041;{Game}

668 70 0
                                    

[Ghost In Gta V]

Grand Theft Auto V ataupun lebih dikenali sebagai GTA V merupakan sebuah permainan video popular yang dibangunkan oleh Rockstar North dan Rockstar Games .

Terdapat sebuah kisah seram yang menceritakan tentang kewujudan hantu wanita di dalam permainan video tersebut .

Hantu itu hanya boleh dijumpai oleh para pemain berdekatan dengan puncak Mountain Gordo .

Terdapat perkataan 'JOCK' yang ditulis di atas permukaan batu menggunakan darah berdekatan dengan kelibat hantu wanita itu berdiri .

Mountain Gordo sebenarnya wujud di dunia realiti dan terletak di Timur Laut Blaine County . Menurut sebuah catatan , pada tanggal 14 Mac 1978 satu kejadian pembunuhan ngeri telah berlaku di atas puncak Mountain Gordo .

Seorang wanita yang dikenali sebagai Jolene Cranley Evans telah dijumpai mati dan dipercayai terjatuh daripada puncak Mountain Gordo .

Hasil siasatan kemudiannya mendapati wanita itu telah mati dibunuh oleh suaminya iaitu Jock Cranley kerana masalah rumah tangga .

Namun Jock kemudiannya dibebaskan kerana kekurangan bukti . 

Sejak dari itu , ramai yang mendakwa sering melihat kelibat wanita berjubah putih sedang berdiri di puncak Mountain Gordo pada waktu malam .

Ramai yang mengatakan pihak GTA V mengambil kejadian ini untuk membuat permainan ini lebih menarik .

[END]Fakta MisteriWhere stories live. Discover now