4

2.3K 90 10
                                    

(+18 гэж би гарчиг дээрээ л дурьдсан шүү!! өөрсдийгөө бас намайг хуурахгүй байцгаая!!!)

Жүй амьсгаагаа дарахын тулд амаа ангайн хэвтэнэ. Харин Жонгүг түүний дээрээс ширтсээр инээмсэглэх аж.

Жүй: Гуйж байна, бос!

Жонгүг өндийн: Бид үнэхээр новшийн зүйлийг хэд дахин давтлаа. Энгийн нэг өдөр эмнэлэгийн нэг өрөөнд энэ инээдтэй биш байна уу?

Жүй: Юу тийм инээдтэй байгаа юм, энэ зугаатай биш байна!

Жонгүг босон суугаад ёжтой ширтэн: Би өмнө нь чамд өгсөн шиг хоёрдох боломж хүнд өгч байгаагүй!

Жүй түүний өөдөөс харав.

Жүй: Ийм боломж авах хэр олон хүн байсан юм? гэж асуухад Жонгүг жуумалзан: Хариулж чадна шүү! үнэхээр мэдмээр байгаа юм уу? гэж асуухад Жүй өндийн суугаад эмнэлэгийн цагаан эрээн цамцаа нөхрөн: Мэдмээргүй байна!

Жонгүг: Тэр нь ч дээр!

Жүй цамцаа товчлон: Чи надаас асуусан сүүлийн асуултаа санаж байна уу?

Жонгүг толгой сэгсрэн: Яагаад санах ёстой гэж?

Жүй инээн: Чи үнэхээр чөтгөр юм...

Жонгүг: Үгүй дээ! чөтгөр бол миний дээд төрөл~ гээд чанга инээн Жүй өөрлүүгээ татав. Жүй хүчтэй таталтанд урагшлан шууд л түүний өвөр дээр суухад Жүй сандарсандаа аяархан дуу алдав. Жонгүгийн халуун шатах эрхтэн түүний бариу агууг хангалттай төөнөж байлаа. Жүй тэвчиж чадахгүй болж эхлэхэд Жонгүг түүний цамцны захнаас хоёр тийш татан ураад хүзүүнээс зууран өөртөө ойртуулж хүзүүн дээр нь үнсэн үргэлжлүүлэн долоож байв.

Жонгүг: Чиний ачаар би үргэлж хүсдэг байсан зүйлээ мэдэрч байгаа! чамайг амьд байгаад би баярлаж байна.

Жүй өөрийгөө хянах гэж хичээн чимээгүй амандаа бөглүү гиншиж байхад Жонгүг түүний өгзөгнөөс базлан: Бид насанд хүрсэн хүмүүс! хэн хэнд нь тааламжтай л байгаа биздээ?

Жонгүг инээж эхлэн гараараа Жүйгийн биеийг тасралтгүй илэх бол Жүй түүний инээх дуунаас жийрхэж байлаа.

Жонгүг Жүйг бага зэрэг өргөөд л өөрийнхөө бахархал дээр суулган ганц хүчтэй өндөлзөхөд л Жүйгийн биед нэвтрэх нь тэр.

Жүй: Аахх~~

Жүй түүний хүзүүгээр ороон хүзүүнд нь шигдэнэ. Шөнийн 3 цаг болж байхад тэд ийн сууж байлаа. Жонгүгийн ийм үйлдэл бүхэн сайныг дагуулахгүй гэж Жүй бодно. Жонгүг түүний доороос тасхалтгүй бүлж байхад Жүй түүний хүчэнд ямар ч тэнхэлгүй түүний биед наалдан түүний дээр хэвтэнэ. Жонгүг түүний дотор тавин дээш гараараа илэн үснээс нь атгахад Жүй: Чи яагаад ингээд байгаа юм? *шивнэх*

[+18] •|Passionate Kiss|• /Дууссан/Donde viven las historias. Descúbrelo ahora