Medya; Başak Batu :)
Bölümü Kevserkb'ye ithaf ediyorum :)
İthaf isteyen söyleyebilir.İyi okumalar :)
Tüm gece çaresizce sıcağın uykumu alıp götürmesini izledim.Kaçta uyuduğumu bilmiyordum.Lanet olası soğuk hava adalgaları nerede allah aşkına!
Neyseki bugün haftanın son günüydü.Haftasonu için tek planım vardı.48 saat evde yatmak.
Yataktan kalktım ve elimle saçlarımı geriye savurdum.Banyoya giripyüzümü sağuk suyla yıkadım ve biraz da olsa kendime geldim.
Tekrar odama dönüdüğümde telefonumun bildirim zil sesi kısa süreliğine odayı doldurdu.Yatağın üzerinde duran telefonu aldım ve baygın gözlerle etrafa baktım.
Biri sanki tüm yaşam enerjimi çekmiş gibiydi.Çok boktan hissediyorum arkadaş..
Tanımadığım bir numaradan mesaj gelmişti.
'Kalp ritmimin değişmesine neden oluyorsun.'
Ne?
Sanırım biri yanlışlıkla bana mesaj attı.Başka bir açıklaması olamaz.
Umursamaz bir şekilde tekrar telefonu yatağımın üzerine bıraktım.Dolabımın karşısına geçip okul kıyafetlerimi giydikten sonra aynanın karşısına geçip saçlarımı tarafım ve yukarıdan topladım.Evet,kesinlikle böyle daha rahattı.Ders programına uygun kitapalrı da çantama koyduktan sonra converse'lerimi de ayağıma geçirdim.Bileğime spor kol saatimi taktım.Hazırım.
Telefonumu da alıp aşağıya indim.Annem tahmin ettiğim gibi masadaki yerini almış gazetesini okuyordu.Bunlar bana biraz garip geliyor.Aslında başköşede elinde gazeteyle oturması gereken kişi babadır.Ama benim hayatımda artık babamın yerinide annem dolduruyor.
''Günaydın'' dedim sandalyeyi çekip yerime otururken.
''Günadın tatlım'' elindeki gazeteyi katlayıp kenara koydu Annem.
Tabağıma birkaç kahvaltılık yerleştirmeye başlamışken Annemle Soru Vakti adlı programa da başladığımızı da idrak ettim.
''Okul nasıl gidiyor bakalım'' diye sordu bana.
''Öyle normal işte'' dedim ve gülümsemeye çalıştım.
''Öyle normal işte?'' dedi Annem beni tekrar ederek.
''Hıhı'' diye cevap verdim bu sefer de.
''Erkek arkadaşın falan var mı'' diye sorduğunda gözlerimi kocaman açarak Anneme döndüm.
''Anneee'' dedim uyarıcı bir ses tonuyla.
''Ne var kızım?Bunlar çok doğal şeyler'' diyor ve bir yandan da sırıtıyordu.
''Yok öyle birşey,hem benim ne işim olur erkekmiş arkadaşmış'' içime kaçan yaşlı teyzeye saygılar sevgiler hürmetler efenim..
''A-ah.İçin kurumuş senin'' dedi Annem.
''Kurusada sevmicem'' dediğimde Annem gülmeye başladı.
Sonra nasıl saçma ve yanlış bir cümle kurduğumu farkedip tabağımdaki peynir zeytin ve domatese işkence etmeye başladım.
Bu sırada yine telefonumun bildirim sesi duyuldu.Cebimden telefonu çıkartıp tuş kilidini açtım.
Yine mesaj..Ve aynı numaradan.
'Sanırım klişeyi bozmayıp yine okula geç geliceksin..'
Yanlış numara olmadığımı anlamam pek zamanımı almamıştı.Beni bilen biriydi ve bizim okuldandı.Ama kimdi?İçimdeki Müge Anlı yanım onu bulmamı söylüyordu.Zaten bende meraktan çatlıyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Güneş ve Ay (Düzenleniyor)
Teen FictionBiz iki zıt kutup gibiydik.GÜNEŞ VE AY gibiydik.Tutulmamız bile saatlerce sürüyordu sadece. ''Neden bırakmıyorsun beni?'' ''Çünkü sana ihtiyacım var.Çünkü senin ışığına ihtiyacım var.Sen benim güneşimsin.Ben senin ışığına muhtaç bir ay gibiyim.Sen y...