2. BÖLÜM

97.1K 3.7K 212
                                    

2. BÖLÜM

Canlar lütfen vote ve yorumu eksik etmeyin. Evet biliyorum sizler beni genel itibariyle daha başka tür olan doğu hikayelerimle tanıyorsunuz ama ben tek bir yere takılı kalmak istemiyorum. Daha başka yerleri anlatmak ve bambaşça coğrafyalara değinmek istiyorum umarın istediğim sonucu da alırım :) 

Kate elinde ki kredi kartı kadına uzattı. Kadın Kateyi mağazaya daha ilk adımı attığından bu yana hayranlıkla izliyordu, ve elbette ki bu bakışlardan Kate haberdardı. Satıcı kadın zorlukla konuştu.

“Ta-ksit yapacak mıyız efendim?”

Kate gözlüklerini büyük bir ihtişamla çıkardı. Öfkelendiği zaman koyu yeşile dönenen mavi gözleri tam da öylediydi şimdi. Azarlar ton da konuştu.

“Ne taksiti! Benim taksite mi ihtiyacım mı var sence! Tek çekim.”

Kadın zorlukla yutkundu ve telaşla kafasını salladı.

“Ta..bi efendim.”

Kate alaycı şekil de etrafını süzdü, her zaman ki gibi büyük avmdeki sıklıkla uğradığı mağzadaydı. Kadın fişi alamayınca korkuyla kadına kartı uzattı. Kate ne var dermiş gibi kıza baktı.

“Efendim, kartınız sanırım kapanmış.”

“Ne!” diyerek büyük bir çığlık attı, ne demek kartı kapanmıştı. Tanrım diyerek inledi.

“Sen benimle alay mı ediyorsun! Çabuk tekrar dene!!”

“Ta-bi..” kadın korkarak kızın kartını aldı, denedi ve terkrar denedi. Ama sonuç aynıydı.

Kate öfkesinden nereye saldıracağını bilemez haldeydi.

“Olmuyor deme bana!”

“Ama olmuyor-“

“Kes!” diyerek çığlık attı, çabucak diğer kartlarını uzattı.

“Bunları dene!!”

Kadın denileneni yaptı ama sonuç hep aynıydı. Kate rezilliğin dimine vurmuştu. Ah hayat arkadaşları biricik kredi kartları yoksa onu erken yaşta terk mi etmişlerdi! Tanrım aklımı kaçıracağım diyerek tekrar inledi. Kate öfkeyle kıza baktı.

“Makineniz bozuktur! Sen benim kim olduğumu biliyor musun? Ben Kate Carter! Amerika’nın bir numaralı kadının kredi kartları mı iptal edilecek! Ben senin aldığın o maaşı sadece 1 saatte harcıyorum ki bu bazen iki katına buruyor! Müdürünüzü çağırın hemen!!”

Kadın korkuyla koştu, Kate öfkelendiğini zaman yaptığı gibi topuklularını yere vurarar kızılımsı saçlarını arkasına savurdu.

Kadın birkaç dakika sonra yanında göbekli ve kısa bir adamla döndü. Adam Kate görünce hemen önünü ilikledi.

“Oo hoşgelmişsiniz efendim.”

“Hiç de hoş gelmedim! Kredi kartlarımın iptal olduğunu savunan vasıfsız bir elemanınız var Bay Robin!”

Adam hafif bir şekilde terledi, Kate Carter sürekli müşterisiydi ki bazen mağazayı satın alacak kadar alışveriş yapardı.

“Kusura bakmayın efendim. Ben hemen hallediyorum.”

Adam bizzat kendisi karta uzanıp denedi ama o da aynı sonucu aldı. Kate sabırsızmış gibi sürekli olarak hareket halindeydi. Adam inanılmayacak bir şeye tanık olmuş gibi baktı kıza. Kate soru sorarmış gibi baktı.

“Ş-ey efendim, sanırım kartlarınız iptal edilmiş-“

“NE DİYORSUNUZ SİZ!!”

Genç kız öfkeyle çığlık atıyordu, tam o sırada mağazaya en az beş takım elbiseli adam girdi. Kate ağzına geleni söylerken uzun boylu adam gözlüklerini çıkarıp kadına doğru yürüdü. Boğuk sesi her yeri devirecek kadar güçlüydü.

EYVAH! BENİM SEVGİLİM BİR MAFYA (Atos Serisi-2)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin