029;{Time Travel-2 }

866 83 14
                                    

[[Travel into the future]]

Seorang lelaki dari Sweden yang dikenali sebagai Hakan Nordkvist . Diceritakan pada hari kejadian , Hakan Nordkvist cuba until membaiki sinki kediamannya yang tersumbat .

Namun sewaktu cuba membuka kabinet singki , dia melihat suatu cahaya yang amat terang lalu mengikuti cahaya terbabit .

Tanpa disedari , dia telah berada di masa hadapan iaitu pada tahun 2042 dan menemui dirinya sendiri .

Hakan Nordkvist kemudiannya telah merakam video bersama dirinya sendiri beserta tatoo yang terdapat pada lengan kedua-dua mereka sebelum pulang ke zaman kini .

Kisah yang diceritakan oleh Hakan Nordkvist kemudiannya tersebar dan mendapat perhatian pelbagai pihak .

Hakan Nordkvist juga turut mendakwa telah bertemu dirinya yang berusia 72 tahun di sana .

Dia kemudiannya diberi serba sedikit nasihat tentang peristiwa yang berlaku sepanjang hidupnya .

Hakan Nordkvist kemudiannya mengambil sebuah video bersama dirinya sendiri dan tatoo yang terdapat bahagian lengan masing-masing di masa depan sebagai bukti pengalaman misteri yang dialaminya olehnya .

Ramai yang berpendapat mengatakan cahaya yang dimasuki oleh Hakan Nordkvist di bahagian kabinet singki dirumahnya itu adalah sebuah lorong ke masa depan arau lebih dikenali sebagai Wormhole .

°°°Saya update awal sebab saya sekarang just guna internet 1 jam je🍃btw korang percaya tak tentang Time Travel🌚?

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

°°°
Saya update awal sebab saya sekarang just guna internet 1 jam je🍃btw korang percaya tak tentang Time Travel🌚?

[END]Fakta MisteriWhere stories live. Discover now