Duyuru!
Bundan sonra Pazar günleri : E.B.S.B.M
Çarşamba günleri : Balca
Kate evin iç kısmıyla bağlantılı olan cam odanın içersinde dışarıyı seyrediyordu. Üzerinde yalnızca bir çarşaf vardı. Hangi ara bu adamla bu kadar yakın olduklarını bilmiyordu. Kafası karmakarışıktı, duyguları sanki içinde iç savaş veriyordu. Sıkıntıyla nefesini bıraktı. Bütün gece onu öpen sarılan adama hayrandı. Ona her seni seviyorum diyişinde içinde çikolata kıvamına gelen şeyler oluyordu. Uzun kızıl saçlarına yavaşça ellerini geçirdi ve yeni yeni aydınlanan bahçeye baktı. Arkasından gelen ayak seslerini hiç duymamıştı. Alex kızdan birkaç adım uzağında onu seyrediyordu. Uyandığında onu görmeyince tuhaf hissetmişti, belki birazcık korkmuş olabilirdi. Ama kızı bahçeye bağlı cam odada bulunca rahatlamıştı. Beyaz teni siyah çarşafın örtemediği yerlerden belli oluyordu. Uzun kızıl saçları ise bir beyaz omuzlarından siyah çarşafa doğru dökülüyordu. Uzandı ve onları yavaşça kavradı. Genç kız ensesinde hissettiği nefesle gülümsedi.
"Günaydın.."
"Günaydın kızıl.."
"Hava çok güzel, kahvaltıyı bahçede yapsak ya?"
Alex git gide ona alışan ve her geçen gün uysallaşan kıza hayretle baktı ve gülümsedi.
"Nasıl arzu edersen, öğlen işlerim var. Ama gece ve sabahında seninim.."
Kate adama doğru döndü. Adam kızın kırmızı dudaklarına bakarken iç çekti.
"Sapıksın sen!"
"Senin sapığım, hem kocanım da.."
Kate adama aldanmadan onu kucakladı. Alex aniden gelen kucaklamayla şaşkınlık geçirdi.
"Sanırım sana alıştım ve hiç gitmeni istemiyorum.."
"Bende gitmem o zaman kızıl" dedi Alex kızın kulağına doğru. Gitmeyeceğini biliyorum dedi Kate içinden. Gitmezdi, onu bırakacak kadar korkak değildi.
Alex üzerine giydiği takım elbise yüzünden huzursuzdu. Sıkıntıyla ofladı. Kate seçtiği kravatını adama gösterdi
"Bu nasıl?"
"Kırmızı mı!?" dedi adam alayla.
Kate aman be dermiş gibi omuzlarını sirkeledi, Ewan evden onlar için birkaç parça kıyafet ve giyecek bir şeyler getirmişti. Kate son seçim olarak mavi kravatı gösterdi.
"Bu o zaman"
"İyi o olsun" dedi adam. Hayatında ilk defa bir kadın onun için bir şeyler seçiyordu. Annesinden sonra elbette ki. Annesinin üstün bir yönetici konumu vardı. Her şeye karışabilir, siz daha bir şey anlamadan size bir şeylere ikna bile edebilirdi. Alex aniden son sefer onu kandırıp Amerika gittiklerini hatırladı. Babası delirmişti, onu öldüreceğini hatta onu bulana bir para ödülü bile koymuştu. Deli abisi onu ihbar ederek parayı hesabına atması için babasına mesaj bile çekmişti.
"Değerim yalnızca 10 bin dolar!" dedi adam öfkeyle. Evet yanlış hatırlamıyorsa abisi onun sayesinde hesabında fazladan 10 bin dolarla dolanıyordu. Elbette ki Alex bunun intikamını hemen almıştı. Hilal'i ikna edip onunla abisine fena bir oyun oyamıştı. Aklına gelince yüzünde sinsi bir gülümse yerleşti. Kate pembe ayakkabılarının bağcıklarını bağlarken adamın gülümsemesine anlam veremedi.
"Hesabında parası yok sanırken pat diye para olduğunu gören kadınlar gibi niye sırıtıyorsun sen?"
"Hiç öylesine, aklıma Hilalle abime kurduğumuz oyun geldi de.."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EYVAH! BENİM SEVGİLİM BİR MAFYA (Atos Serisi-2)
Ficción GeneralAmerikadan Yunanistana uzayan bir aşkın hikayesi. Korkun, tutkunun ve aşkın dansına hazır olun.. Belki de yalnızca kendi hayat gayesiyle yaşadığı için öyleydi Kate. Babasının göz bebeği, Amerikanın parmakla gösterdiği bir sosyetik güzelken kendisini...