Жүй дээш Жонгүгийг ширтэхэд тэрээр буйдан дээрээс өндийв.
Жонгүг: Хариу үйлдэл үзүүлэхгүй байх чинь муухай байна!
Жүй өөр тийш харсан ч хөдөлсөнгүй тэр боссонгүй.
Жонгүг инээмсэглэн: Жүй, инээмсэглэ! гэхэд Жүй түүний өөдөөс харан: Би инээдэг байсан! бид яагаад ийм байдалд орчихсон юм? чи надад зүгээр л хэлчихгүй яасан юм! би зугаацахын тулд чамайг ашиглаж байна гээд хэлчихсэн бол би... би...
Түүний хоолой зангирч үг хэлэлгүй чимээгүй болоход Жонгүг түүний дээрээс дахин даран хэвтээд үсийг нь илэн чихнийх нь ард хийн: Би өөрөө ч ойлгохгүй байхад чи бодох бас ойлгох гэж бүү яар!
Жүй: Юу?
Жонгүг: Энэ зүгээр л үйлдэл шүү дээ!
Жүй: Чинийхээр бидний одоо хийх гэж байгаа зүйл зүгээр үйлдэл гэж үү?
Жонгүг түүний чих болон хацар дээр үнсэн: Тийм ээ! гэхэд Жүй: Гайхалтай! яасан тэнэг үйлдэл гээч нь вэээ~~ гээд Жонгүгийн нуруугаар гараараа ороон: Бас чи зогсохгүй юм байна тийм үү?
Жонгүг: Би хэзээ ч хийж буй зүйлээ зогсоож байгаагүй!
Жонгүг үргэлжлүүлэн түүний уруул дээр үнсэж доошлон цамцных нь гаднаас түүний хөхийг атгаж байв.
Жүй хариу үйлдэл үзүүлэхгүйг хичээж байв. Түрүүхэн ч бас хичээсээр байсан ч Жонгүг түүний тэсвэр алдахаас өмнө өндийсөн бол одоо дахин давтагдахгүй бололтой!
Жонгүг өндийн өөрийнхөө цамцыг тайлж эхлэхэд Жүй түүнийг хүлээнэ. Түүнд өөр зүйл байгаагүй! түүнд өөр зам байхгүй!
Жонгүг: Амь чинь миний гарт байгаа цагт чи зөвхөн минийх л байх болно!!
Жонгүг Жүйгийн цамцыг тайлаад дээш өргөв. Жүй түүнд тэврүүлэн унтлагийг өрөөрүүгээ явахдаа гэртэй бас өрөөндөө хийж буй анхны энэ үйлдлийг хүсээд эхэлчихсэн байлаа. Жонгүг түүний сэрлийг цэг болох хүзүү болон гуяан дээр үнсэж бас базлана. Жүйг орон дээр хэвтүүлээд л тэр дээгүүр өмссөн ганц үлдэх хөхөвчийг тайлаад авчихав. Тэр өөрийнхөө болон Жүйгийн хувцасыг бүгдийг нь тайлав.
Жүй: Битгий ингэж хар! идэшээ харсан зэрлэг араатан шиг хара~~ аахх~~
Жүй гиншиж Жонгүгийн ийш тийш хөдлөх хурууг мэдрэхдээ сул гараараа амаа дарав.
Жонгүг хуруугаа аван түүний хөлний завсар хэвтэхдээ "Чи юм хэлэв үү?" гэж шивнэхэд түүний хоолой хүртэл мансууруулам байв.
STAI LEGGENDO
[+18] •|Passionate Kiss|• /Дууссан/
FanfictionТоглоом тоглож эхлээд заавал дуусгах ёстой биздээ? тоглоом бүрт хоёр болон түүнээс дээш тоглогч байдаг биздээ? Анхаарлаа төвлөрүүлээд хожихийг л бод! #1 in FANFICTION Public: 2018.07.23 Зохиолчийн эрхтэй бичвэр болно. Хуулах болон хувилан олшируул...