044;{Friend}

640 73 6
                                    

[Imaginary Friend]

Jessica Method merupakan sebuah teknik yang digunakan oleh seseorang untuk mencipta kawan khayalan .

Kawan khayalan yang dicipta ini berbeza dengan kawan khayalan yang pernah kanak-kanak cipta ketika kecil dahulu .

Anda dapat melihat , bercakap , menyentuh dan menyuruh kawan imaginasi tersebut untuk melakukan tugasan harian anda .

Ia diciptakan daripada keinginan seseorang dan boleh wujud serta menyerupai dalam pelbagai rupa sama ada artis terkenal yang diminati dan sebagainya .

Tetapi terdapat beberapa kes pembunuhan ngeri yang pernah dikaitkan dengan Jessica Method .

Pada tahun 1997 , seorang remaja lelaki telah ditangkap membunuh kesemua ahli keluarganya .

Apabila disoal siasat , remaja lelaki tersebut mengatakan bahawa pembunuhan itu telah dilakukan oleh kawan imaginasinya .

Namun , polis tidak dapat menerima pengakuan remaja lelaki tersebut kerana mereka berpendapat bahawa perkara itu mengarut .

Seorang wanita dikenali sebagai Elizabeth Williams pernah berkongsi pengalaman seramnya .

Dia menceritakan kawan imaginasinya itu sangat baik dan mendengar arahan yang diberikan tetapi lama-kelamaan semuanya berubah apabila kawan imaginasi itu   mula menyakiti dirinya . 

[END]Fakta MisteriWhere stories live. Discover now