Medya da Başağın Kıyafeti var :)
OKUL.
2 hece 4 harf ama tam anlamıyla bir eziyet.
Şaka gibi,bugün gerçekten 15 EYLÜL mü?Neyse canım ilk günden gitmesem bir sorun olmaz heralde.Vur kafayı başak.
Kafamı tekrar yumuşacıııık yastığıma gömüp uykuya dalmak üzereydim ki kapım tıklandı.Hayır ben uyuyorum ne diye geliyon allasen?
Benden ses çıkmayınca gelen her kimse odaya girdi.
''Başakçım,uyanmayacak mısın hayatım?İlk günden geç kalmak istemezsin herhalde?'' deyip saçıma öpücük konduran annemin sesiyle yatağımda huysuzca kıpırdandım.
''I-ıhh.Uyumak istiyorum'' dedim boğuk bir sesle.Kafamı iyice bastırdım yastığa.
''Aa hayır Başak olmaz öyle,Ahmet amcan seni bekliyor hem''dedi Annem.Bir yandan da yorganımı çekiyordu hafifçe.Allahııımmm.HAYIR!
''Ahmet Amcam mı?'' dedim.Gözlerimi kısıp başımı anneme çevirdim.
''Okul müdürünüz.Benim iş yaptığım Melis Hanımın kocası.Kendileri çok yakın aile dostumuz olur ayrıca.'' diye açıklama yaptı ve bana bakarak gülümsedi Annem.
''Tamam da benim nerden amcam,teyzem falan oluyorlar anne'' diye sitem ettim.
Birde tanıdık Müdür eksikti zaten.HA-Rİ-KA.
''Hadi kalk ve hazırlan,biraz çekicilik göz çıkarmaz'' deyip göz kırptı Emel Sultan.
Çekici mi?
Bunu bana en son bir erkek söylemişti.
Batu.
Ukala.
Ego yığını.
Neyse şidi o gereksizi düşünemeyeceğim.
''Tamam'' diye cevap verdim annneme.
''Kahvaltıda bekliyorum'' deyip çıktı odadan.
Üzerimdeki yorganı atıp banyoya girdim.İlk önce kısa bir duş aldım.Daha sonra saç kurutma,diş fırçalama gibi işlemler..
Evet.Bugün ne giysem?
Neden bu kadar özeniyorum ki?Kendi tarzına göre takıl Başak!Çekici falan değilsin.Olmak zorunda hiç değilsin kızım!
İçime siyah iç çamaşırlarımı giydim.Üstüme beyaz şifon bir bluz geçirdim.Onun altına siyah bir pantolon giydim.Havaya bakınca pekde güneşli görünmüyordu.Şifon bluzumun üzerine kot bir gömlek giydim ve düğmelerini açık bıraktım.
Saçlarımı taradım ve açık bıraktım.Maşa,fön falan uğraşamam şimdi.
Makyaj olarak sadece rimel sürdüm.O da ölü gibi görünmemek içindi.
Boynumada kombinime uygun bir kolye taktım.Gayet güzel durmuştu.
Dolabımdan siyah salaş bir çanta aldım.
Ayağımada Converse'lerimi geçirdim.
Aynanın karşısına geçtim.Yani iyi görünüyordum.Evet hazırdım.
Odamdan çıktım.Biraz koridorda yürüdükten sonra merdivenlerden aşağıya indim.Ev dublex'ti çünkü.
Gözüme ilk annem çarpmıştı.Üzerine ceketini geçiriyordu.Oysaki beraber kahvaltı yapacaktık haniii.
''Geç mi kaldım?'' diye sordum.Sesimi duyunca bana döndü.Baştan aşağıya süzdü gülümsedi.
''Evet canım,seninle okula gelmek isterdim ama bir işim çıktı.'' dedi ve durdu.Elindeki beyaz not kağıdını bana uzattı.Bende uzanıp aldım. ''Okulun adresi yazıyor.Halledebilirsin değil mi'' diye sordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Güneş ve Ay (Düzenleniyor)
Teen FictionBiz iki zıt kutup gibiydik.GÜNEŞ VE AY gibiydik.Tutulmamız bile saatlerce sürüyordu sadece. ''Neden bırakmıyorsun beni?'' ''Çünkü sana ihtiyacım var.Çünkü senin ışığına ihtiyacım var.Sen benim güneşimsin.Ben senin ışığına muhtaç bir ay gibiyim.Sen y...