13.BÖLÜM

24 3 0
                                    

Miray💜
Bugün de güneşli güzel bir güne uyandım demeyi çok isterdim ama malesef hava o kadar bunaltıcı kasvetliydi ki insanın yataktan kalkası gelmiyordu.Bu havada okula gidilmezdi gerçekten.Sıcacık yatağında akşama kadar uyumalık bir havaydı.
Ahsen odama girdi.
"Uyandın mı Miray abla? Ben de seni uyandırmaya gelmiştim."
"Uyandım uyanmasına ama hiç yataktan kalkasım yok.Sanırım okula gitmeyeceğim.Siz beni beklemeyin gidin."
"Niye hasta mısın?"
"Yani değilim ama olacağım sanırım çünkü üstümde bir kırgınlık var kolumu kaldıracak halim yok."
"Bak eğer istersen senle kalabiliriz."
Bıkkın bir sesle
"Ahsencim siz gidin dedim.Ben gelmek istemiyorum.Biraz dinleneceğim."
"İyi madem.Ama eğer bişey olursa ara tamam mı?"
"Tamam canım.Iyi dersler size."
El sallayıp odamdan çıktı ve ben de gözlerimi geri kapayıp kendimi uykunun kollarına bıraktım.

Ahsen💖
Miray ablanın odasından çıkıp aşağı indim ve Hayal ablam bana bakıp
"Miray nerde?"diye sordu.
"Bugün uyumak istiyormuş biraz.Kendini çok yorgun hissediyormuş."
"Bak sen şu Miray'a biz yatmak istesek izin vermez hanımefendi."
Güldüm "Neyse hadi biz de geç kalıcaz çıkalım artık."dedim.
Montlarımızı ve ayakkabılarımızı giyip evden çıktık ve her zamanki gibi Mertler bizi bekliyordu.
"Ben de tam kapınızı çalmaya geliyordum.Geç kaldınız bugün."
"Evet ya biraz öyle oldu.Kusura bakmayın."
"Yok önemli değil de Miray abla neden gelmedi?"
"O bugün biraz rahatsız gibiymiş.Gelmek istemedi."
"Anladım."demekle yetindi ve gülümsedi.
"Ee hadi o zaman daha neyi bekliyoruz?Geç kalıcaz."dedi Savaş abi.Çok doğru söylüyordu.
Mertle ben Onur abinin arabasına binecekken birden Hayal abla da Onur abinin arabasına bindi.Şaşırmıştım çünkü o hep Savaş abinin arabasıyla giderdi.Ama sonra aklıma dün bize anlattığı şey geldi ve neden şuan bizle geldiğini anladım.Ardından sırıtmaya başladım.Koluyla beni dürtüp
"Ne sırıtıyorsun kendi kendine?"
"Hiiç aklıma öyle komik bişey geldi de.Çok önemli değil.Ya Hayal ablacım sen niye bugün bizle geldin."dedim sırıtmaya devam ederek.
"Sizle gelemem diye bir kural mı var Ahsencim.Bugün canım sizinle gelmek istedi olamaz mı?" dedi dişlerini sıkarak.
"Yok gelirsin tabi de.Ne biliyim.Ama hem Savaş abiye de ayıp oldu bence."
"Olmamıştır sen o güzel kafanı yorma canım kuzenim."

Hayal🧡
Aslında Ahsenin dediği gibi Savaşa biraz ayıp olmuş olabilir ama elimde olan bişry değildi.Yüzüne bakamıyorken nasıl aynı arabada gidebilirdim ki.
Onur aynadan bana bakıp
"Hayal dün Savaş seninle miydi?"
Evet çalışmadığım yerden geldi.Niye sormuştu ki?
"Evet birlikteydik de noldu?"
Onura cevap verirken bir yandan da Ahsenin sırıtmalarına karşı dürtüyordum.
"Ya dün Zeyneple okula diye çıktıktan sonra bir daha ulaşamadım telefonu hep kapalıydı ve Zeyneple de değilmiş.Bir de gece eve geldiğinde bir tuhaftı."
Tuhaf mıydı?Nasıl bir tuhaflıktı acaba?
"Tuhaftı derken?"diye sordum
"Yani nasıl desem böyle çok dalgındı bir şey düşünüyor gibiydi ve hafifte bir leylalık var gibiydi.Hani Savaşı bilmesem aşık oldu derim." Beni tabi bu söylediğinden sonra bir öksürük tuttu.
O sırada Ahsen tabi bastı kahkahayı.Onur ve Mert ise dönüp baktı
"Noldu Ahsen?"diye sordu Mert.
"Yok bişey ya."dedi Ahsen gülmesini durduramayarak.
Off çok sıcak oldu bu araba ya.Hem daha okula gelemedik mi? Ne kadar uzakmış bu okulda.Git git bitmedi.Tam o sırada okulun bahçesine girdik ve ben direk kendimi arabadan atıp okula doğru hızlı adımlarla gidiyordum taki bir şeye çarpana kadar
Çarptığı şeye baktığımda bu şeyin Savaş olduğunu anladım.
Tek kaşını kaldırıp "Hayırdır nereye böyle?"
"Derse."dedim sadece ve tam yürümeye devam edecektim ki kolumu tutup beni durdurdu.
"Niye gelmedin bugün benimle."
"Ya Savaş sonra konuşalım mı?Derse geç kaldım acil gitmem gerekiyor."deyip yanından geçtim ve hızlıca okul binasına girdim.

Dersten çıktıktan sonra kantinde bizim sınıftan bir kaç kızla oturup sohbet ederken Savaşın bizim masaya doğru geldiğini farkettim.Off başlıyoruz yine.Daha ne kadar kaçabilirdim bilmiyorum ama en azından kaçabildiğim kadar kaçacaktım sanırım. Savaş masaya geldi
"Hayal konuşalım mı?"
"Ya Savaş inan çok konuşmak isterdim ama Miray aradı az önce rahatsızmış biraz ona bakmaya gideceğim.Kız yalnız evde nolur nolmaz.
"Ee tamam o zaman birlikte gidelim."
"Yok ya gerçekten ben kendim giderim."deyip kalktım ve masadan uzaklaştım.

İSTANBULHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin