Canlar bölüm gecikti nette problem vardı ve atamadım. Vote ve yorumu eksik etmeyin :)
Kate öfkeyle adama baktı. Böylesine yüzsüzlükle ilk defa karşılaşıyordu. Sanki adamdan para kaçıyormuş gibi hemen evine mi gelmişti! Ah bazı insanlar paraya doyumsuz oluyor diyerek mırıldandı. Genç kız adamın tam karşısına oturdu ve uzun bacaklarını hiç düşünmeden gelişi güzel bir şekil de sergiledi. Alex oturduğu yerden geriledi. Bu lanet kızıl ona neler yaptığı hakkın da acaba en ufak bir bilgiye sahip miydi?
Alex kızı uzunca izledi, bu kadın da ne vardı da bu kadar fazla etkileniyordu? Mükemmel bir vücut, ateş rengini anımsatan saçlar, incecik parmaklar.. Lanet olsun Alex, diyerek kendisini bela okudu. Muhtemelen abisi yahutta erkek kardeşi bura da olsaydı onunla alay ederler ve bütün Yunanistan'ın arkasından konuştuğuna emin olana kadar dedikodusunu sürdürürlerdi. Abisine az çektirmemişti yengesine aşık olup kaçırdığın da. Hala o günleri hatırlayıp gülümsüyordu. Kate onu delip geçen bakışlar atan adama zorlukla sırıttı daha sonra babasına doğru elini salladı.
"Babiş lütfen şu haddini bilmez münasebetsiz adama aldıklarımın parasını ver! Şayet ben çok kendisine çok kızgınım! Adama bak yememiş içmemiş evime kadar gelmiş!!"
Kate'nin ağzından alevler çıkıyordu, Alex alaycı bir şekilde gülümsedi. Bu kız gerçekten de çok aptaldı. Önce silahı bir taç zannetmiş şimdi ise evine gelmesini aldıklarının parasını istemesine yormuştu. Aplat kızıl dedi içinden. Tomas kızının sık sık öfke krizleri geçirdiğini bilirdi. Her ne zaman önemli bir defile iptal olursa yahutta istediği saç modeli yapılmaz ise o da olmadı ayakkabıları evin için de kaybolursa ki onlardan yaklaşık bir mağaza kadar vardı o zaman Kate öfkelenir öylesine alevler püskürtüdü. Tomas kızını anlamamış gibi baktı.
"Kate, benim güzel gözlü kızım. Neden bu kadar öfkelisin, Bay Atosla yoksa tanışıyor musun?" dedi korkuyla, kızının islaf ettiğini kendisinden duymasını arzuluyordu.
Kate babasını daha sonra zoraki bir şekilde adamı süzdü.
"Bay Atos mu! Soyadını bile yeni duydum, ki böylesine saçma bir soyadını ancak eski Yunan da falan mevcuttur! Ne yazık ki babiş eski Yunan tarihine merakım yok.."
"Bir Yunan olduğun doğru Bayan Kate. Doğrusu böylesine aptallıkla bir Yunan olduğumu çözmeniz çok merak uyandırıcı." dedi zaferle, Kate kendisine aptal diyerek itham eden adam öfkeyle baktı.
"Sen ne dediğin farkında mısın! Kendi evimde, kendi evimin çatısı altım da sen bana aptal mı dedin! Bana, Kate Carter'a!!" genç ayağa kalmış yaklaşık 12 cm olan topuklunun yardımıyla adama boy gösterisi yapıyordu. Alex ona öfkeyle bakan gözlere uzunca baktı daha sonra deri koltuktan yavaşça kalktı. Önce omuzlarını ve çeketini sirkeledi. Sonra o gri gözlerini kocaman açtı.
"Sizin kim olduğunuz pekte önemli değil aslında! Çünlü senin sadece bir soyadın var! Carter gidince geriye sadece asalak bir kızıl kalır.."
Kate ağzını kocaman açıp o adama asalağı gösterecekken Tomas zorlukla araya girdi. Eğer bu ikiliyi yalnız bıraksaydı etrafı altüst edecek kadar delirebilirlerdi.
"Kate, lütfen tatlım biraz sakin ol ve lütfen misafirimize iyi davran. Seninle çok önemli bir şey hakkın da konuşmam lazım."
Kate adamdan zorlukla ayrılıp babasına baktı.
"Bu adam bizim misafirimiz mi! Baba, yoksa ilaçlarını mı aksatıyorsun!!"
"Yo hayır daha bunayacak yaşta değilim. Lütfen tatlım. Alex bey aşağı da viskesini içerken biz de seninle baba kız özel konuşalım.." dedi gülümsemeye çabalarken. Kate babasının ayın sadece ikisi olmasına karşın neden böyle davrandığını anlamadı. Dudaklarını zorlukla ısırdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EYVAH! BENİM SEVGİLİM BİR MAFYA (Atos Serisi-2)
Fiction généraleAmerikadan Yunanistana uzayan bir aşkın hikayesi. Korkun, tutkunun ve aşkın dansına hazır olun.. Belki de yalnızca kendi hayat gayesiyle yaşadığı için öyleydi Kate. Babasının göz bebeği, Amerikanın parmakla gösterdiği bir sosyetik güzelken kendisini...