036;{2019}

814 67 8
                                    

[Predictions for 2019]

Pada awal tahun 2019 yang lalu , penduduk dunia sekali lagi digemparkan dengan ramalan seorang wanita buta yang telah meninggal dunia dan dikenali sebagai Baba Vanga .

Baba Vanga merupakan seorang wanita yang berasal dari Bulgaria dan telah meninggal dunia pada 11 Ogos 1996 iaitu pada usianya 85 tahun .

Dia mula menjadi terkenal kerana kebanyakan ramalan yang diramal olenya sememangnya benar-benar berlaku .

Difahamkan sebelum meninggal dunia , Baba Vanga sempat membuat ramalan untuk tahun 2019 dimana dia meramalkan bahawa Presiden  Amerika Syarikat iaitu Donald Trump akan menjadi pekak dan mengalami trauma akibat penyakit mister yang dialami .

Sementara itu Presiden Rusia , Vladimir Putin pula diramalkan akan berdepan ancaman bunuh dan dalam masa yang sama negara itu akan menguasai dunia , namun tidak pasti dari segi ekonomi atau ketenteraan .

Menurut rekod , Baba Vanga juga pernah meramalkan beberapa peristiwa lain dan ternyata ia benar-benar berlaku .

Antara ramalannya yang telah berlaku seperti , ramalan tentang Brexit , serangan menara berkembar WTC  , kebangkitan ISIS dan banyak lagi dimana ia telah diramal olehnya sebelum tahun 1990 .

Untuk rekod , Baba Vanga pernah meramalkan negara China akan mmendominasi dunia pada tahun 2018 dan perkara tersebut benar-benar berlaku di mana negara China sememangnya menjadi negara paling unggul dari segi ekonomi dan industri pada tahun 2018 .

Ramalan Baba Vanga selalu membuatkan banyak pihak menjadi takut dan bimbang .

Ini kerana kebanyakan ramalannya mempunyai kaitan dengan nahas dan kejadian-kejadian luar biasa lain yang jarang berlaku .

[END]Fakta MisteriWhere stories live. Discover now