8.

205 12 2
                                    

„Kluci, Tae zmizel!"křikl jsem vyděšeně do telefonu. „Cože? Kooku nedělej si srandu."ozval se Namjoon. „N-ne fakt jsem v tanečním sálu a našel jsem tady nějakej papírek na kterém je napsáno: Pojďte si ho najít. Začněte hezky od prvního místa. Tam na vás čeká další papírek. První místo je místo kde jste se poprvé potkali jako skupina."přečetl jsem jim. „Dobře, hlavně nepanikař. Přijedeme za tebou a Taeho najdeme, ano?"snažil se mě uklidnit Jin, protože asi slyšel že jsem na pokraji pláče.
O pět minut později jsem už seděl v autě s ostatními členy. Stále jsem se snažil zadržet pláč. Můj nejbližší člověk zmizel. To on mi pomohl. To on kluky přesvědčil. A teď ho někdo unesl. „Najdeme ho, neboj se."pohladil mě konejšivě po rameni Yoongi. Jsem rád že jsem jim odpustil. Teď by mi totiž nemuseli vůbec pomáhat. „Jungkooku, máš sebou ten papír?"optal se mě Namjoon. Podal jsem mu ho. On si znovu přečetl. „Kde jsme se setkali jako první. Nebylo to v kavárně na tom malém náměstí?"ujistil se. Ostatní jsme to jen odkývali. Bylo to tak. V ten den jsme se všichni potkali. Bohužel, vtipné je, že já přišel moc brzo, Yoongi zase pozdě. No prostě jsme každý přišli né na přesný čas. V ten den jsme se všichni seznámili a začlo naše dlouholeté kamarádství. No já jsem asi k Taemu začal cítit více než dlouholeté kamarádství. Každopádně, dojeli jsme na místo. Vystoupil jsem jako první a okamžitem se začal rozhlížet, jestli někde neuvidím nějakej papír. Ostatní pomalu vylézali za auta, kdyžto já jsem začal běhat a pátrat. Vešel jsem do kavárny a koukal se po všech stolech. Počkat 'místo kde jsme se všichni poprvé setkali'. Musím najít ten stůl kde jsme byli. Bohužel to tu bylo přestavěné a vzpomínka na ten stůl už není nijak světlá. Vím že to bylo u okna s výhledem na protější supermarket. No jasně. Šel jsem k onomu oknu a začal opět hledat. Nic jsem nenašel. Začal mě popadat strach a úzkost, s tím že si to někdo jen vymyslel. „Kooku neboj s-"chtěl říct Jimin, ale přerušil ho výkřik.:„Mám to!"zvolal J-Hope. Se špetkou naděje jsem k němu přiběhl. Bohužel text na něm mi tu naději opět odebral.

Splendid✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat