8. Bölüm

1.3K 93 26
                                    

Okul bahçesine adımımı attığımda gözüme ilk çarpan Pelin olmuştu.Sağ elini yukarıya kaldırıp parmaklarını hareket ettirdi ve gülümsedi.Bende gülümsedim ve ona doğru ilerlemeye başladım.

Bir yandan da sürekli kolumdan kayıp bir düşme hevesi içinde olan çantama içimden lanetler yağdırıyordum.

''Günaydın'' dedim Pelin'in yanına ulaştığımda.

O da ''Günaydın'' dedi ve gülümsedi.

''Nehir yok mu'' diye sordum.Etrafa kısa bir göz gezdirdikten sonra yine gözlerimi Pelin'e diktim.

''Ah maalesef.Kendisinin önemli bir randevusu varmış.'' dedi ve ardından hafifçe sırıttı.

''Ne randevusu'' dedim kaşlarımı çatarak.

''Nehir ve Randevu kelimelerini birleştir bakalım'' dedi Pelin.

Tabi ya! Yine sanaldan biriyle tanıştı demek ki.Bir gün bir piskopata kurban gidicek ona yanıyorum.Tabi o da bir piskopat gelsinde beni kaçırsın diye bakıyor..

''Şimdi anlaşıldı''

''Yaa öyle işte'' dedi ve koluma girdi.Birlikte binanın merdivenlerınden çıktık ve okula girdik.

Aralarında şakalaşan öğrenciler,dedikodu yapan kızlar ve elindeki telefona tarantula gibi yapışmış diğerleri..

''Dün okul çıkışı hemen nerelere kaçtın bakalım sen?Nehir bişeyler geveledi ama anlamadım'' dedi Pelin.

''Ona açıklma yapmıştım ama sanaldan reele geçiş yaparken zorlandı maalesef'' dediğimde ikimiz birden gülmeye başladık.

Sohbet ederek,gülüşerek sınıfın kapısının önüne kadar gelmiştik.Kapının önüne geldiğimizde duraksadım.

Batu,Buğra,Berke.3B!3B!(Küçükken çok Selena izledi)

Batu  bi tarafa yaslanmış,Buğrada diğer tarafa yaslanmış,Berkede  ayakta duruyordu.

Şekil olarak Şeytan Üçgenini andırıyorlar bence.

''Bi çekilir misin'' dedim Berke'ye.

İlk önce bana baktı ama sonra kafasını başka yöne çevirdi.Tahmin ettiğim kadarıyla Batu'ya baktı.Ben kesinlikle bakmayacaktım!Göz göze gelmeyecektim.

Berke sınıfa girebilmemiz için birkaç adım geriledi.Bakışlarımı Berkeye çevirdim.Kollarını göğsünde birleştirmiş öylece duruyordu.

Önden Pelin geçti.Ben geçiyorken Batu kolumdan tuttu.Artık 'birinin kolumdan tuttuğunu hissetim' kalıbını siliyorum.Yakınımda Batu varsa bunu sadece o yapabilir.

Ah çok zekiyim keşke ölsem.

Burnumdan derin bir nefes alırken gözlerimi kapatarak ağzımdan dışarıya geri şutladım.

Sakin ol Başak.

Yüzümü Batu'ya döndüm.İfadesizce bakıyordum,yani bakmaya çalışıyordum diyelim.Bakışları Buğra ve Berke'ye gitti.Onlarda saniyesinde yanımızdan gittiler.

Biz insanlar diyalogla iletişim kurmayı başaramıyorken,bunlarda bir bakış herşeyi anlatıyor.Teknoloji kesinlikle çok gelişti!

''Yine triplerdesiniz huysuz prenses'' dedi Batu.Eğlendiğini ses tınısından anlıyordum.

Önce kolumu elinden kurtardım.Tekrar önüme dönüp sınıfa girecekken bu sefer önüme geçti.

''Ne oldu?'' diye sordu az öncekine nazaran daha ciddi bir sesle.

Güneş ve Ay (Düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin