14. BÖLÜM

82.7K 3K 132
                                    

Önemli duyuru!

Canlarım kaçak yazarınız kısa süreliğine aranıza döndü :) Eğer bir aksaklık çıkmazsa yarın akşam da diğer bölüm gelecek inşallah.Bana yazdığınız yorum ve mesajların birçoğuna cevap vermeye çalıştım lakin unuttığum ve geri dönemediğim kişiler var şimdiden çok özür dilerim. Beğenerek okumuz dileğiyle :)

Kate akan gözyaşlarını adamdan sakınmadı. Ona karşı ilk kez cesur bir şekil de içini açtı. Belki zorunda kaldığını hissettiği içindi bu, belki de kalbini doldurmaya başlayan yeni bir duygu yüzünden. Alex kızın kızıl saçlarını avuçlarıyla kavramış usul usul okşuyordu. aklında ne bu akşam gerçekleşecek olan ihale ne de öldüreceği adamlar vardı. Bu kadın onu bir katilden çokça uzağa savuruyordu. Bu duygudan korkmaya başlamıştı bile. Sıkıntı içersin de etrafını inceledi. 

"Sakinleştiğin de gidelim.." dedi Alex kızın kulağına doğru usulca. Kate ellerini adamın gömleğinin içine geçirdi ve mırıldandı.

"Gitmey-elim.."

Alex arsız bir şekilde gülümsedi.

"Bana sarılmak için bir bahane mi bu?"

Kate istemeden gülümsedi, istemeden bu adamla uğraşmaya bayılıyordu. Bu aynı sezon sonu indirimi yakalamak kadar harika, bir çift topuklu kadar paha biçilmezdi.

"Ah tanırım! Kendini bir nimetten mi sanıyorsun sen?" Alex kızın eski haline dönmesinin ferahlığıyla gülümsedi.

"Bu kadar emin olma sevgilim.."

"Sevgilim mi! Kim ben mi!" Kate adamdan uzaklaşıp alayla onu inceledi. Kıpkırmızı burnu, kızarmış olan göz altlarını hiç düşünmeden cesur bir şekilde adama baktı. Alex kızın dağılmış haline üzülse de onun hala harika göründüğüne kalıbını bile basardı. Tanrı şahitti ki Kate dünyanın yarısını peşinde süründürecek ladar mükemmeldi.

"Az evvel ki şeyi tekrar söyle" dedi gri gözleriyle kıza doğru. Kate yutkundu. Adamı artık çözmüştü. Bu arzudan kocaman olmuş gözleri, düz dudaklar.. Kesinkle Alex mükemmeldi.

"Hangisini?" dedi eğlenir gibi. Alex daha fazla dayamayacağını anladı ve kızı kendisine hızla çekti. Kate kesilmiş olan nefesiyle adama sarıldı. Alex kızı bir halat gibi bağlamıştı. dudaklarını kızın yüzüne o kadar yakındı ki genç kızın burnuna adamın ferah nefesi geliyordu. Yutkundu.

"Sevgilim.." dedi ısrarla. Kate adamın ondan sevgilim demesi beklediğini hemen anladı ama oyunu devam ettirdi.

"Sevgilim mi?" dedi alayla. Alex kızın dudaklarına baktı uzunca bir süre.

"Tanrının belası kadın! Benimle alay etmene bile bayılıyorum, söyle!"

"Bir köle için bu emir mi?" dedi Kate. Alex gülümsedi.

"Evet Kate, sahibin emrediyor. Söyle.."

"Sevgilim." dedi Kate gülümseyerek. Alexin yüzünde ki ifadeyi incelerken kızın nefesi kesildi. Ne yani Alex etkilenmiş miydi! Adam elini kızın çenesine doğru götürdü ve onu yanı başına çekti.

"Bana hep böyle sesleneceksin!"

"Aa,bilmemiyorum-"

"Emrediyorum Kate, ben senin sahibinim ve sende benim köle.."

"Yalnızca 4 gün" dedi Kate adama doğru. Alex gülümsedi.

"Bu 4 günün sonunda bana deli olacaksın ve kendin benim için köle olacaksın"

"O kadar emin olma." dedi Kate gülümseyerek. Alex kızın dudaklarından kopan içten sıcak gülümsemeye hayran kaldı.

"Ben her zaman eminimdir kızıl, eğer olacak diyorsam bu olur"

EYVAH! BENİM SEVGİLİM BİR MAFYA (Atos Serisi-2)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin