Güneş ve Ay 15. Bölüm

1.1K 72 14
                                    

Eveeeeeettt :D Öncelikle hikayenin 1 asırdır gelmemesinden birazcık bahsedeyim..Biliyosunuz ki okul başladı.Ve lanet olsun ki benim  haftada 42 saat dersim var.O yüzden yazmaya gerçekten hiç vaktim olmadı.Bu bölümün yarısını birkaç  hafta  önce tatilde yazmıştım.Sonunuda sonundaaa gelen kurban tatilinde tamamlamış bulunuyorum.İyii okumalarr. :3

''Hah.Bunların hepsi o lanet olası telefonu açmadığım için mi?''

''Nerdeydin Başak?''

''Ya sen manyak mısın?Gecenin 2sinde aradın beni Batu''

''Çünkü bana erken uyumadığını söylemiştin''

''Hafızanız yine tıkır tıkır çalışyıor maşallah''

''Konu sen olunca öyle oluyor'' diye cevap  verince içimde kelebekler uçuşuyor sanki.

''Evet konu kapandığına göre izin verirsen kızların yanına gitmek istiyorum''

''Zaten sadece kızların yanına gidebilirsin'' diyor ve alnıma bir öpücük kondurup okula giriyor.Ben ise kaşlarımı çatarak arkasından bakıyorum.Çok güzel.Arkadaşlarıma karışmadığın kalmıştı zaten canım.

Yaklaşık 1 haftadır neler çekiyorum ben ya?Tamam çok ilgili.Çok da tatlı lanet olası şey.Herneyse,şimdi sevgilimi eleştirme zamanı değil.

''Kızlaaar'' diyorum Pelin ve Nehirin yanına gittiğimde.

''Siz yine neyi tartışıyordunuz'' diye soruyor Nehir sırıtarak.

''Ah..Gecenin ikisinde aramasına karşılık telefonunu açmamam'' diyorum gözlerimi devirerek.

''Çok ilgili dimi'' diyor Pelin.

''Çok.çok.çok hemde'' diyorum gülümseyerek.

''Aa delinin zoruna bak.Bulduda bunuyor'' diyor Nehir.

''Of Nehir of''

*

Sınıfa girdiğimizde gözüme..Im neydi adı?Hah Çağrı.

''Selam'' diyor beni görünce.

''Selam'' diye karşılık veriyorum.

''Sanırım edebiyat notları sendeymiş'' diye soruyor kaşlarını kaldırarak.

''Ah..'' dyorum sağ elimi alnıma vururken.''Ben onları hocaya geri vermeyi unutmuşum''

''Bende bir fotokopisini çekicemde.Eğer yanındaysa..''

''Bi saniye'' diyorum.Çantamı omzumdan alıp sıranın üzerine koyuyorum.Birkaç kez karıştırdıktan sonra notları buluyorum.

''Burdaymış'' diyorum gülümseyerek.Notları Çağrıya uzatıyorum.

''O zaman bir kahve kazandınız'' diyor hafifçe sırıtarak.

''İyi olur'' diyorum gülümseyerek.

Birlikte kantine iniyoruz.Ama kantine girmemle girmez olaydım diyorum.

Tam karşı masada oturan Batu ve arkadaşları gözüme çarpıyor.

Batu yanımdaki çocuğu görünce kaşlarını çatıyor ve ölümcül bakışlar atıyor.Harika!

''Iğğğm.Bu kahveyi sonraya mı ertelesek?'' diye soruyorum Çağrıya dönerken.

''Birşey mi oldu'' diye soruyor tek kaşını kaldırırken.

Güneş ve Ay (Düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin