8. BÖLÜM

88.2K 3.3K 112
                                    

ÇOK ÖNEMLİ DUYURU!

Canlarım yaklaşık bir haftadır bölüm yok sebebi ise çok basit, okul. Bilenleriniz belki vardır ben artık şehir dışında yani İstanbul da üniversite okumak amaçlı yerleştim. Hazırlık olduğum için ve yeni yeni yerleştiğim için bazı sorunlar yaşıyorum. Bundan sonra bölümler haftada bir gelecek ama sakın üzülmeyin upuzun olacaklar, bu bölüm 22 sayfa tuttu Wordde. Geçen bölüm gelen o güzel yorumlarınız ve voteleriniz dudaklarımda kocaman bir gülümsemeye neden oldu :) Çook teşekkür ederim :) Bu bölüm nasıl oldu inanın ki bilmiyorum, umarım beğenirsiniz :) Son olarak Hilal ve Chistian çiftini baya seven bir grubumuz var onlara güzel bir haberim var :) Yaban Gülü biter bitmez onların hikayesini yazmayı planlıyorum, iyi okumalara :)

Ewan elinde ki bavulları zorlukla taşıyordu. Belki 30 tane daha böyle bavul taşımıştı. Kate prada gözlükleriyle boy gösterisindeydi. Alex ise öfkeyle bavulları saymaktaydı.

“Sana yalnızca beş tane demiştim!”

Kate alayla dudaklarını büzüp başını salladı.

“Üzgünüm bu aralar balık hafızalıyım. Beş dediğini duymamamışım. Ama merak etme 10 tane daha var” dedi alayla. Alex ellerini saçlarına geçirdi. Sadece 12 saat diyerek söylendi. 12 saat sonra uçak İngiltere hava sahasına girecek ve o kızılın icabına bakacaktı. Hera elinde ki yelpazeyi sallarken Dimitriye bakındı.

“Babanız nerede?” dedi Nikoya doğru. Niko bilmiyorum dermiş gibi omuz silkeledi. Can sıkıntısını ufak bir oyunla gidermeye çabaladı.

“Az evvel yolunu kaybetmiş iki İtalyan bayana yol gösteriyordu”

“Niko!” diyerek kükredi Chistian, annesinin her an kıskançlık krizine girebileceğini düşünüp yüce İsaya dua etti. Çünkü annesi elin de el bombası olan bir adamdan bile daha tehlikeli olurdu kıskançlık krizlerin de. Hera öfkeyle kükredi.

“İtalyan mı! Bu adamanın ne hikmetse İtalyan merakı bitmedi! Ben ona gösteririm İtalyayı!!”

Hilal kadını sakinleşmek için çırpındı.

“Anne Niko alay ediyor, ona aldanmayan lütfen”

“Hiçte bile, gözlerimle gördüm birinin gözü yeşildi diğeri ise İspanyollar kadar esmer-“

“Kapa o çeneni velet! Annenini başımızda terör estirmesini istemiyorsan!” Hectorun sesi oldukça gür çıkmıştı. Cindy annesinin eteklerini tutup çekti.

“Anne terör ne demek?””

“Ah harika! Tatlım bir çizgi filim karakteri, çilek kız gibi” dedi sakince, Niko kahkahasını hava da patlatırken Hilal adama kötü bir bakış fırlattı.

“Gülmeyi kes! Kızıma onun manasını açıklayacak kadar delirmedim!”

“Yengem haklı” dedi Jessica sakince. Kate birbirleriyle sürekli olarak didişen ve gülen aileye imrenerek baktı. Hayatın da hiç bu kadar kalabalık ve güçlü bir aileyle karşılaşmamıştı. Hera elinde ki yelpazeyi öfkeyle savrurdu ve korumalara doğru seslendi.

“Gidin Dimitriyi bulun! Yoksa hepimizin haşadını çıkarırım!”

Chistian sadece yutkundu, annesinin öfkelendiğin de ne delilikler yapabileceğini çok iyi biliyordu. Hilal kadını sakinleştirmek adına söylendi.

“Uçağın kalkışına on beş dakikaya yakın var, gelir birazdan” dedi sakince.

“Hele bir gelsin! Bakın ben ona neler yapıyorum!” Kadın öfkesinden titreyen ellerini zor zaptetdi. Birden aklına gelen fikirle Alex’e döndü.

EYVAH! BENİM SEVGİLİM BİR MAFYA (Atos Serisi-2)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin