16.

156 8 0
                                    

Pohled Jimina:
Zrovna jsem se chtěl jít umýt, když jsem procházel kolem Jungkookova pokoje. Zdálo se mi, že je tam moc belké ticho a tak jsem zaklepal. Když se neozvalo žádné dále, tak jsem vstoupil. To co jsem viděl jsem neočekával. Otevřená skříň, pár hader na zemi, neustlaná postel a nikde žádnej Jungkook. „Kluci!"zakřičel jsem. Jak mohl zmizet? Rychle jsem běžel do kuchyně. Ten papírek je tady ale taky. Takže nešel hledat Taeho. „Co je Jimine!"ozval se Jin. „Pojďte do kuchyně. Je to hodně důležité."zakřičel jsem znovu.
Pak jsem slyšel jen dupot papučí a pak viděl čtyři hlavy s nechápavými výrazy. „Kde je Jungkook?"zeptal se první Yoongi. Povzdychl jsem si. „No právě proto jsem vás svolal. Jungkook zmizel. Ale asi nešel hledat Taeho."řekl jsem. „Měli bysme to zavolat Taemu."ozval se Joon po chvilce. „Počkat."začal Yoongi. „Vy víte kde je Tae?"zeptal se. My s Namjoonem kývli. „Byl to nápad Taeho. Chtěl vědět jak bude Kook reagovat a chtěl tím dosáhnot toho, aby mu Jungkook řekl že ho miluje. Ve skutečnosti i to jak jsem já nadával na Jungkookův hlas, byl nápad Taehyunga. Chtěl aby ho měl Kook nejradši a zamiloval se do něho. Samozřejmě že mu nedošlo, a to ani nám, že si Jungkook bude ubližovat."dovysvětlil jsem.

Splendid✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat