di dalam buku ini kemudiannya bertuju kepada peperangan nuklear dan peperangan terakhir umat manusia sebelum kehancuran dunia .

Buku The Last President mula dicari oleh ramai manusia di serata dunia dengan tujuan untuk mengetahui kesudahan ramalan yang terdapat di dalam buku ini .

Ramai orang berasa resah dan gelisah tentang perkara yang akan berlaku kepada dunia setelah Trump dilantik .

[END]Fakta MisteriWhere stories live. Discover now