15

1.1K 52 0
                                    

Бууны сум Жүйгийн чихийг шүргэн өнгөрч тэр сумнаас бултаж ч чадсангүй. Яаж ч бултах билээ. Жонгүг доош харсаар толгой сэгсрэхэд ТэЫл түүний энэ байдалд уцаарлан урагш алхсаар Жүйгийн өмнө очин: Тэр үхэхэд дэндүү үзэсгэнтэй юм! *үсийг нь илэх* Жонгүг чи хэлсэн биздээ? хүсвэл түүнийг харж болно гэж байснаа *инээх* тэгээд бодлоо л доо! одоо харчихдаг юм уу? Чи зөвшөөрч байна уу?

Жонгүг дээш өндийн: ТҮҮНЭЭС ХОЛ~~ Жонгүг гэдсээ барин доош тонгойхдоо амандаа хуралдсан цусыг нулимж орхилоо. Түүний хажууд зогсох залуу гараа сэгсрэн жижиг халаасны хутгаа далд хийн цэх зогсоно. Жонгүг гэдсэн дээр нь үүссэн шархыг даран толгой өргөхөд ТэЫл толгой дохин яриагаа үргэлжлүүлэв.

ТэЫл: Бүх хүний нүд түүний нууц газрыг идэх шахам ширтэх болно! тийм биш гэж үү? *Жонгүгрүү харах* чамаас болж энд байгаа хүмүүс бас баясах эрхтэй биздээ?

Жонгүг: Ю-юу?

ТэЫл Жүйгийн үснээс татан газар унагаагаад дээр нь суухад Жүй түүнийг түлхэн өөрөөсөө холдуулахыг хүсэж байв. Гэсэн ч тэр эмэгтэй хүн шүү дээ!

ТэЫл түүний цамцнаас татахад л өмссөн цагаан ягаан судалтай цамц оёдлынхоо захаар урагдахад Жүй тийчлэн доош харахдаа Жонгүгрүү харцаа шилжүүлэн: Надад яах гэж хоёрдох боломж өгсөн юм бэ? *аяархан хэлэх*

Жонгүг түүнийг харсаар чимээгүй байхад Жүй ТэЫлын зүг харан: Тэр бид хоёрын тоглоом дуусчих шиг боллоо... гэхэд ТэЫлийн буу Жонгүгийг онилов.

ТэЫл: Хөдлөх л юм бол түүнийг алж орхино шүү!

Жүй хоёр эрэгтэйн зүг ээлжлэн харсаар: Бид дууссан! гээд ТэЫлыг гараа чангалж байгаад хамгийн чангаараа цохих аж. ТэЫл хацар эрүүгээ барьсаар дээш өндийхөд Жүй ч босон хойш алхах ТэЫлын гарт сул атгагдах бууг хараад хурдтай алхав.

Жүй түүнээс бууг булаан авахад л бүх хүмүүс бүгд байр байрнаасаа хөдөлж урагшлахад Жүй: ХООШОО БОЛ!!!

Жонгүг санаа алдахад Жүй буугаа өөрийнхөө толгойн харалдаа өргөн: Хариу байна уу?

Жонгүг толгой сэгсрэхэд Жүй гохоо дарж орхив. Энэ хий буудлаг байлаа. Бууны сум энэ удаагийн буудлагад таарсангүй. Буу сумтай байх ч нүх бүрт сум байна гэсэн үг биш байлаа.

ТэЫл алга ташин: Гайхалтай! үнэхээр гайхалтай! хадагтай Жульет амиа хорлох гэж оролдож байдаг... гээд Жүйгийн зүг алхахдаа үргэлжлүүлэн: Дахиад нэг санаа ороод ирлээ! чи *Жүйрүү заах" түүнийг *Жонгүгрүү заах* бууд! түүнийг ал, тэгээд чи чөлөөтэй! *хоёр гараа өргөх*

[+18] •|Passionate Kiss|• /Дууссан/Where stories live. Discover now