Od pierdol w Multiversum part 1
*******************************
*Ink p.o.v.*
Error właśnie opowiadał mi swoje życie na tronie cesarskim. Musi to ukrywać przed wszystkimi. O tym kim jest wie tylko jego mafia i teraz ja. Zaprosił mnie do swojego pałacu. Jest tu pięknie i przestronnie. W którymś momencie klasną w dłonie i włączył się walc. Ukłonił się i podał mi dłoń.
-Ale ja nie umiem tańczyć walca, ani innego żadnego tańca.
-Ja cię nauczę.
Złapałem go za dłoń. Powoli pokazywał mi każdy krok. W końcu załapałem rytm i tańczyliśmy jak na jakimś balu. Taniec zakończyliśmy pocałunkiem. I nagle...
-Wow! Brawo szefie!*Error p.o.v.*
O nie! Czy ja słyszałem Killer'a!?
Chyba mamy przerąbane.
-C-Co wy tu robicie!?
-Szefie szacun, no normalnie para idealna.-powiedział Cross.
-Ale spokojnie, nikomu nie powiemy-zapewnił Killer.
-Dzięki chłopaki, ale co wy tu robicie?-spytałem.
-Dałeś nam labe więc chcieliśmy ci zrobić niespodziankę, więc przynieśliśmy winko i piwko.-powiedział NightMare.
-Twój kochanek zostanie? Mamy nadzieję.-zapytał Cross.
-Dlaczego akurat kochanek, a nie chłopak.-zapytał Inky.
-Kochankowie czyli osoby które ukrywają swoją miłość. Dlatego-wyjaśnił Cross.
-Mam nadzieję.-odparłem.
-Z przyjemnością.-zgodził się Inky. Usiedliśny na kanapie i nalaliśny sobie po kieliszku. Rozmawialiśmy na różne tematy, a potem zagraliśny w pijackie gry. Żucaliśmy piłeczką PingPong'ową do kubeczków plastikowych. Jak piłeczka trafiła do kubka to podnosili go i sprawdzano czy w drugim kubeczku pod spodem nie było piwa, lub alkoholu, jak był to do dna się piło. Byliśmy trochę schlani...co ja pitolę ja i Inky byliśmy i to na maxa. W którymś momencie zacząłem flirtować z Inky'm. Całowaliśmy się namiętnie i to długo.
-Szefie może nie tutaj XD-powiedział Killer z wymalowanym XD na mordzie.
-My s-się ty-ylo cało-waliśm-my się.-wybełkotałem.
-Ale my wiemy co dalej-powiedzieli wszyscy z wymalowanym...no wiecie czym na mordzie. Puścili tylko ten głupi filmik.
Inky się tylko uśmiechną i mnie przytulił. Oboje wiedzieliśmy co będzie dalej ( ͡° ͜ʖ ͡°)
lub coś więcej ( ͡o ͜ʖ ͡o)Szliśmy akurat do sypialni i
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*******************************To Be Continued. ------------->
CZYTASZ
Pieczęć nas dzieląca
Roman d'amour*ErrInk* MV-EmpireVerse *Powieść - Pierwsza, Oryginalna* *Nazwy i Fabuła - by ME Dwa szkielety, jeden malarz/twórca ze zmaniem Słońca, drugi zaś niszczyciel ze znamiem Księżyca. Między mini jest nieustanna wojna. Czy kiedyś się ona skońc...