7. Bölüm

1.3K 89 21
                                    

Medya; Başak ve Kıyafeti

Hata hasta yazdım,umarım berbat etmemişimdir :)

İthaf isteyen söyleyebilir iyi okumalar :) :3

''Kıtlıktan mı çıktın sen?''diye sordum Batu'ya şaşırmış bir şekilde bakarken.

''Ne alakası vaaor'' diye konuşmaya çalıştı ağzındakilerle.

''Bari yut da konuş,pislik'' diye mırıldandım.

''Misafirlere böyle mi davranıyorsun sen'' dedi kolasından bir yudum alırken.

''Emrivaki yaptın'' dedim gözlerimi ona dikerek.

Evet inanması güç gibi ama şuan düşmanımla oturmuş,salonda Pizza&Kola keyfi yapıyorduk.

''Tanrı misafiriyim ben,ayık ol'' göz kırptı ve sırıtmaya başladı.

''Tanrının sopası yok seni yolluyor işte'' dedim ve yüzümü buruşturdum.

''Cık cık'' diye kafasını iki yana salladı hafifçe.''Seni kınıyorum.Çok ayıp''

''Beni kınayacak son kişi bile olamazsın Batu''

''Laf sokma seansımız başlamıştır.Kesin bilgi yayalım.Rte,fav fav.''

Sonunda dayanamayıp güldüm.Gerçekten şapşal ve dengesiz ya.

''Ee'' dedi ve etrafa göz gezdirdi.''Koca evde tek başına mı kalıyorsun'' sonra gözleri yine beni buldu.

''Yok hayır,Annemle..'' dedim.

''Baba--'' cümlesini tamamlamadan sustu.

''Bunu yüzüme vuracak kadar iyi bildiğini sanıyordum'' dedim.

''Of drama bağlama kızım ya,miğdem bulanıyor'' dedi.''Hayatın gerçekleri bunlar''

''Çok fazla yeşilçam izliyorsun egoist'' diye cevapladım.

Bana döndü ve yüzünü buruşturdu.Bende ona aynı şekilde cevap verdim.

*

''Yaaaa'' diye cırladım. ''Allah kahretsin senii'' dedim sinirle.

''Allahııııım bu nasıl bir ses'' dedi.Kulaklarını kapattı ve yüzünü buruşturdu.

Lanet olasıca herif Kola'yı koltuğun üstüne dökmüştü.Lanet olsun.Lanet olsun.

''Kim temizleyecek şimdi bunu'' dedim ellerimi belime koydum ve karşısına dikildim.

''Yok artık.Ne bana bakıyorsun?Evli çiftlere döndük iyice'' dedi.

Ne diyeceğimi bilemedim.Tam ağzımı açıp saydıracakken kurduğu cümle dilime kilit vurmamı sağlamıştı.

Nasıl davranacağımı bilmeden elimi bi enseme bi saçlarıma götürüp duruyordum.

''Ben..bez getireyim'' diye mutfağa gittim hızlı adımlarla.Tezgahın üzerindeki bezi ıslayıp salona geri döndüm.

Dizlerimin üzerine oturup koltuğu silmeye başladım.Batu2ya hiç bakmadan pür dikkat işimi yapıyordum.

''O ne öyle ya?'' dediğinde ona döndüm.

''Ne ne?'' diyerek şu durumda kurulabilecek en saçma kelimeyi kurmuştum.

''Öyle hafif silersen çıkmaz o'' dedi.Ayağa kalktı ve dizlerinin üzerine çökerek hemen yanıma oturdu.

''Napıyorsun?'' diye sordum.

Güneş ve Ay (Düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin